XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Ik vond die log er easy uitzien, goed gebeest bij die stones kerel, Jules trouwens ook, ik denk dat het binnenkort wel tijd is voor een 170kg en 180kg stone voor jullie :D

Vandaag:

IFSA-size Loglift:
..., 2 x 100kg, 1 x 115kg, 1 x 125kg PR!!!

heerlijk. voelde me eerst niet echt wakker en eigenlijk een beetje slap, maar de 115 ging goed en daarna na wat ammonia gesnoven te hebben vloog de 125 omhoog! De lockout was iets traag, maar de lift was perfect en wederom een PR. M'n dag kon niet meer stuk.

Proficiat kerel met je PR op de boom!!!:thumbs:

• #2.724
Vandaag:

Frontsquat:
..., 2 x 120kg, 1 x 140kg, 1 x 150kg

Zercher paused squat:
3 x 100kg, 1 x 140kg, 1 x 140kg

Strikt loglift:
8 x 55kg, 5 x 75kg, 3 x 85kg, 2 x 90kg, 1 x 90kg

Log clean:
1 x 115kg, 1 x 130kg, 1 x 140kg PR

DB curls:
8 x 22kg, 6 x 32kg, 8 x 32kg

Pushdowns with bands:
3 x 15

Abs:(wheelroller)
2 x 20

Dik hoor, en weer een stapje voor op log.

• #2.726
Open Sterkste Man van Limburg 2009 13 april:

Loglift:
115kg, 120kg, 125kg (wedstrijd PR)

alle 3 de beurten goedgekeurd. Bij de 125 raakte de log voor een moment mn hoofd, maar meer een kopstoot. Drukte hem in 1 beweging door. Dus die was gewoon goedgekeurd. Met 125kg slechts een 5de plek.

Farmers walk:
120kg 40m, tijd 34,.. seconden. PR

Hier niet snel genoeg en hierna stond ik op een 7de plek.

One Arm DB Press, 6cm handvat:
1 x 67kg

Hierna verrekte ik wat in mn schouder (rotator cuff spiertje) en hield het voor gezien. Geen zin in een schouder uit de kom.

Heavy Medley:
160kg duckwalk 20m, 300kg yoke 20m, biervat 20m maar niet meer kunnen laden.

Tijd was om en helaas niet uit kunnen lopen. Respect voor Bryan en Gijs, want die gingen echt megasnel.

Stones @1m30:
90kg, 100kg, 120kg, 140kg, 160kg PR!!!

Eindelijk, alle stones in 1 run gehaald. Tijd weet ik niet meer, maar 1 minuut nog iets.

Uiteindelijk toch goed voor een 9de plaats van de 14 deelnemers. Pffff, maar wat een zware wedstrijd en wat een concurrentie. Wel echt geweldig gewoon. Vind het echt niet erg om van dit soort gasten te verliezen want ze waren allemaal erg sterk en beestig. Leuk om ook Gijs en Leon van het forum gezien te hebben en effe mee gekletst te hebben. Ook Bryan weer eens sinds lange tijd gezien. Erg knappe prestatie voor deze 20jarige. Mooi!

Laatst bewerkt:
dikke prestatie sowieso

zegt wel wat over het niveau!

Zeker. Goed gepresteerd.

Goeie wedstrijd Ruben, niveau was idd hoog man! Was nice om je nog eens te zien, lang geleden!

• #2.730
125kg loglift:

10fsxom.jpg

120kg farmers walk:

1zlex51.jpg

300kg yoke:

ixbk0n.jpg

160kg stone:

24l62z8.jpg

160kg stone load:

1zvg0zl.jpg

groepsfoto:

2cmtdzt.jpg

Super prestaties Ruben, je hebt flink je mannetje gestaan in the clash of Titans :thumbs:

Tlk De Tsaar wil weer ff opvallen :roflol:

• #2.733
Thanks all!!!

Hehehe, ja, Bryan moet weer in zn zwart shirtje in het midden staan.. :D :roflol:

Wel done!!

goede prestatie Ruben! Was indrukwekkend om te zien

Was tof man en sterk op boom! Hehe Bryan werd gesponserd door MooiBoy merk chasin.

Dat jij ´maar´ 9e bent geworden met die stats geeft maar aan wat voor wedstrijd het was! Je boom was trouwens erg impressive!
Was ook leuk je eens te ontmoeten en bedankt nog voor de hars! Zonder dat had ik de 140 stone niet gepakt :) See ya next time!

Netjes die boom idd... Ik moet echt eens in keer een limburg komen trainen op de techniek.. aangezien we strict net zoveel pressen :D

Ook nice dat je nu die 160 er in een run wel op kreeg!

• #2.739
Was tof man en sterk op boom! Hehe Bryan werd gesponserd door MooiBoy merk chasin.

Thanks bro. Haha, achja, Bryan is nog jong. ;)

Dat jij ´maar´ 9e bent geworden met die stats geeft maar aan wat voor wedstrijd het was! Je boom was trouwens erg impressive!
Was ook leuk je eens te ontmoeten en bedankt nog voor de hars! Zonder dat had ik de 140 stone niet gepakt :) See ya next time!

Thanks mate en geen dank wat betreft de hars. Tja, 9de is idd geen geweldige plek, maar als ik geen last had van mn schouder dan had ik die 67kg DB zeker voor 4 reps gepakt (op training al 2 reps achterelkaar gehaald en daarna bij de 3de rep schoot het in mn schouder). Maargoed, als als als. Het feit is gewoon dat ik NOG sterker moet worden en NOG betere conditie moet krijgen. That´s a fact.

Netjes die boom idd... Ik moet echt eens in keer een limburg komen trainen op de techniek.. aangezien we strict net zoveel pressen :D

Ook nice dat je nu die 160 er in een run wel op kreeg!

Thanks kerel. Was idd ook echt blij met die run. Weet alleen mn tijd niet meer. Kom gewoon op zaterdag langs wanneer je zin hebt, Jules zal dat zeker geen probleem vinden. Alleen maar leuk om met andere mensen weer te trainen. Misschien dat Fouad ook wel mee wil komen.

• #2.740
Vandaag:

Back Squat:(below parallel)
10 x 60kg, 3 x 60kg, 3 x 100kg, 3 x 140kg, 3 x 160kg, 1 x 180kg vlot, 1 x 200kg (met kniebandjes, vrij los), 1 x 220kg (idem) evenaring oud pr, F x 240kg (met single ply suit), 1 x 240kg (suited) PR

De 240kg voor de eerste keer met een vrij los deadliftpakje geprobeerd (kan pakje zelf aantrekken binnen 1 min). Eerste keer kwam ik niet in de groove en durfde ik niet volledig te zakken. 2de poging ging goed en was een prima beurt. Pinnen van powerrack op kruishoogte, zodat ik wist dat ik diep genoeg zakte. Wanneer de bar net effe de pinnen aantikte gelijk weer omhoogkomen.
Squats beginnen weer langzaamaan sterker te worden.

Deadlift:
..., 1 x 180kg, 1 x 230kg, 1 x 250kg, F x 290kg (suited)

Een beetje te veel van het goede om na max squat ook zwaar te gaan deadliften. Maar had vertrouwen in het pakje vandaar. Bar kwam met 290 tot aan de knieen, dus dat belooft wat als ik de volgende keer fris ben.

Kneeling Squat:
10 x 60kg, 8 x 100kg, 8 x 120kg, 10 x 120kg

aparte oefening. maar voelt wel goed.

Terug
Naar boven