AndroidHealthClinic

Road to kwali's 2013 strongman

rijst met gehakt in de blender? aah man...ik krijg al kotsneigingen bij de gedachte

• Topic Starter Topic Starter
Gymtraining vandaag:

Deadlift:

5x70kg
5x120kg
5x160kg
5x200kg
5x230kg
5x255kg vrij eazy:)

Squats atg:

5x120kg
3x170kg
3x180kg
3x190kg

Bulgarian split squats:

20x l/r
20x l/r
20x l/r

Dumbbell row fat gripz:

8x42,5
10x42,5
12x42,5

Einde...

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 21:11 ----------

rijst met gehakt in de blender? aah man...ik krijg al kotsneigingen bij de gedachte

Jaa echt goor! Maar als het niet anders kan heb ik het er voor over!!

Nette training niels, deadlifts gingen strak.
Squat ging ook netjes, precies goed gewicht voor deze week.

Squats gaan fris naar setjes van 200kg!! Heb je echt snel voor mekaar als je even terug kijkt naar de maanden hiervoor!! Die deadlift 320 zit er aan het eind van dit schema wel in. Ben ik niet zo bang voor... Sterk kereltje ;)

Haha..respect voor die blender actie..

Train jij nou door de weeks ook gewoon thuis Niels?

Euhh jaa eigenlijk wel hebben een aardige ruimte waar alles in staat! Heb van de week nog een olympische stang plus 4x20 schijven ontvangen... Heb nu gewoon een kleine hardcore sportschool zegmaar.. Je moet gewoon is mee trainen Matthieu uni is leuk maar niet echt hardcore;)

Idd beste wat je kunt hebben, lekker alles bij de hand.
Oly bar een merk of van fitness-seller?

Sterk bezig!!

Idd beste wat je kunt hebben, lekker alles bij de hand.
Oly bar een merk of van fitness-seller?

Geen merk maar moet eerlijk zeggen dat ik daar het nut niet zo van in zie ( iig op ons niveau dan)
Heb een stang die 750 kan hebben en eentjee van 450 en nog een kromme die kon blijkbaar niet zoveel hebben:p verder ook fatbars etc.

---------- Post toegevoegd Wed 15 Aug 2012 om 18:37 ----------

Dank:)

Vandaag gymtraining:

Loglift 28cm

10x35kg strict
5x65kg strict

Loglift ifsa

5x90kg
4x100kg
3x110kg
2x120kg
Bedoeling was 1x125+1x125
1x125kg eerste onderschatting gewicht meteen rechtgezet!
Toen 0x125 voorslaan ging al belachelijk..nog een poging voorslaan ging prima drukte hem ook aardig door kon alleen geen controle krijgen helaas!

Kortom 1x125 helemaal en 2x erg close met een beetje geluk zitten ze er al wel!!

Optrekken

6x+10kg
6x+20kg
6x+30kg
6x+40kg

Dumbbell drukken boven het hoofd

15x32kg
15x32kg
20x32kg

Shrugs

1*50 200kg

Geluk is voor mietjes, legdrive, focus, een stabiele ondergrond en je capuchon op en dan zitten ze er zeker in.

ik heb weleens een filmpje van je voorbij zien komen toen je 120 in je tuin aan het pressen was en toen verbaasde ik mij hoe jij de clean van die log deed. volgens mij kun je die techniek niet al te lang hanteren naargelang de gewichten zwaarder worden, want dat was een erg biceps-dominante clean en log curls met dit soort gewichten zijn wel erg heftig :p

ik heb weleens een filmpje van je voorbij zien komen toen je 120 in je tuin aan het pressen was en toen verbaasde ik mij hoe jij de clean van die log deed. volgens mij kun je die techniek niet al te lang hanteren naargelang de gewichten zwaarder worden, want dat was een erg biceps-dominante clean en log curls met dit soort gewichten zijn wel erg heftig :p

Dat klopt, daar hadden we het al over na de training.
Niels, je moet meer uit techniek gaan halen. Je bent beresterk en als je die techniek beter onder de knie krijgt kun je echt zwaarder! Nu pak je bijna alles uit je schouders. Ook dat voorslaan eerst dat ding op schoot, dan pas omhoog. Gaan we op trainen, moet jij eens opletten ;)

Idd, die clean techniek was me ook al opgevallen. Je cleande die 120kg log gewoon eaasy door te curlen. Moet je is kijken als je echt goed op de techniek gaat letten, dan vliegt helemaal op de borst.

Wij hebben het tijdens het trainen ook al besproken inderdaad een punt waar mijn progressie op stagneert nu. 110kg gaat nog vrij easy maar daarboven word het al wat moeilijker... Ga er aan werken, volgende week strict presses even op de nieuwe techniek en de week erop herkansing 1x125 + 1x125:)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 23:47 ----------

Dat klopt, daar hadden we het al over na de training.
Niels, je moet meer uit techniek gaan halen. Je bent beresterk en als je die techniek beter onder de knie krijgt kun je echt zwaarder! Nu pak je bijna alles uit je schouders. Ook dat voorslaan eerst dat ding op schoot, dan pas omhoog. Gaan we op trainen, moet jij eens opletten ;)

Idd even voorslaan onder de knie krijgen en wat agressiever met de beentjes werken want ben geneigd teveel uit mijn schouders te halen!

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 23:50 ----------

Klopt maar je had hem niet op toen je faalde, zegt genoeg :eek:

Hehe en zoals danny zegt inderdaad stukje techniek erbij en dan knallen, zit je zo op de 140:rolleyes:

Aha nee he, viel mij ook al op :p

---------- Post toegevoegd Thu 16 Aug 2012 om 23:51 ----------

Idd, die clean techniek was me ook al opgevallen. Je cleande die 120kg log gewoon eaasy door te curlen. Moet je is kijken als je echt goed op de techniek gaat letten, dan vliegt helemaal op de borst.

Ik zal eraan werken boss;)

Vandaag hersteltraining:

Joggen 30min + wat rekoefeningen nu in een koud bad!

Vandaag events:

Yoke:

143kg 2x20m
203kg 20m
263kg 20m
303kg 20m toch ook een pr op 20m
323kg 20m met 1 drop op 17m pr!!

Farmer walk:

105kgx40m
125kgx40m 25,4sec redelijk, ik blijf klote met dat draaien... Zag dat ik al is in de 22 seconden heb gelopen maar heb al een week of 4 geen farmers gedaan ivm vakantie dus te begrijpen!

Tire sled runs:

110kgx20m pr!
110kgx20m
110kgx20m volgende keer 120kg!

Stones:

@162 3x120kg
@162 3x120kg
@162 3x120kg

Ben wel tevreden vandaag, de yoke beheers ik steeds beter, de farmers tjaa die draai kost me gewoon erg veel tijd al een tijdje niet getraind.. Stones bewust licht gehouden.

Laatst bewerkt:
In
Beetje je log doorgelezen,

Waar woon je ergens als het 40 min tot smtl is?

Terug
Naar boven