XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Ik heb nog zo´n 40 roaccutanecapsules over van mijn kuur waarmee ik in februari gestopt ben. Voor een kleine prijs ben ik bereid deze te verkopen. Ik weet zelf hoe k*t het is om het zelf te bekostigen. Ik ben ook buiten de huisarts om een kuur begonnen. Ik heb geluk gehad en heb van 3 mensen roaccutane overgenomen die zijn gestopt zonder te hoeven betalen. 1x heb ik 45 roaccutanecapsules gekocht.

Heel af en toe ontdek ik nog een puistje, vooral na het scheren ineens last van kleine bultjes. Na wat gegoogle ontdekte ik al snel dat dit geen puistjes zijn. Deze probeer ik uit de deur te houden met stiemicyn. Hiermee ontsmet ik de boel een beetje. Hoop snel iets beters op dit probleem te vinden!

edit: ik ben 5 maanden bezig geweest.

Hey, weten jullie of het belangrijk is om een Roa kuur rustig af te bouwen? Dus nu zit ik op 80 mg per dag. Moet ik dat de laatste paar weken afbouwen naar 20mg per dag of kan je gewoon van 80 naar 0 gaan?

En dan mijn tweede vraag. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je lippen weer normaal zijn nadat je gestopt bent?

Dank

Ja, misschien als je huid droger is dat de haarzakjes wat verder naar buiten komen te staan. Ik weet het eigenlijk ook niet.

Ja, ik stop op vrijdag 7 mei, heb dan 10200 mg binnen gehad. Voor mij is dat 120 mg per kilogram lichaamsgewicht.

yo gast,
jij had toch ook last van acne op je rug en borst? hoe is dit bij jouw verlopen...
want ik zit nu op 5 maand en 6 dagen slikken en me gezicht is zogoed als clear op een paar littekens dan na maar ik verwacht dat het nog wat mooier wegtrekt strax.. maar me borst ging eerst nog gewoon k*t maar sinds 4.5 maand begon het eindelijk rustiger te worden en ik hoop nu dat het doorpakt... maar ik zie de bui alweer aankomen... voor de zomervakantie zal het wel niet weg zijn... en dan kan ik potverdomme weer niet na het strand :( njah msschn dat het akelig snel doorpakt in de aankomende maanden.. me derma zei: je moet tot 6 a 8 maanden doorslikken... dus we zullen zien :) maar ik zie teminste nu wel verbeteringen maar ik wil gewoon me borst en rug clear hebben en dan vind ik het wa best :cool:

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Oke, dat is wel behoorlijk duur ja. 50 a 60 euro voor 30 stuks van 20 mg dus. Niet echt lekker om zelf te betalen dus.

ik begin nu te denken dat ik hier grof geld aan kan gaan verdienen :O aangezien je er tegen verzekerd bent... betaalt de verzekering alles... en als ik normaal bij me derma kom dan zegt ze: heb je je pillen al op? ... dan zeg ik normaal jah en dan krijg ik er weer een hele lading bij ma ze telt ze niet eens uit? oftewel... ik zou er veel over kunnen houden :rolleyes:

Bij mij heeft het op mijn borst en rug ook goed geholpen. Ik heb alleen nog wel wat kleine bobbeltjes hier en daar. Zijn echter gewone huidskleur en wat dikkere haarzakjes. Geen acne dus volgens mij. Overmorgen ben ik klaar, dus hopelijk blijft het goed.

En ja, je kan hier zeker wat geld mee verdienen. Ik zou er persoonlijk alleen voor kiezen dit anoniem aan te pakken. :cool:

Hey, weten jullie of het belangrijk is om een Roa kuur rustig af te bouwen? Dus nu zit ik op 80 mg per dag. Moet ik dat de laatste paar weken afbouwen naar 20mg per dag of kan je gewoon van 80 naar 0 gaan?

En dan mijn tweede vraag. Hoe lang duurt het ongeveer voordat je lippen weer normaal zijn nadat je gestopt bent?

Dank

Je kunt meteen stoppen, afbouwen is niet nodig. En je lippen zullen waarschijnlijk binnen 1-2 weken na het stoppen minder droog worden.

