Fitness Seller

Road to kwali's 2013 strongman

zijn idd echt kannonen;)

Nice man!

Het gaat lekker hier lees ik wel.

Sterke doodlifts niels, zou je eens een filmpje kunnen maken van de power cleans. Kan ik eens kijken hoe jij ze doet.

5x280 DL, respect!

• Topic Starter Topic Starter
Danny was kennelijk niet de enige die sick bezig was met deadliften, ook benieuwd wat jij gaat trekken de 17e.
Inderdaad beste jetsers die nieuwe farmers, maar goed, als je met ondingen traint kan het in een wedstrijd alleen maar meevallen.

Danny was kennelijk niet de enige die sick bezig was met deadliften, ook benieuwd wat jij gaat trekken de 17e.
Inderdaad beste jetsers die nieuwe farmers, maar goed, als je met ondingen traint kan het in een wedstrijd alleen maar meevallen.

Ga mijn uiterste best doen de 17de;) farmers zijn echt erg klote maar inderdaad daarom juist goed om te trainen!

Maandag

Opwarmen mp:

Stang 20x
10x50kg

Eenarmige dumbbell press fat gripz:

5x42kg per hand
5x52kg per hand
Elke rep clean:
2x62kg
2x62kg - PR eigenlijk eerste keer zwaarder dan 52 gegaan...

Swiss bar press:

8x75kg
8x110kg
8x125g
8x140kg - easy!

Bor:

10x100kg
10x110kg
10x120kg

Voorover gebogen side raises:

15x
15x
15x

Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat je op die dumbbell gaat brengen als je 'em eens wat vaker gedaan hebt

dacht dat jullie ook fat gripz hadden toch ?

Vanaf vandaag ook een facebook pagina!! Spoedig een site waar elke week tips over oefeningen en voeding en vele extra's op komen te staan!

Like our page on facebook

www.facebook.com/powerbaseeindhoven

Sterke dumbbell press!! En like de Facebook pagina iedereen!

Sterk hoor! Netjes jammer dat ik het vandaag niet kon halen :(

Nice pressing. Fat dumble pressen is een technisch verhaal. Gewoon een paar keer doen en je zult hier snel beter in worden.

Heb je die single arm dumbbell press alleen met je dominante arm geoefend? Of doe je de oefening om en om? Op wedstrijden zie ik gasten eigenlijk nooit switchen tussen hun armen.

Heb je die single arm dumbbell press alleen met je dominante arm geoefend? Of doe je de oefening om en om? Op wedstrijden zie ik gasten eigenlijk nooit switchen tussen hun armen.

Ik train altijd beide:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 08:58 ----------

Nice pressing. Fat dumble pressen is een technisch verhaal. Gewoon een paar keer doen en je zult hier snel beter in worden.

Jaa wil toch wel een paar keer de 70 kunnen presses eigenlijk...

Sterke DB Press man, op naar reppen met 70.

Terug
Naar boven