Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zeer weinig verstand van wat heftig is en niet omdat ik me natuurlijk voornamelijk verdiep wat goed is voor vrouwen.. Maar in mijn ogen blijft het in ieder geval erg indrukwekkend, als ik het je zou zien doen blijf ik in ieder geval kijkenThanks. Gewicht is 65% van m'n 1RM, dus het is niet heel heftig. Maar vanaf 10 cm toch ook niet heel easy.
.Heb zeer weinig verstand van wat heftig is en niet omdat ik me natuurlijk voornamelijk verdiep wat goed is voor vrouwen.. Maar in mijn ogen blijft het in ieder geval erg indrukwekkend, als ik het je zou zien doen blijf ik in ieder geval kijken.
10 cm vind ik ook een mooie hoogte. Heb je een filmpje van je deficits?
Bedoelde dan ook dat ik niet goed kan inschatten wat qua gewicht heavy is en wat niet.Want vrouwen moeten anders trainen dan mannen? Andere gewichten hooguit...
.Gaat goed chris.
Vraag me wel af of 10 cm deficit daadwerkelijk nut heeft man. Heel ander bewegingspatroon dan toch
Want vrouwen moeten anders trainen dan mannen? Andere gewichten hooguit...
Ik doe ze ook vanaf 10cm. Vind het persoonlijk wel meevallen met het verschil in bewegingsbaan. Je begint alleen wat lager met je heupen, voor de rest blijft het gewoon een pull (waarbij je voor de rest dezelfde setup hanteert). Als dit je enige variant zou zijn is het misschien een minder goed idee, maar hij deadlift minimaal 2 varianten per week. Zal niet 1, 2, 3 ten koste gaan van je bar path.
Ik denk dat je het kunt vergelijken met een sessie waarin je alleen front squats of box squats of ssb squats doet. Ook een iets andere movement, maar het draagt ook bij aan je backsquat. En zou je alleen 1 van die varianten pakken werkt ook weer averechts voor je regular squat.
Bedoelde dan ook dat ik niet goed kan inschatten wat qua gewicht heavy is en wat niet.
.. Als vrouw begeef ik me wat benchen betreft bijvoorbeeld niet in de 100+ zone.
Gepauzeerde squats met 210 als werkgewicht, that's it mane. Oh ja, ook IN.