Bzar
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik heb nog zo´n 40 roaccutanecapsules over van mijn kuur waarmee ik in februari gestopt ben. Voor een kleine prijs ben ik bereid deze te verkopen. Ik weet zelf hoe k*t het is om het zelf te bekostigen. Ik ben ook buiten de huisarts om een kuur begonnen. Ik heb geluk gehad en heb van 3 mensen roaccutane overgenomen die zijn gestopt zonder te hoeven betalen. 1x heb ik 45 roaccutanecapsules gekocht.
Heel af en toe ontdek ik nog een puistje, vooral na het scheren ineens last van kleine bultjes. Na wat gegoogle ontdekte ik al snel dat dit geen puistjes zijn. Deze probeer ik uit de deur te houden met stiemicyn. Hiermee ontsmet ik de boel een beetje. Hoop snel iets beters op dit probleem te vinden!
edit: ik ben 5 maanden bezig geweest.
Heel af en toe ontdek ik nog een puistje, vooral na het scheren ineens last van kleine bultjes. Na wat gegoogle ontdekte ik al snel dat dit geen puistjes zijn. Deze probeer ik uit de deur te houden met stiemicyn. Hiermee ontsmet ik de boel een beetje. Hoop snel iets beters op dit probleem te vinden!
edit: ik ben 5 maanden bezig geweest.

njah msschn dat het akelig snel doorpakt in de aankomende maanden.. me derma zei: je moet tot 6 a 8 maanden doorslikken... dus we zullen zien
maar ik zie teminste nu wel verbeteringen maar ik wil gewoon me borst en rug clear hebben en dan vind ik het wa best