Ik ben inmiddels ook bijna klaar met mijn 9-maanden durende roa-kuur (30 mg per dag) en ik ben er echt positief over. Ik heb het alleen erg gehad in mijn gezicht en af en toe wat op de bovenkant van mijn rug maar dat was het dan ook. De droge huid en gebarste lippen neem ik op de koop toe voor het resultaat. Volgens een vriend van mij die ook roa heeft gebruikt gaat het uitdrogen van je lippen snel over als je stopt met die pillen.

Ik zit al 6 maanden aan de roa, sinds 4 maanden op 80 mg/dag. Mijn huid werd steeds beter en de laatste maand had ik vrijwel geen puistjes meer totdat ik afgelopen weekend echt een gruwelijke outbreak kreeg. Na 6 maanden! Ik heb nu meer acne dan voor de start van mijn kuur en de bijwerkingen zijn de laatste dagen ook veel erger geworden (mijn ogen zijn er slecht aan toe). Iemand iets vergelijkbaars gehad want dit is wel erg frustrerend?

En nee, ik heb me niet apart voor deze post geregistreerd, ik ben hier al 1.5 jaar passief lid.

Ik gelukkig niet, lijkt me echt zwaar ****ed up man. Ik zou kijken wat de derma of arts ervan zegt.

Ik zit al 6 maanden aan de roa, sinds 4 maanden op 80 mg/dag. Mijn huid werd steeds beter en de laatste maand had ik vrijwel geen puistjes meer totdat ik afgelopen weekend echt een gruwelijke outbreak kreeg. Na 6 maanden! Ik heb nu meer acne dan voor de start van mijn kuur en de bijwerkingen zijn de laatste dagen ook veel erger geworden (mijn ogen zijn er slecht aan toe). Iemand iets vergelijkbaars gehad want dit is wel erg frustrerend?

En nee, ik heb me niet apart voor deze post geregistreerd, ik ben hier al 1.5 jaar passief lid.

Ik heb veel logs van mensen gelezen die aan de ROA zitten maar niet dat ze na 6 maanden, zonder verhoging in de laatste weken nog een outbreak kregen. Meestal kregen mensen binnen 0 en 8 weken een outbreak, en soms wanneer ze de doses verhoogden.

Maar als je al 6 maanden aan de ROA zit, waarvan 4 op 80mg/dag, en je weegt 90 KG, ik ga er dan even vanuit dat je de eerste 2 maanden gemiddeld 40mg/dag hebt gehad, dan zit je nu al over de 120 mg per kilo aan lichaamsgewicht, moet je dan nog wel doorgaan?

Ik heb ook flink wat threads hier en op Fok doorgenomen en zo'n late outbreak ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik moet van de dermatoloog 150 mg/kg binnenkrijgen; hij gaf aan dat 120 mg/kg echt het minimum is en daar zit ik inderdaad al over heen.

Ik kan pas begin volgende week naar de dermatoloog maar ik denk niet dat de beste man hier veel aan kan veranderen. Ik hoop eigenlijk op verhalen van mensen die dit ook hebben gehad en waarbij het misschien een laatste stuiptrekking van de acne was ofzo...

Ik heb ook flink wat threads hier en op Fok doorgenomen en zo'n late outbreak ben ik nog niet tegen gekomen.

Ik moet van de dermatoloog 150 mg/kg binnenkrijgen; hij gaf aan dat 120 mg/kg echt het minimum is en daar zit ik inderdaad al over heen.

Ik kan pas begin volgende week naar de dermatoloog maar ik denk niet dat de beste man hier veel aan kan veranderen. Ik hoop eigenlijk op verhalen van mensen die dit ook hebben gehad en waarbij het misschien een laatste stuiptrekking van de acne was ofzo...

Mijn dermatoloog houdt vast aan rond de 100mg/kg, maar ik heb er iig nog voor gezorgd dat ik de 120 mg/kg haal, zit echt veel verschil tussen iedere dermatoloog.

