AndroidHealthClinic

Road to kwali's 2013 strongman

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag in deze hitte flink gewerkt met het vaste trainingsploegje, we zijn een platform voor de sportruimte aan het maken.. Eerst flink wat afgraven dat is nu klaar en deze week wapening en beton erin! Dan hebben we onze vlakke ondergrond voor flinke pr's klaar!!

Fotos krijg ik zo snel even niet geupload!?

Gymtaining:

Clean and press strict:
10x45kg
10x65kg
5x80kg
Clean and press:
3x100kg
3x110kg
1x120kg
1x120kg

Wil de 120kg op de clean and press wat op volume gaan pakken om wat explosiever te worden, ik doe naar mijn mening te weinig uit mijn benen!

Optrekken:

8x 114+10kg
6x 114+20kg
6x 114+30kg
7x 114+40kg - pr!

Dippen:

10x114
6x114+10kg
6x114+23kg
10x114+40kg - pr!

Genoeg zo morgen LB op het programma!

Strong bodyweight oefeningen, jezus

Grappig, dacht toch echt dat we vandaag getraint hadden, maar zie nog geen log.. zal ik me wel vergist hebben :D

Optrekken en dippen maandag twee x pr zien ik Nellis! Kan ik weer an de bak maandag!! ;)

Grappig, dacht toch echt dat we vandaag getraint hadden, maar zie nog geen log.. zal ik me wel vergist hebben :D

Geduld is een schone zaak..;)

---------- Post toegevoegd Tue 21 Aug 2012 om 23:14 ----------

Vandaag gymtraining:

Squats atg:

10x20kg
10x60kg
6x100kg
4x120kg
4x155kg
4x155kg
2x180kg
2x180kg
10x155kg -> prima had nog wat over!

Speed deadlift:

3x150kg
3x160kg
3x180kg
3x200kg
3x220kg -> lekker snel!

Front squat:

2x110kg
2x120kg
2x130kg -> laatste set lag de bar erg lekker! Verder vrij easy:)

Good morning: ( wat pompen voor de doorbloeding)

15x60kg
15x70kg
15x80kg

Einde training gehaald wat ik wilde halen dus tevreden!

Niels, moet je ff kijken in dat topic van Danny, staat wel een goed filmpje om wellicht de frontsquat te pakken, ziet er niet eens zo gek uit..

Niels, moet je ff kijken in dat topic van Danny, staat wel een goed filmpje om wellicht de frontsquat te pakken, ziet er niet eens zo gek uit..

Had het gister al gekeken is wel iets om te proberen! Al moet ik zeggen dat hij de laatste set bij mij eigenlijk voor de eerste keer ooit lekker lag!

Waarom doe je de speed deads na een flinke squat sessie. Net als de clean/jerk/snatch horen deze speed oefeningen vooraan in je schema wanneer je helemaal fris bent anders ga je imo aan het doel van de oefening voorbij.

Flinke gewichten voor speed deads trouwens. Maar je hebt dan ook een deadlift van boven de 300 toch?

Waarom doe je de speed deads na een flinke squat sessie. Net als de clean/jerk/snatch horen deze speed oefeningen vooraan in je schema wanneer je helemaal fris bent anders ga je imo aan het doel van de oefening voorbij.

Flinke gewichten voor speed deads trouwens. Maar je hebt dan ook een deadlift van boven de 300 toch?

Ik squat en deadlift om de week zwaar dus hier heeft de squat meer prioriteit voor mij! Of je nu al wel een hoop explosieve kracht aan gesproken hebt op de squat, Tuurlijk is dat geen volle tank meer die is wat leger maar dit is geen wedstrijd het gaat er mij om dat ik in de beweging van de deadlift explosiviteit creeer en dat doe ik nu nog steeds alleen ben ik niet zo snel meer als dat ik het als eerste oefening doe....

Deadlift is idd ergens tussen de 300 en 310 i am working on it:p

Laatst bewerkt:
Vandaag ligt de nadruk vooral op de techniek van de log met specifiek de push/yerk en het voorslaan:

Loglift 28cm:

10x35kg strict
10x65kg strict
IFSA:
5x90kg strict
3x95kg strict
2x100kg puur techniek oefenen
2x100kg puur techniek yerk push press
2x100kg '' ''
2x100kg '' ''
2x100kg strict
2x100kg strict

Voor het eerst met deze techniek gewerkt en moet zeggen dat ik er wel vertrouwen in heb!! Ik haal veel en veel meer uit mijn benen zo en dat na pas een paar setjes met deze techniek!

Optrekken:

15x
15x
15x

Dumbbell drukken boven hoofd:

20x32kg
20x32kg
19x32kg jesus ik zat helemaal vol!

Bent over side raises:

15x12kg
15x13kg
25x17kg

Einde training ben wel tevreden ik merk echt dat ik met deze techniek en het voorslaan echt een hoop kracht bespaar:)

Kan zo mijn clean and press met de barbell ook lekker op die yerk techniek doen heb zin in de volgende schouderdagen heren.. We zullen zien waar dit naartoe gaat!

Einde training ben wel tevreden ik merk echt dat ik met deze techniek en het voorslaan echt een hoop kracht bespaar:)

Kan zo mijn clean and press met de barbell ook lekker op die yerk techniek doen heb zin in de volgende schouderdagen heren.. We zullen zien waar dit naartoe gaat!

Inderdaad, kracht die je dan kan gebruiken waar je hem nodig hebt, denk dat hier nog wel wat kilo's mee te halen zijn, power cleans er gewoon in houden maar misschien op een andere dag.

Ben benieuwd waar dit naar toe gaat!

Op naar de 140!! :D

100 kg strict log...
Mirrin

Terug
Naar boven