Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Sterke doodlifts niels, zou je eens een filmpje kunnen maken van de power cleans. Kan ik eens kijken hoe jij ze doet.
Bedankt voor de reacties allemaal he
Zal ik snel is maken! Maar staat die niet al op ons kanaal trouwens?
ik kan die niet vinden weet wel bij MP dat je een keer clean doet, maar daar kun je het niet zo goed zien. is een donker filmpje.
Danny was kennelijk niet de enige die sick bezig was met deadliften, ook benieuwd wat jij gaat trekken de 17e.
Inderdaad beste jetsers die nieuwe farmers, maar goed, als je met ondingen traint kan het in een wedstrijd alleen maar meevallen.
farmers zijn echt erg klote maar inderdaad daarom juist goed om te trainen! Ik ben benieuwd wat je op die dumbbell gaat brengen als je 'em eens wat vaker gedaan hebt

Heb je die single arm dumbbell press alleen met je dominante arm geoefend? Of doe je de oefening om en om? Op wedstrijden zie ik gasten eigenlijk nooit switchen tussen hun armen.

Nice pressing. Fat dumble pressen is een technisch verhaal. Gewoon een paar keer doen en je zult hier snel beter in worden.