MuscleMeat

Road to 10% | Intermittent Fasting

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie beetje abs, misschien squat wat lichter pakken en meer volume?

Met de nadruk op beetje.

Zondag pas benen trainen, sorry @Basma, aangezien vanmiddag mijn hele planning over hoop is gehaald. Dus even zien hoe het voelt en anders gewoon op hoger volume squaten ook wel es leuk denk ik.

10x10 op squat eens proberen, zieke pomp gegarandeerd!

Vanmorgen gewogen op digitale weegschaal bij m'n ouders thuis waar ik vorige week nog 90kg op was.

Stond vanmorgen op een nette 88,5kg. Moeders vond ook dat ik een smalle kop had gekregen en vroeg of ik nog we genoeg aan het eten was lol.

Wel goed blijm eetn he mienjong :roflol:!

Zonde gein, mooi om te lezen dat de er vooruitgang in de cut zit. De cardio doet z'n ding man!

Lekker bezig gap! cutten gaat dus langzaam weer ok.

Lekker he die ammoniak geur tijdens trainen #not. Heb het zelf ook wel eens alleen vreemd genoeg alleen tijdens legdays. Misschien ga ik toch wel te veel grensen over:P

Wel goed blijm eetn he mienjong :roflol:!

Zonde gein, mooi om te lezen dat de er vooruitgang in de cut zit. De cardio doet z'n ding man!

Werd ook tijd dat er weer wat vaart achter kwam.
Niet eens gek veel cardio gedaan gewoon een onwijs drukke week gehad op stage en veel moeten slepen en schoonmaken denk dat dat ook goed heeft geholpen.

Lekker bezig gap! cutten gaat dus langzaam weer ok.

Lekker he die ammoniak geur tijdens trainen #not. Heb het zelf ook wel eens alleen vreemd genoeg alleen tijdens legdays. Misschien ga ik toch wel te veel grensen over:P

Lekker meuren, zo'n meisje naast me ging volgens mij om mijn geur ergens anders cardio doen.
Ik had er inmiddels ook al 2 uur getraind maar geeft wel voldoening.

Lekker meuren, zo'n meisje naast me ging volgens mij om mijn geur ergens anders cardio doen.
Ik had er inmiddels ook al 2 uur getraind maar geeft wel voldoening.
Haha lekker wel! na 2 uur kan dat ook wel gaan gebeuren indd. Moet natuurlijk niet te vaak gebeuren maarja. Ik moet het binnenkort maar besprkeen met coach want mijn training duurt niet veel langer dan een uur. Misschien toch BCAA 's nemen voor benen training

Haha lekker wel! na 2 uur kan dat ook wel gaan gebeuren indd. Moet natuurlijk niet te vaak gebeuren maarja. Ik moet het binnenkort maar besprkeen met coach want mijn training duurt niet veel langer dan een uur. Misschien toch BCAA 's nemen voor benen training

Wat is er erg aan zo'n geur hebben dan? Behalve dat het zo stinkt natuurlijk.

Pull day

Lat pull downs
5x10

Cable rows
4x10

lichte deadlifts ivm onderrug
4x10 100kg
Tussendoor werd m'n spot bijna gestolen omdat ik @Emielos tegen kwam. Zeker binnenkort samen es een training pakken.

Calf raises
4x15 burnnnnnn

BB shrugs
80kg
4x12 ish

reverse cable fly voor read delts
4x10 very nice

V bar cable rows
3x8

Straight bar hammer curls
3x10

Db curls
16kg
4x10

Seated curls zonder dumbells te draaien.
9kg
3x12

15 minuten cardio en ik had weer een ammoniak lucht om me heen hangen zeg.
Niet langer doorgegaan omdat er buiten al een aardige donkere lucht hing.

Ik geef deze training 6 reeten omdat ik nog aardig gaar van zaterdag was.

Zit je niet te hoog in eiwitten? Dat kan die geur ook verklaren..

Zit je niet te hoog in eiwitten? Dat kan die geur ook verklaren..
Dit zou nog wel een dingetje bij mij kunnen zijn. Maar het is wel apart dat ik het alleen heb tijdens benen. Bij andere trainingen nooit last van.

Moest wel ook bij zeggen dat ik ook het meest zweet tijdens benen trainingen

Dit zou nog wel een dingetje bij mij kunnen zijn. Maar het is wel apart dat ik het alleen heb tijdens benen. Bij andere trainingen nooit last van.

Moest wel ook bij zeggen dat ik ook het meest zweet tijdens benen trainingen

Herkenbaar, als ik bijvoorbeeld borst triceps train zweet ik ook amper.

Lekkere training!
Btw je ziet er op die ene foto droger uit dan op je pf met je abs.
Gaat de goede kant op!
Tot waar wil je doorgaan?

Lekkere training!
Btw je ziet er op die ene foto droger uit dan op je pf met je abs.
Gaat de goede kant op!
Tot waar wil je doorgaan?

Nou aangezien ik eind september naar cura ga wil ik er dan toch behoorlijk droog bij staan. Dus we gaan lekker door tot die rottige abs eruit knallen.

Terug
Naar boven