Fitness Seller

Road to kwali's 2013 strongman

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag pff wat is het warm in ons hok zeg!!

Squats atg

10x20kg
10x60kg
5x100kg
5x120kg
5x150kg
3x170kg riem
3x180kg riem
4x190kg riem 5de met hulp geen smoes ofzo maar de stang lag ook 5 cm uit het midden niet echt ideel maargoed!

Deadlift speed!

3x180kg + green band
3x180kg + green band
3x180kg + green band

Squats

10x120kg
13x140kg

Dumbbell roeien

12x52,5kg
12x52,5kg
15x52,5kg

Squat gaan goed vooruit hoor, 230 komt eraan, dadelijk na de vakantie ff knallen en dan zit je er zo op. Wordt het tijd op nieuwe doelen te stellen ;)

Squats gaan kei hard man! Jammer dat ie niet helemaal recht zat vandaag. Anders zat die 5e hh er zeker in. Na de vakantie herkansing!!

Gymtraining:

Squats (herstel)

10x20kg
10x60kg
10x60kg

Clean and press ( lang geleden dus was erg benieuwd )

45kg 5 en 5 strict
60kg 1 en 5 strict
80kg 1 en 5 strict
100kg 1 en 1 legdrive
110kg 3 en 2 legdrive (moest even inkomen)
115kg 2 en 2 legdrive
120kg 2 en 2 legdrive
125kg 2 en 2 legdrive -> zaten er nog lekker in

Vond het te weinig voor de schouders dus dacht even wat extra werk
Push press en 1 x voorslaan:
10x90kg danny meteen even opgenaaid dat het hem toch niet zou lukken:p
10x100kg even laten zien wie er het sterkst is;)

Optrekken

10x
10x
10x
6x + 21kg
6x + 21kg
6x + 21kg

Einde training, morgen even snel events voor ik op vakantie ga!

Fijn weekend

Laatst bewerkt:
Altijd leuk om je trainingen te lezen, waar jij nou ineens weer vandaan komt!!! Netjes man!!!

Altijd leuk om je trainingen te lezen, waar jij nou ineens weer vandaan komt!!! Netjes man!!!

Leuk om te horen man!! Ahah hoop de lijn door te kunnen zetten en volgend jaar mijn eerste kwaliicatie te kunnen draaien!!

Vandaag even events:

Tire 420kg

5x
5x
12x -> mike moest er zonodig 11 doen dus dacht dan ook maar gewoon 12:p moet zeggen dat ik die power cleans van gister voelde zeg!!

Toen stones op 145cm met de yoke..

1x120 toen gooide ik de stone zo hard over de yoke heen dat tom met stone enal achterover de tuin in viel ahahah
Wilde een rep out gaan doen maar besloten niet door te gaan anders hebben we dalijk een krater veld in de tuin:p

Toen farmer hold

1x21,5 sec met hars nouuuu dat was niks met dit weer hars werd te warm en gleed gewoon weg niks aan te doen..

Duckwalk

12m x 140kg
12m x 150kg
12m x 160kg gewoon prima!

Al met al een bagger training maar ben toch tevreden zat met mijn gedachte ook al in het vliegtuig morgen ga ik lekker naar gran canaria:)

Tot over 12 dagen!!

Laatst bewerkt:
1x120 toen gooide ik de stone zo hard over de yoke heen dat tom met stone enal achterover de tuin in viel ahahah
Wilde een rep out gaan doen maar besloten niet door te gaan anders hebben we dalijk een krater veld in de tuin:p

Is niet grappig;).
Jammer dat het zo slecht ging met die Yoke, had eigenlijk hoge verwachting van die stenen.

Was inderdaad een bagger training maar ben wel blij dat ik gegaan ben, al met al toch goed kapot.

Is niet grappig;).
Jammer dat het zo slecht ging met die Yoke, had eigenlijk hoge verwachting van die stenen.

Was inderdaad een bagger training maar ben wel blij dat ik gegaan ben, al met al toch goed kapot.

Aha die yoke prachtig hoe jij met steen enal achterover ging:p boemmmm daar lag onze grote jongen:p
Dat met die yoke die stones was gewoon niet zon slim plan er zitten gaten in het terras dat wil je niet weten zeg!! Volgende x gewoon op het platform
:)

Zal jullie pa leuk vinden... ;)

Training na de vakantie kan het weekend geen events doen dus vandaag wat events!

