MuscleMeat

Roaccutane log MMN

dokteronline.nl daar kan je het zo bestellen je hoeft alleen maar een vragenlijst in te sturen en te betalen

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

nou ik er toch ben :

dag 12 :

gaat echt de goeie kant op vandaag misschien 3 puistjes erbij gekregen die amper opvallen dus als de rest rustig hersteld ziet het er al goed uit

Thanks en mooi dat het goed gaat. Heb jij misschien nog een site met veel info over Roa zodat ik mezelf nog een keer goed kan inlichten, aangezien het toch wel een heftige drug is.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks en mooi dat het goed gaat. Heb jij misschien nog een site met veel info over Roa zodat ik mezelf nog een keer goed kan inlichten, aangezien het toch wel een heftige drug is.

bijsluiter : [Link niet meer beschikbaar]

en voor de rest zijn er via google aardig wat logjes te vinden van gasten die roa hebben gebruikt

Ok, net terug van de doc. Ik begin morgen met 40mg roa, dan word er een levertest gedaan en kijken we hoe verder, in princiepe moet ik het een half jaar gaan gebruiken.

Ben er wel echt blij mee, al zie ik wel op tegen de spier en gewrichtspijnen(kan nu al amper lopen).

Ook baal ik een beetje dat ik geen zonnebank kan pakken, zie namelijk graag bruin. Eerder had ik al wat info over melanotan gewonnen, dit zou nu wel een uitkomst zijn, wat denken jullie daarvan?

Keep u posted!!

Ok, net terug van de doc. Ik begin morgen met 40mg roa, dan word er een levertest gedaan en kijken we hoe verder, in princiepe moet ik het een half jaar gaan gebruiken.

Ben er wel echt blij mee, al zie ik wel op tegen de spier en gewrichtspijnen(kan nu al amper lopen).

Ook baal ik een beetje dat ik geen zonnebank kan pakken, zie namelijk graag bruin. Eerder had ik al wat info over melanotan gewonnen, dit zou nu wel een uitkomst zijn, wat denken jullie daarvan?

Keep u posted!!

oke beter dat je het gekregen hebt.

melanotan zou je kunnen gebruiken, maar je wondjes van je puistjes krijgen donkere randjes waardoor het meer opvalt daarom zou ik het dus niet doen

en succes verder

dag 13 : gaat nog steeds goed heb mijn lippen al de hele week niet hoeven in te smeren.
mijn huid is niet droog, maar wel iets minder vet.
puistjes zijn duidelijk minder aan het worden vooral mijn wangen trekken weer bij

dag 13 : gaat nog steeds goed heb mijn lippen al de hele week niet hoeven in te smeren.
mijn huid is niet droog, maar wel iets minder vet.
puistjes zijn duidelijk minder aan het worden vooral mijn wangen trekken weer bij

:thumbs:

9e dag vandaag: Ben vrijwel puistvrij op mn gezicht, wel eergister 2 kleine puistjes ineens gehad maar die zie je al bijna niet. Op mn schouders wel gister aan ieder kant 1 puist . Voor de rest gaat het super. Nog steeds geen sides :)

ff een vraagje: wanneer zou ik van 20mg EOD naar 20mg per dag moeten gaan? Is het eigenlijk wel nodig?

goed dan gaan we lekker

:thumbs:

9e dag vandaag: Ben vrijwel puistvrij op mn gezicht, wel eergister 2 kleine puistjes ineens gehad maar die zie je al bijna niet. Op mn schouders wel gister aan ieder kant 1 puist . Voor de rest gaat het super. Nog steeds geen sides :)

ff een vraagje: wanneer zou ik van 20mg EOD naar 20mg per dag moeten gaan? Is het eigenlijk wel nodig?

Kan je mij uitleggen waarom je 20mg om de dag gebruikt en niet 10mg elke dag?

Die capsules kun je niet door midden breken, en 10mg capsules zijn haast niet te krijgen.

Zelfde probleem als mij, ik zou ook liever 10mg doen, maar ga denk ik ook voor 20mg EOD dan... Het is niet zo heel ernstig. Dus als de sides me tegenvallen stop ik gelijk.

Of misschien dat ik wel om de 36 uur neem ofzo

Die capsules kun je niet door midden breken, en 10mg capsules zijn haast niet te krijgen.

Zelfde probleem als mij, ik zou ook liever 10mg doen, maar ga denk ik ook voor 20mg EOD dan... Het is niet zo heel ernstig. Dus als de sides me tegenvallen stop ik gelijk.

Of misschien dat ik wel om de 36 uur neem ofzo

sides zullen je zeker niet tegenvallen als ik al nergens last van heb.

ff 2 vraagjes:

Wil ff heel kort onder de zonnebank. Moet kunnen toch? Ik weet dat je uit de zon moet blijven maar 1x in zoveel weken ff heel kort zonnebankje pakken is mogelijk?

En mee-eters, worden die vanzelf door de roa uit je huid gedrukt als het ware?

ff 2 vraagjes:

Wil ff heel kort onder de zonnebank. Moet kunnen toch? Ik weet dat je uit de zon moet blijven maar 1x in zoveel weken ff heel kort zonnebankje pakken is mogelijk?

En mee-eters, worden die vanzelf door de roa uit je huid gedrukt als het ware?

moet kunnen op die dosering volgens mij, want ik heb vorige week ongeveer een uur buiten gezeten in de zon en ik voelde er niks van en werd er ook totaal niet rood van.

maar voor de zekerheid zou ik toch niet te lang gaan

Hoe zit dat trouwens met vitamine A, dat mag je toch absoluut niet binnenkrijgen tijdens een roa kuur?

moet kunnen op die dosering volgens mij, want ik heb vorige week ongeveer een uur buiten gezeten in de zon en ik voelde er niks van en werd er ook totaal niet rood van.

maar voor de zekerheid zou ik toch niet te lang gaan

ja moet volgens mij ook wel kunnen. Ga het proberen.

Hoe zit dat trouwens met vitamine A, dat mag je toch absoluut niet binnenkrijgen tijdens een roa kuur?

Idd, ook geen multi vitamines etc nemen.

pas op met alle vitamine A, roa is namelijk een afgeleide vitamine A en die kan je beter niet combineren.

en sjah dan kom ik weer, ik durf te wedde dat als ik met me 60mg 2 min onder de zonnebank ga dat me huid begint te smelten ofzo :P denk echt niet dat dat goed zal zijn want als k itjdens t autorijden f de zon in me gzichtkrijg voel k em al branden

Ik merk trouwens niks van spier/gewrichtspijn op 60mg. wel zware vermoeidheid etc. wat k vorige keer poste.

owja, ook wel aardig om is te vermelden denk ik. Roa is geen middel wat van de ene op de andere dag werkt. jullie zien na 10 dagen resultaat. maar dokter zegt: na 2 maanden is beoordelen hoe het is beginnen te werken.

Laatst bewerkt:
Spier en gewrichtspijn zijn typische sides die voorkomen bij langdurig gebruik (,vaak op hogere dosis).
En inderdaad vitamine A moet je mee oppassen, is slecht voor je cholesterol.

Spier en gewrichtspijn zijn typische sides die voorkomen bij langdurig gebruik (,vaak op hogere dosis).
En inderdaad vitamine A moet je mee oppassen, is slecht voor je cholesterol.

Oke! iets wat k nog nie wist, maar wat is dan langdurig gebruik? gemiddelde behandeling duurt 6 tot 12 maanden ofzo? ik wil met 60mg/dag toch wel met 6 maanden klaar zijn.

Terug
Naar boven