Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

nice! Lijkt me moeilijk om onder de 1:2 verhouding te gaan.
Tot hoeveel wil je je BF laten stijgen?

netjes!!

ik heb ook aangemeld op die site en alles naar waarheid ingevuld maar bij mij gaf die aan 16,4%vet dus ik weet t niet(had schatting 18%)

• Topic Starter Topic Starter
ik heb ook aangemeld op die site en alles naar waarheid ingevuld maar bij mij gaf die aan 16,4%vet dus ik weet t niet(had schatting 18%)

Naar mijn weten is die meting vrij nauwkeurig. Je moet natuurlijk wel heel eerlijk zijn over de maten en jezelf niet voor de gek houden.

nee ik verander mn maten veel:P:P
kidding heb een meetlint hier liggen dus

kheb ook eens gemeten

14,09%

had hoger geschat

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag: 19-05-07

Powerlift wedstrijd in de gym

Er waren in totaal 3 teams; De Maastrichtenaren (Sjengen), De Boeren (sterkste mannen) en team Haefland Sports (onder leiding van onze Jules Bremers)

Ik zat natuurlijk bij De Boeren en we waren dan ook veruit de zwaarste groep, wat tevens in ons nadeel werkte. Het gemiddeld gewicht lag rond de 80-85 kg schat ik, maar ons gemiddelde telde maar liefst 96,7 kg.

Mijn team:
Henk: 97,5 kg
Jo: 90 kg
Simon: 110 kg
Robert: 102,5 kg
Rob: 80 kg

En ik woog me in op 99,5 kg wat afgerond werd naar 100 kg. Zelf had ik slechts 1x op maximale reps x bodyweight getraind, dus ik verwachte niet heel veel.

De wedstrijd bestond uit Squat – Bench – Deadlift, binnen 90 seconden max. reps x eigen lichaamsgewicht. In totaal waren er 18 deelnemers en zo’n 20-30 toeschouwers (schat ik).

Squat: (tot parallel)
37 x 100 kg PR

Ik was samen met Jules zo ongeveer de enige die fatsoenlijk diep ging. Helaas waren er genoeg die quarter squats deden, die gewoon goed gekeurd werden. Achja, het gaat in principe om de lol.
Ik wist m’n record toch aardig te verbeteren, want met de training haalde ik slechts 30 reps.

Bench: (touch and go)
20 x 100 kg PR

Hier waren de Sjengen toch behoorlijk dominant. Wat wil je, met vrijwel allemaal BB-ers die 3x per week benchen.. :P

Deadlift:
43 x 100 kg PR

Dit was onze lift. We domineerden hier sterk, in totaal namelijk 40 reps meer dan de Sjengen.
Ook hier weer een verbetering van m’n record met 10 reps meer.

Al met al was het een leuke wedstrijd en iedereen heeft echt alles gegeven. Ons team eindigde uiteindelijk op de 2de plaats, goed voor zilver.. :P
In het eindklassement eindigde ik van de 18 deelnemers op een 7de plaats, met een totaal van 100 reps.

Time to eat, rest and grow.. :D

Haha ik wist niet dat er uberhaupt mensen waren die squatten in de body art.

Lachen zo'n wedstrijd man.

gefeliciteerd maat!!:D

haha nice, moet echt cool zijn zo'n wedstrijd :D

Nette prestatie hoor! Gefeliciteerd!

Goed gedaan maat!

Nice squats man!

Haha die van jou waren alle onder paralel man...
Heb wat fotos van je!
Zal ze je strax mailen
Groetjes:D

Laatst bewerkt:
Toch linker rijtje gehaald! :thumb:

Heb meerdere foto's van onze wedstrijd op mijn log gezet.
Kun je ze daar ff checken.
Je moet me ff je mail adress sturen via prive bericht dan mail ik je ze ook.
Grtz

Super Ruben! 43x100 dead:cool: let the soreness begin!

Ehm je mp is nog steeds ruk met 1x80, waar zijn die goede voornemens?

strong man met een gemiddeld gewicht van 80-85 doet me wat vreemd aan, maar goed, die prestaties liegen er niet om. Bizarre nummers man! top

Terug
Naar boven