XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Ik heb echt de grootste moeite met eten, m'n eetlust is weg, en als ik eet heb ik echt moeite met het binnenhouden, zelfs net bij m'n shakie! Heb ook maagkramp. Ben ook de hele dag licht in m'n hoofd. :fuu:

Was waarschijnlijk niet de roa, heb nergens meer last van, alleen beetje droge lippen, nog steeds @ 40 mg p/d.

Vannacht een uber bloedneus die ook nog eens 1 1/2 uur volhield! Moest langs de eerste hulp :fuu: Maar lang leve roa :)

Ik heb nog nooit een bloedneus gehad, alleen verrotte ogen en lippen.

Ik ben ook vandaag 2x wakker geworden met bloedneus. Net uit bed, ben echt een wrak. Nu 4,5 maand roa en m'n huid is 10x zo erg als aan het begin.

je zegt 2x zo erg of bedoel 2x zo droog ofzo?

Ik heb veeel meer acne dan aan het begin.

Ik ben ook vandaag 2x wakker geworden met bloedneus. Net uit bed, ben echt een wrak. Nu 4,5 maand roa en m'n huid is 10x zo erg als aan het begin.

Bij mij zijn de bloedneuzen echt massive, het is niet zo'n klein stroompje wat er langzaam uitkomt, maar echt 'n kraan... :o

Vaag, en als je je neus dichthoud helpt dat niet? Stolt het niet?

Mja als ik m'n neus helemaal dichtknijp druipt het alsnog 'n klein beetje langs m'n vingers en dan krijg ik echt een gigantische bloedprop in m'n neus (kreeg ik gister ook, terwijl ik alleen bij dat kootje dichtkneep), en zodra ik die eruit snuit na 'n tijd, begint het bloeden weer. Had er dus gaas vermengd met paraffine ingepropt, maar ook daar droop het (gelukkig langzaam) langs voor 'n vol half uur :o

Lekker, ik heb trouwens brandwonden op me triceps ofzo omdat ik een paar keer buiten de hond heb uitgelaten in t-shirt.

Laatst bewerkt:
Wtf, hoe lang liep je dan ongeveer in de zon?

Brandwonden....wtf bedoel je niet gewoon dat het een beetje rood verbrand was?

Wow, dan te bedenken dat ik gisteren nog 'n uurtje in de zon zat met driekwartsbroek en t-shirt (wel met factor 6 :)) En ja ik verbrand snel, maar gelukkig nog niet verbrand. :D

Terug
Naar boven