Sinds ik naar 60 mg/dag ben gegaan merk ik de bijwerkingen een stuk meer, en iets dat op puistjes lijkt komt meer voor hier, maar dat zijn geïrriteerde droge plekken waar kleine rode jeukende bultjes op komen. Die gaan weer weg zodra ik het een paar keer vet heb ingesmeerd.

Het hoort ook niet te gebeuren dat je na meer dan 120 mg/kg nog een outbreak kan krijgen want eigenlijk zit er als het goed is al bijna geen ophopingen aan talg meer onder je huid die dat zouden geven.

yup die outbreak van jouw heb ik ook gehad alleen niet in me gezicht... me gezicht is gewoon clear en da krijg ik geen puist meer bij jah msschn eentje ofzo een x in de 3 maand :P

Maar ik heb pas geleden toen ik op 5.5 maand zat een outbreak gehad op me borst... :O ik d8 mooi me rug en borst gaan de goede kant op :O ik zag alleen nog ma vlekjes en ineens kreeg ik er weer 6 bij en d8 ik potverdomme, maar ik bekijk het positief , zo ging het bij mij ook met me gezicht en nu nix meer... oftewel geduld geduld :) ik moet ook tot de 150 door :)

Ik ben momenteel 10 dagen gestopt met mijn kuur. Ik merk duidelijk dat de lippen aan het verbeteren zijn. Ook de huid op mijn gezicht is niet meer zo droog als eerst. Weten jullie hoe het nu zit met alcohol? Kan ik nu gewoon weer drinken of is het echt belangrijk dat ik nog een paar weken wacht...

Ik ben momenteel 10 dagen gestopt met mijn kuur. Ik merk duidelijk dat de lippen aan het verbeteren zijn. Ook de huid op mijn gezicht is niet meer zo droog als eerst. Weten jullie hoe het nu zit met alcohol? Kan ik nu gewoon weer drinken of is het echt belangrijk dat ik nog een paar weken wacht...

Je kan ook gewoon drinken tijdens je kuur hoor, dus daarna al helemaal.

Tja, dat hoor ik wel vaker. Alleen ik had een dosering van 80mg ED en wou wel even uitkijken. Ik ken iemand die namelijk (hard) bleef zuipen en toch even 2 daagjes werd opgenomen vanwege zijn lever :P

Tja, dat hoor ik wel vaker. Alleen ik had een dosering van 80mg ED en wou wel even uitkijken. Ik ken iemand die namelijk (hard) bleef zuipen en toch even 2 daagjes werd opgenomen vanwege zijn lever :P

Ja het is wel verstandig er rekening mee te houden. Je hebt nu misschien nog wel de stof in je maar je slikt nu niet meer dus hoeft het niet meer afgebroken te worden door je lever denk ik. Dus het belast je lever niet meer, maar weet ik niet 100% zeker dus correct me if i'm wrong.

Is het een mogelijkheid dat het nemen van roa je progressie tijdens een cut kan blokkeren?

Ik heb vandaag roa gekregen, 40mg per dag is de dosis voor de eerste 4 weken, 2 tabletten per keer dus. Er staat 1x daags 2 tabletten, is het niet beter om er eentje 's ochtends te nemen en bijv. dan eentje 's avonds?? En is 40mg 'n beetje goede dosis om mee te beginnen? :) Xjes en kusjes

Ik heb vandaag roa gekregen, 40mg per dag is de dosis voor de eerste 4 weken, 2 tabletten per keer dus. Er staat 1x daags 2 tabletten, is het niet beter om er eentje 's ochtends te nemen en bijv. dan eentje 's avonds?? En is 40mg 'n beetje goede dosis om mee te beginnen? :) Xjes en kusjes

Nee boeie neem ze gewoon tegelijk in. Ik zat de eerste 4 maanden op 40mg en m'n huid is alleen wat slechter/hetzelfde geworden. Maar veel mensen merken er wel wat van op 40mg.

Ik zit nu eindelijk op 80mg, hopelijk binnekort nog verhogen.

Neem je het ook nog in bij bepaalde maaltijden, ontbijt, avondeten...? Voor betere resultaten jwz, of maakt dat geen fl**ker uit?

Terug
Naar boven