Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
40mg nu 3 maanden, over een paar dagen weer naar de dermatoloog, hopelijk een hogere dosering dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel vorige week rode plekken op mijn armen gekregen en dat had ik nog nooit gehad. Ik at wel tijdens die week en de week ervoor veel eieren, wat ik normaal niet zo veel eet. Ik denk niet dat die eieren er iets mee te maken hebben, en het is niet verstandig om zomaar een week te stoppen!
Ik weet nog dat ik hierover een studie heb gelezen. Ervan uitgaande dat je tussen de 120mg en de 150mg per kg lichaamsgewicht hebt binnengekregen aan het einde van de kuur is dit de succes rate van roa:
Bij 85% van de mensen komt de acne gedurende een jaar na de kuur niet terug, bij 60% van die mensen komt het gedurende 2 jaar niet terug en bij 35-40% van die laatste groep komt het helemaal niet meer terug na 1 roa kuur. Bij een 2e roa kuur gaat de succes rate aanzienlijk omhoog en bij 90% van de mensen zijn 1 of 2 roa kuren voldoende om permanent puistvrij te zijn.
De cumulatieve dosis is erg belangrijk voor het slagingspercentage, zorg dus dat je minimaal 120mg per kg lichaamsgewicht binnenkrijgt!
Maar nog effe reactie hierop. Als ik op 40mg blijf (wat ik blijf omdat ik nooit een dermatoloog zie en dus geen verhoging kan krijgen) kom ik maar op 70mg per kg lichaamsgewicht.. dus dat is maar de helft. En als er bij 60-65% van de mensen die 150mg hebben gehad het al terug komt, komt het bij mij dus 100% zeker terug want ik heb dus maar de halve dosis binnen en ga ook nog kuren in de toekomst. **** acne zeg. t*ring, ik kom er nooit meer vanaf.
Als ik jou was zou ik er dan toch op aandringen bij de dermatoloog om door te gaan tot de minstens 120mg/kg lichaamsgewicht, of dat nou doorgaan is met 40mg/dag en dan langer of korter met een hogere aantal mg/dag.
Mijn dermatoloog zei dat hij altijd aanhield tot rond de 100 mg/kg lichaamsgewicht maar ik wilde iets langer door en kom aan het einde rond de 115 mg/kg lichaamsgewicht.
Maar nog effe reactie hierop. Als ik op 40mg blijf (wat ik blijf omdat ik nooit een dermatoloog zie en dus geen verhoging kan krijgen) kom ik maar op 70mg per kg lichaamsgewicht.. dus dat is maar de helft. En als er bij 60-65% van de mensen die 150mg hebben gehad het al terug komt, komt het bij mij dus 100% zeker terug want ik heb dus maar de halve dosis binnen en ga ook nog kuren in de toekomst. **** acne zeg. t*ring, ik kom er nooit meer vanaf.
Tja ik zou toch zorgen dat je hoger in je dosis gaat zitten of langer doorgaat. Het is uit meerdere onderzoeken gebleken dat het de totale dosis is die telt en niet de dagelijkse dosis, zorg dus dat je aan het einde van de rit wel die 120mg per kg binnen hebt. In de VS is 1 mg per kg per dag de normale dosis trouwens dus het is helemaal niet raar om je dosis te verhogen, weet niet hoeveel je weegt maar 40mg is laag.
Ja idd, maar die doktoren zijn altijd zo extreem voorzichtig. Ik weeg zo'n 100kg dus idd niet veel.
Heb het er met ze over, ook over die totale dosis en laat je niet afwimpelen met het verhaal dat dat niet persé nodig is. Als je 100kg weegt lijkt het me dat je prima 80mg per dag moet kunnen nemen. Vertel ze gewoon dat je het wilt proberen omdat je nu nauwelijks last hebt van bijwerkingen. En dat je zult verlagen als blijkt dat de bijwerkingen te erg worden maar dat je er gewoon sneller vanaf wilt zijn. Moet wel lukken dan toch, succes ermee.
Neem gewoon 2 van die 40mg pillen? Dan kom je toch ook uit op 80![]()
Nja hij heeft wel gelijk. Als de dokter het niet voorschrijft kun je het zelf gewoon verhogen, alleen heb je dan het nadeel dat je het zelf moet betalen.
Nja hij heeft wel gelijk. Als de dokter het niet voorschrijft kun je het zelf gewoon verhogen, alleen heb je dan het nadeel dat je het zelf moet betalen.
Hoe duur zijn die dingen dan eigenlijk op de "zwarte" markt?
Voorgeschreven kosten ze 20 euro per 30 stuks ofzo?