XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
strong man met een gemiddeld gewicht van 80-85 doet me wat vreemd aan, maar goed, die prestaties liegen er niet om. Bizarre nummers man! top

Was geen strongman wedstrijd he, gewoon een powerlift wedstrijd op reps dus iedereen deed mee met Body weight op reps... Maakt dus niet uit hoe zwaar je bent, word het gewicht ook zwaarder... Als je 100+ bent is het wel beetje nadeel op zo'n wedstrijdje...

Goede prestaties Ruben en ik moet toegeven dat je er aardig buff uit zag :thumbs: Laat de amino's je smaken ;)

Goede prestaties Ruben en ik moet toegeven dat je er aardig buff uit zag :thumbs: Laat de amino's je smaken ;)

Thx mate!

Vandaag: 22-05-07:

om effe m'n LB nog wat meer rust te gunnen na het 'scherp examen' van zaterdag, maar ff een lekkere pumpin' UB training..:D

Barbell Rows:
10 x 60 kg
5 x 80 kg
5 x 100 kg
5 x 110 kg pr?
5 x 120 kg PR (licht cheated)
2 x 5 x 100 kg

Incline DB Presses:
10 x 22 kg
8 x 28 kg
8 x 34 kg
8 x 40 kg PR

DB Side Raises:
10 x 18 kg
8 x 22 kg pr
8 x 26 kg PR (niet strikt natuurlijk)
8 x 18 kg

DB Curls:
5 x 28 kg
5 x 32 kg
4 x 34 kg

OH DB Extensions: (both hands)
8 x 28 kg
8 x 32 kg pr?
8 x 32 kg

plus 2-3 sets machine curls en pushdowns..:P

Heb me nog effe op de sportschool gewogen met zo'n amerikaans weegschaaltje waarbij je boven 1-10 kg moet instellen (schuiven) en onder 10-100 kg. Het blokje kwam precies bij 100 kg in evenwicht. :D Dat betekent dus een BW van 98 kg op nuchtere maag.. :) Taille blijft 88 cm en bij abdomen (zwembandjes) 92 cm. Kortom, bij zo'n 100 kg zie ik er nog tamelijk 'defined' uit.. :cool:

mooie PRs

Nette PR's weer. Nou alleen nog even je BW naar +100 :D

netjes rubensossa!!

Nice rows! Nog steeds geen mp:(

100kg bw is geweldig!

25-05-07:

Had vandaag eigenlijk weinig zin om naar de gym te gaan, maar toch voelde ik me sterk om te maxen op Deadlift..
En maar goed dat ik gegaan ben.. :)

Deadlift:
12 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
1 x 180 kg
1 x 200 kg (vlot en easy)

Oké, nu dacht ik alles of niets. Gelijk maar voor een max attempt gegaan.

1 x 225 kg PR :cool:

Ik weet dat m'n sticking point onder m'n knieen zit, dus heb ik zóveel snelheid opgebouwd vanaf de grond dat ik vrij easy door m'n sticking point heen ging. Omdat de lift vrij vlot ging, dacht ik: MORE WEIGHT!! :D

1 x 230 kg!!! PR :hedbang:

Heerlijk gewoon. Weer genoeg snelheid, totdat ik boven m'n knieen effe bleef hangen, maar heb toen gewoon m'n heupen naar voren geduwd. BAM!! M'n dag kan niet meer stuk. :) De gym-eigenaar stond te kijken, als getuige. ;)

Squat:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 140 kg
2 x 160 kg (pfff, vrijwel op)
5 x 140 kg

Seated DB Press:
5 x 28 kg
5 x 32 kg
5 x 28 kg

DB Curls:
6 x 26 kg
6 x 28 kg
6 x 30 kg

Dips:
20 x BW
20 x BW

Klaar.

super kerel
gefeliciteerd met je pr

Ah mooi Ruben! Nu weet je wat je te doen staat om nog wat extra te kunnen gainen op de deads: speed!

nette trainingen kerel!!
en proficiat met je PR!!

En dat bij 98 kg bw? Nog steeds niks aan gedaan dus. Monster volume ook. Al bijna 10 dagen geleden dat je MP's hebt gedaan... Valt me best tegen eerlijk gezegd.

Hoeveel is je PP trouwens?

Wat ben jij nou aan het zeiken b*ch? Ik ging vandaag naar de gym voor deadlifts, klaar. Trouwens, sinds wanneer zijn dumbbell presses geen schouderoefening meer?

@De rest:Thanks!! Was idd erg blij met m'n deadlift record!!

Laat het effe duidelijk zijn dat mijn doelen dus absoluut niks meer met 'boldy bilding' te maken hebben. Het hele idee achter die sport is in mijn opzicht totaal oninteressant. Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen.

prophet- heeft toch wel gelijk vind ik. Dit is niet ech gericht op OH-presses, en 3x5 seated DP is ook niet echt wat je zegt 'voornamelijk richten op'. Maargoed, het is je eigen keuze ffcourse.
Deadlift is zeer nice :thumb:

Klasse man, zo'n DL-PR met dit weer!

lekker prretje! gefeliciteerd... kan je helaas geen karma geven

Super deadlift maat!!
Heel erg nice!
Moet ik volgende week ook maar weer eens proberen, deadlift maxen, heb mn onderrug een tijdje rust gegund, heb er veel zin in, ga voor de 200....

Terug
Naar boven