AndroidHealthClinic

Roaccutane log MMN

Mijn lichaam is zeer fragiel (:(), heb er nog maar 120mg opzitten en mijn lichaam reageert als 'n klein kind die voor het eerst 'n flinke ziekte krijgt.
- Bloedneuzen
- Spierpijn zoals bij griep
- Zwaar vermoeid
- Conditie totaal weg
- Constante (lichte) hoofdpijn
- Droge lippen

Waarom ben ik zo'n genetic failure jegens roaccutane? :fuu:

Laatst bewerkt:
Wheheh dat is best k*t.. Tja, dan maar niet hosselen ofzo..? Van die conditie is nog wel het ergste wat ik merk, ik deadlift nu evenveel als in het begin dat ik trainde, zo weinig kan ik nog maar aan, ook nog maar een paar reps.

Ja ik kreeg ook geen squat eruit gisteren :o

Maar ik ben een hossel-monster, ik MOET hosselen. :mad:
Wat erg is, doordat je nuchter bent zie je gewoon al die meiden naar je kijken als je langsloopt of wat dan ook, maar ik kom niet in 'the zone' zonder alcohol, en die meiden ondernemen haast nooit actie :fuu:

Weetje wat, stuur je roa gewoon naar mij op en ga lekker hosselen :P

Weetje wat, stuur je roa gewoon naar mij op en ga lekker hosselen :P

Ik krijg per keer maar 'n doosje van 30x 20mg... krijg steeds vervolgrecepten, ****ing gay :o Worden die bijwerkingen trouwens minder? Of moet ik 'n half jaar door het leven als 'n aids patient? ???

Ik krijg per keer maar 'n doosje van 30x 20mg... krijg steeds vervolgrecepten, ****ing gay :o Worden die bijwerkingen trouwens minder? Of moet ik 'n half jaar door het leven als 'n aids patient? ???

In mijn ervaring tot nu toe: Wordt echt niet minder, dus je gaat een leuke tijd tegemoet. ;)

Tsja de combi is niet verstandig omdat xtc ook door de lever wordt afgebroken. Ik heb 2x gezopen tijdens m'n roa kuur en dat heb ik wel gemerkt, sloeg veel harder in en had de volgende dag een kater. Ook heb ik een paar keer xtc gebruikt, en had hier eigenlijk geen extra last van, bloedwaarden bleven ook prima. Maar als je logisch nadenkt dan kun je wel begrijpen dat je lever meer moeite zal hebben met het afbreken van al die alcohol dan met zo'n klein pilletje. Dus je kunt het proberen en kijken hoe je er op reageert.

Ik herken trouwens wel wat je zegt over de chicks hosselen:p Dat halfjaar roa was het dieptepunt wat dat betreft, en normaal ben ik er toch ook niet vies van. Maar bij mij kwam het niet door het gebrek aan genotsmiddelen, maar aan het 'lege' gevoel dat ik door de roa kreeg. Naja ik kan je wel zeggen, het gaat allemaal over dus gewoon doorzetten. Ik had trouwens na een paar maanden zo'n 20 bijwerkingen dus het kan nog erger worden....sorry:p

Zolang ik maar massive gains maak! Dan kan ik over 'n half jaar weer ultiem hosselen. :) Ben net wakker, **** wat ben ik moe :fuu:

Creatine & Roa = ok? ???

Ik wil het gerust van je aannemen, maar heb je 'n bron of iets dergelijks? Wil namelijk gewoon gaarne verdergaan met m'n creatine, maar kan niet echt iets vinden wat expliciet zegt dat het niet/wel kan, en spreek mijn dermatoloog pas over 3 1/2 week. :(

Heb overigens net m'n crea weer m'n maag in gepompt... :)

Creatine wordt afgebroken door de lever, roaccutane is zeer belastend voor de lever. Ook is het bij creatine belangrijk dat je meer water nuttigt, roaccutane werkt ook zeer uitdrogend. Je kunt begrijpen dat deze combi niet geweldig is. Als je het toch wilt blijven gebruiken zou ik toch (telefonisch) overleggen met je derma. En zeker je bloedwaarden goed in de gaten houden en heeeeeeel veel water drinken.

Google maar eens accutane+creatine, de algemene opvatting is toch dat dit geen goede combi is.

Momenteel al 2 maanden gestopt mijn mijn roa kuur. 5/6 maanden 40mg/d gehad. Bijwerkingen werden pas na 3 weken minder. Wel nog altijd totaal geen vettige huid meer gehad, echt super. Nu nog 6 doosjes Roa over:p

Goeiemorgen!

Ik ben nieuw op dit forum. Zelf 1 volledige kuur afgemaakt. 120 mg/kg. Heb de roa besteld via dokteronline...ik weet het niet helemaal verstandig...maar wel bloed laten checken!
Dokteronline is nu gestopt met leveren! Ik voreg me daarom af of iemand nog van zijn overgebleven roa af moet? ;) of een ander adresje heeft waar ik dit kan krijgen!

Thanks

Is deze site te vertrouwen? en heb je ervaring met de originele Roaccutane of de generic daarvan?
En ik ben niet in het bezit van een Visa card of iets dergelijks....is het mogelijk dit ook via een paypal accountje te doen?

Thanks

site is goed heb alles netjes gekregen duurde wel ff, ik heb de generic het moet wel betaalbaar blijve :P
ik heb gewoon alles met visa betaald of het via paypal kan weet ik niet.

Is deze site te vertrouwen? en heb je ervaring met de originele Roaccutane of de generic daarvan?
En ik ben niet in het bezit van een Visa card of iets dergelijks....is het mogelijk dit ook via een paypal accountje te doen?

Thanks

Waarom ga je niet gewoon naar de dokter of de dermatoloog toe, dan vergoed je verzekering het, scheelt je bakken met geld.

Terug
Naar boven