- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

rijst met gehakt in de blender? aah man...ik krijg al kotsneigingen bij de gedachte

Idd beste wat je kunt hebben, lekker alles bij de hand.
Oly bar een merk of van fitness-seller?
verder ook fatbars etc.
Geluk is voor mietjes, legdrive, focus, een stabiele ondergrond en je capuchon op en dan zitten ze er zeker in.

ik heb weleens een filmpje van je voorbij zien komen toen je 120 in je tuin aan het pressen was en toen verbaasde ik mij hoe jij de clean van die log deed. volgens mij kun je die techniek niet al te lang hanteren naargelang de gewichten zwaarder worden, want dat was een erg biceps-dominante clean en log curls met dit soort gewichten zijn wel erg heftig![]()

Klopt maar je had hem niet op toen je faalde, zegt genoegDie capuchon hoor gewoon bij mijn ritueeltje Tom al is het 50 graden dan nog![]()

ik heb weleens een filmpje van je voorbij zien komen toen je 120 in je tuin aan het pressen was en toen verbaasde ik mij hoe jij de clean van die log deed. volgens mij kun je die techniek niet al te lang hanteren naargelang de gewichten zwaarder worden, want dat was een erg biceps-dominante clean en log curls met dit soort gewichten zijn wel erg heftig![]()

Dat klopt, daar hadden we het al over na de training.
Niels, je moet meer uit techniek gaan halen. Je bent beresterk en als je die techniek beter onder de knie krijgt kun je echt zwaarder! Nu pak je bijna alles uit je schouders. Ook dat voorslaan eerst dat ding op schoot, dan pas omhoog. Gaan we op trainen, moet jij eens opletten![]()
Klopt maar je had hem niet op toen je faalde, zegt genoeg
Hehe en zoals danny zegt inderdaad stukje techniek erbij en dan knallen, zit je zo op de 140![]()

Idd, die clean techniek was me ook al opgevallen. Je cleande die 120kg log gewoon eaasy door te curlen. Moet je is kijken als je echt goed op de techniek gaat letten, dan vliegt helemaal op de borst.