SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voer je de french press uit als op de afbeeldingen? (stang richting keel laten zakken, ellebogen naar binnen houden en ervoor zorgen dat bovenarmen niet onder horizontaal komen)![]()
![]()
Interessante opbouw. 3,7,4 (7+7) en 8,2,6 (8+8). Zal wel explosief aanvoelen na de 7 en 8 repper, zo'n 2 en 4 repper. Zelf vind ik dat vaak lekker voelen.Squat
3 x 210
7 x 210
4 x 210
8 x 210
2 x 210
6 x 210
Walgelijk, de 7 en 8 reppers.
Ik faal zowel op bench als op deadlift op lockout, dus die heeft focus![]()
Wordt wat als je daar nog sterker in wordt! Keep it up.
Hoe hoog zijn de boxjumps of 1 hoogte? Welke voordelen merk je van de slingshot, heb je de originele (rode)?
Dat is prettig, kan je meer volume draaien. Komt deze schouderontlasting trouwens doordat de greep smaller is en/ of meer tucked a.g.v. de slingshot? Of door de werking van de slingshot in de beweging? Ik bench namelijk cgbp, dus tuck de ellebogen al behoorlijk en greepbreedte is al smal, zou zelf dan minder daarvan merken schat ik in.
Nice. Dan is er ook meer kans op overdracht. Daar hoop ik ook op, wil 'm ook bestellen. Thanks.Ik denk doordat het onderste deel van de beweging ontlast wordt. Ik probeer zoveel mogelijk dezelfde baan te houden als m'n regular bench.