- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeeeeeeeeeeeeem! Nice one!
Zonder hitch neem ik aan, dus voor dbb begrippen zitten er dan 6 in.
Filmpje?

.... Helaas geen filmpje dat doen we pas als ik er 5 trek!Thx heren! We bouwen gewoon verder!!
Haha naaa de laatste was toch wel met een tikkeltje hitch maar niet extreem hoor
Pff 6!?.... Helaas geen filmpje dat doen we pas als ik er 5 trek!

Hahah tikkeltje hitch maar niet extreem, je doet alsof je net met een bezem hebt getraind terwijl je n triple doet met mijn eeuwige traindoel! **** off![]()

Ff zonder gein, denk dat als je naar de kanshebbers kijkt voor de finale je iig qua dl in het rijtje staat nu.
Zag laatst van een andere deelnemer van vorige finale(en geen lage klassering) een filmpje met 6x270 waarmee hij een stuk meer moeite had dan jij met je 7x laatst..
Komt er nog bij dat je op een wedstrijd altijd veel meer reps kan dan in een training!
Ik als Deadlift aanhanger ben dus zeer benieuwd haha.

Jaa ach deadlift is dan ook wel echt mijn favoriete oefening.. En de kwalificaties zullen uitwijzen wie er in de finale komt.. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen
Vind het al super dat ik uberhaupt mee kan met dat niveau!!
haha Jammer man! Toch wel goed om te lezen dat het zelfs bij jou niet altijd 5kg erop is. 5x110 is toch belachelijk sterk man
over een paar weken hij zit er zeker in!