MuscleMeat

Roaccutane log MMN

Neem je het ook nog in bij bepaalde maaltijden, ontbijt, avondeten...? Voor betere resultaten jwz, of maakt dat geen fl**ker uit?

Nee ik neem het voor het slapen gaan omdat ik het dan niet vergeet. Er staat dat je het bij/na een maaltijd moet nemen dus dat doe ik eigenlijk na m'n laatste maaltijd. Maar het is een medicijn dat je 6 maand moet slikken dus de tijd dat je het inneemt en of je het verdeelt maakt niet zoveel uit het gaat erom dat je veel van die stof binnen heb gekregen maar dat moet je dus verspreiden over 6 maand omdat het anders niet goed voor je lever is enzo.

Hij zei trouwens ook; geen alcohol ?????????????????????????????????????????????????????????????????????? WTF :mad:

Wat is niet te vaak? Ik drink nu ongeveer 20 biertjes iedere zaterdag (de rest van de week echter geen druppel).

t/m 40mg kun je in één keer innemen, dus dat kan nog. Hoop voor je dat het werkt.

Wat is niet te vaak? Ik drink nu ongeveer 20 biertjes iedere zaterdag (de rest van de week echter geen druppel).

Ja dat weet ik niet, ik drink sowieso maar heel af en toe, misschien weet iemand anders het of anders de apotheek. Of effe googlen op roaccutane + alcohol.

Hij zei dus ook dat ik spier- en gewrichtsklachten kon krijgen en dat ik goed moest oppassen met sporten, waar moet ik hier allemaal aan bij denken? Hoger in reps, lager in gewicht? Of gewoon keihard blijven trainen? :)

Edit: En oh ja, ook de zon vermijden. Is dit omdat je anders van die vlekken krijgt die nooit meer weggaan, of omdat je gewoon sneller kan verbranden?

Laatst bewerkt:
dag3: hoofdpijn, droge lippen & m'n eerste bloedneus, lekker spul die roa :)

Ok ik zit nu circa 5 maanden op 30. Begint eindelijk wat rustiger te worden, heb er afgelopen week maar 1tje bijgekregen. Hoop dat het zo aanhoudt en misschien zelfs stopt. Ik moet gok ik nog wel wat maanden door met de kuur maar de bijwerkingen zijn gelukkig heel licht bij mij. (maar 2 bloedneuzen gehad en huid en lippen valt makkelijk te behandelen met zalfjes en vet)

Hij zei dus ook dat ik spier- en gewrichtsklachten kon krijgen en dat ik goed moest oppassen met sporten, waar moet ik hier allemaal aan bij denken? Hoger in reps, lager in gewicht? Of gewoon keihard blijven trainen? :)

Edit: En oh ja, ook de zon vermijden. Is dit omdat je anders van die vlekken krijgt die nooit meer weggaan, of omdat je gewoon sneller kan verbranden?

Zelf heb ik geen last van spier en gewrichtsklachten, gewoon hard blijven trainen en als je er last van krijgt zie je dan wel weer.
Je verbrand een stuk sneller.

Het is persoonsgebonden welke bijwerkingen jij krijgt, ikzelf kon niet voluit meer trainen door de constante vermoeidheid. Je moet gewoon zo hard blijven trainen als je kunt, je voelt zelf wel aan of je het gewicht of de reps aan moet passen. En de zon vermijden is door de fotosensitiviteit cq. gevoeligheid voor zonlicht, je kunt sneller verbranden. Echter heeft een vriend van mij ook roa gebruikt en hier geen last van gehad, ook bij dit, je merkt het vanzelf. Als je de zon enorm voelt branden en het allemaal veel heter is zou ik zeker zonlicht zoveel mogelijk vermijden en anders een hoge factor erop.

Las trouwens hierboven ook iets over de innametijden van roa. Roaccutane is een vitamine A derivaat, en vitamine a is oplosbaar in vet. Ik heb een onderzoek gelezen waaruit bleek dat de opname van roaccutane tot wel 40% verhoogd werd als deze met een maaltijd met vet werd genuttigd. Neem aan dat je optimale opname wilt hebben dus zou hier zeker rekening mee houden.

Hmm ja ik neem het nooit met vet in, wist eigenlijk al dat dat fout was. Vanaf nu maar op letten dan.

Mijn conditie is nu ook paardenpoep :o Ben echt 'n mietje, komt hard aan die roa bij mij!

Ja ik heb vanacht 7 uur geslapen en heb het gevoel alsof ik al 3 dagen wakker ben :o
Ik lig de hele tijd in me stoel en als ik even beweeg word ik helemaal duizelig in me hoofd.. t*ring spul, wanneer gaat het m'n acne nou eens aanpakken.

Ja ik heb vanacht 7 uur geslapen en heb het gevoel alsof ik al 3 dagen wakker ben :o
Ik lig de hele tijd in me stoel en als ik even beweeg word ik helemaal duizelig in me hoofd.. t*ring spul, wanneer gaat het m'n acne nou eens aanpakken.

Inderdaad, ik voel me gewoon licht grieperig + lichte hoofdpijn. Voel me echt 'n mietje zo, en dit is nog maar dag 3 :o Heb ook van die 'vage' spierpijn die ik ook altijd met griep heb...
Kan je btw gewoon paracetamol slikken naast de roa? Ja toch?

Laatst bewerkt:
Ja paracetamol kun je prima slikken. Toen ik aan de roa zat sliep ik per nacht zo'n 11-12 uur, en ik was nóg moe:o Maja je moet gewoon bedenken waar je het voor doet. Want voor mij was het het 100% waard en zou ondanks de vele bijwerkingen die ik heb gehad het zo weer doen mocht ik weer veel puisten hebben. Maar gelukkig nu al 3 maanden van dat spul af en nog steeds echt nauwelijks puisten, heb er in die 3 maanden 2 ofzo gehad, hele kleine:)

Mja het probleem is, ik heb niet echt heel erg last van m'n acne, maar heb het gewoon al 5 jaar en echt niks helpt... :o En heb het ook wat op m'n rug en schouders... dat is gewoon ****ed up. Maar goed, ik ga maar es paracetamol inslaan.... :)

Lief dagboek;

Zojuist ben ik in een neerwaartse spiraal van depressie geslonken, sinds de roa geen druppel drank heeft ook bijwerkingen op mijn hossel-skills. De chicks kijken wel, maar slaan niet toe, alsof ze aan me zien dat ik nuchter ben, zelf toeslaan gaat ook niet meer zo makkelijk, de klik mist zonder die 10 bier. Wie-o-wie helpt mij uit de brand en helpt mij weer het hosselpad op :(?

Terug
Naar boven