MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Je denkt ik ga ook maar suited/ geared liften als ik er toch tussen kom te staan in die lijsten....I you cant beat them, just join them ;)

Nee hoor goede training!

nice man.

Heel mooi, die 240 Squat! Binnenkort misschien nog eens een filmpje plaatsen? Is altijd vet om beelden van die shizzle te zien. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.745
Je denkt ik ga ook maar suited/ geared liften als ik er toch tussen kom te staan in die lijsten....I you cant beat them, just join them ;)

Nee hoor goede training!

hahahaha! ;)

Thanks.

Thx G!

Heel mooi, die 240 Squat! Binnenkort misschien nog eens een filmpje plaatsen? Is altijd vet om beelden van die shizzle te zien. :)

heb momenteel geen camera meer. Dan moet iemand anders het al filmen en train vrijwel altijd alleen. Moet zeggen dat de 240 wel best zwaar aanvoelde toen ik de bar op mn schouders had, maar het pakje helpt toch wel wat als je uit 'the hole' komt. Denk dat ik met een beetje oefenen nog wel meer uit het pakje kan halen. 260 moet er over een tijdje wel inzitten denk ik.

Ik zit er soms ook wel aan te denken om bv van titan of inzer dunno welke een powerpants te halen (verkapte briefs) juist voor het squaten

• #2.747
Zou je kunnen doen Chewie.

Ik heb dat deadliftpakje gratis van een goede vriend van mij gekregen en die had het weer van een wedstrijd PL-er. Dus ik heb het gewoon geprobeerd en het paste, desondanks is het voor PL begrippen wel te groot, want ik krijg het zelf heel makkelijk aan. Maargoed, het heeft zn nut en zo kan je wel gewennig raken aan een pakje.

• #2.748
Vandaag: presses en armen

Pushpress:
..., 3 x 70kg, 2 x 80kg, 1 x 80kg (split jerk), 2 x 90kg, 1 x 90kg (split jerk), 1 x 100kg, 1 x 100kg (split jerk), F x 110kg, 1 x 110kg, F x 120kg, 1 x 120kg nice

Te lang geleden weer dat ik PP doe met bar. Heb tussendoor de split jerk geoefend en dat voelde erg natuurlijk en goed. 100kg ging super easy. Ga dit komende tijd gewoon met PP combineren. Met pushpressen was er kracht genoeg, moest alleen weer even in de groove komen. 2de keer met 120 ging nog erg netjes. Als ik dit weer elke week oppak moet 130 er zeer binnenkort inzitten. :)

MP:
5 x 70kg, 3 x 80kg, 5 x 70kg

geen rep outs, gewoon effe rustig. wil zaterdag nog boom doen.

Tate presses:
8 x 22kg, 8 x 22kg, 8 x 22kg, 8 x 22kg

BB curls:
..., 8 x 70kg, 6 x 80kg

Dat was het dan weer. Lekkere training en presses worden steeds sterker.

Ben benieuwd wanneer je die 130 pakt dan.

• #2.750
zullen we zeggen binnen nu en 8 weken?

• #2.752
PR op PP was 120. 125 is op boom.

4 weken en geen dag meer!

Ruben jerked makkelijk 140... go for it ruben... 4 weken is de 130 EASY voor jou

• #2.756
Hahahaha, dat zou pas mooi zijn. Zal mn best doen.

ik denk als je echt op techniek gaat dat je dat makkelijk haalt.... mijn pp is 100kg... mijn jerk is 120.... scheelt dus al 20kg... jou pp is 120 + 20kg is 140 .. Meer jerken ipv curls :D Beast

Wordt er nog steeds simpel van als ik je verhouding met je MP zie. Grrrrr

• #2.759
ik denk als je echt op techniek gaat dat je dat makkelijk haalt.... mijn pp is 100kg... mijn jerk is 120.... scheelt dus al 20kg... jou pp is 120 + 20kg is 140 .. Meer jerken ipv curls :D Beast

hahaha! curls worden al wel minder de laatste tijd bij mij.. ;)

Wordt er nog steeds simpel van als ik je verhouding met je MP zie. Grrrrr

techniek he gozer. Mn MP is 95kg (en heel misschien op een goede dag 100kg) en mn PP tot nu toe 120. Dat is dus 25kg meer.

Maar er kan nog meer inzitten met mn PP. Mn legdrive is niet altijd optimaal. Wat verder ook k*t is, is dat ik last heb van een jumpersknee. Oftwel een zeurende patella. Ik merk dat ik nu rechts weer lichte irritatie heb door de PP's van gisteren. Erg irritant.

Daar heb ik ook al nu een dikke maand last van... het is gekomen bij mij door jerks/squats.... jerks is het mee begonnen door explosiviteit van de benen... squats heeft de zeik erger gemaakt... atm kan ik niet verder als paralel zitten en dan moet ik SUPER RUSTIG omhoog komen

Terug
Naar boven