Loglift 28cm

10x35kg
10x65kg
loglift IFSA
10x90kg
10x100kg
5x110kg was genoeg zo zie deze training en vrijdag als "inkomertjes""

Yoke

15m x 200kg
15m x 260kg
15m x 300kg
15m x 300kg
15m x 300kg is geen struikelblok meer op naar de 350

Stones

@182cm 1x90kg
@182cm 1x120kg deze was toch best heftig na de loglift kopte hem erop incl. schaaf op mijn wang
@182cm 1x120kg gewoon simpel weer:)

Einde training... morgen nog wat squats en deadlifts en dan gaat vanaf dinsdag mijn 5 weken programma van start vooral gericht op deadlift en loglift:)

Ik heb er zin in!!

Welcome back :D

Heb je wat meer info over dat 5 weekse programma voor DL en log ?

Goede vakantie gehad? Harde training weer zo na de vakantie beast.

Welcome back :D

Heb je wat meer info over dat 5 weekse programma voor DL en log ?

Jaa dankje heb weer zo'n zin om gas te geven!!
Niet heel speciaal verder simpel maar het werkt voor mij:)

Het is uiteraard een heel schema maar zal het even kort uitleggen.. Uiteraard start ik wat onder mijn kunnen in week 1

Week 1 deadlift zwaar opbouwen naar een 2x2 en rep out op 70%
Loglift c and press 2rm
Week 2 deadlift speeds 5x3
Loglift strict 6x2
Week 3 deadlift zwaar opbouwen naar een 2x2 en rep out op 70% + 5kg
Loglift c an press 2rm 5 kg meer
Week 4 deadlift speeds 5x3
Loglift strict 6x2
Week 5 deadlift max sets 2x2 en een rep out op 70% + 5 kg
Loglift c and press 2rm 5 kg meer met een eventuele rep out..
Week 6 deload..
Berekenen 1 rm en gaan met die banaan

Op dagen dat ik deadlift en loglift op speed of strict doe heb ik een andere dag een push press of in het geval van de deadlift de squat als hoofdoefening op de zelfde dag..
Het lijkt zo nogal een flinke verhoging elke keer 5kg erbij maar in princiepe is dit 2,5 kg per week

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 00:23 ----------

Goede vakantie gehad? Harde training weer zo na de vakantie beast.

Dankje Sven het was een heerlijke vakantie!! Vooral even lekker relaxen met het vrouwtje he je kent dat wel:p!! Echt genoten maar heb vandaag weer lekker aan het ijzer gezeten en heb dat toch wel gemist daar.. Nou had ik in het hotel nog wel wat gedaan hoor maar dat was meer voor de doorbloeding:)

Laatst bewerkt:
Vandaag training 2 om in te komen..

Squats en deadlifts op de planning, al voelde ik vooraf wat vermoeidheid in de beentjes en rug door gister, er toch voor gekozen niet lager te gaan zitten mede ook door de 3 dagen rust die ik nu heb!

Squats atg

10x20kg
10x60kg
5x80kg
5x120kg
3x140kg
3x160kg
1x170kg
1x180kg
1x190kg
1x200kg

Deadlift

5x140kg
3x200kg
3x220kg riem
1x240kg riem voelde gister nu echt opkomen
1x250kg riem zelfde verhaal
1x260kg riem met een hoop moeite
0x270 bamm voelde het al aankomen..

Maar geeft niet rug moet zich toch nog even plaatsen na een 12 dagen geen belasting..

Optrekken

10x
10x
10x

Nu 3 dagen rust en dan vanaf dinsdag start ik de voorbereiding voor de push & pull wedstrijd! Sta 3de reserve maar bereid me gewoon goed voor!

Ik heb nu al zin in dinsdag! Ben benieuwd!! :D

Het is echt te gek he het vrouwtje wil naar de kermis dus ik snel snel rijst met gehakt in de blender en drinken maar ahah bahhh!

Training is weer ff wennen zoals je zelf zegt, komt wel weer;). Hardcore blenderfood.

Terug
Naar boven