MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Thanks Gijs voor de tip! Zal het de volgende keer proberen.

Even voor de zwaarlijvige boys onder ons die graag op een snelle en eenvoudige manier hun vetpercentage willen weten:

http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

Naar mijn mening is ie redelijk nauwkeurig, uitgaande van je geslacht, gewicht en buikomtrek. Meet wel de buik op je dikste punt en niet de daadwerkelijke taille.

Bij mij kom ik met 101,5kg BW en 94,5cm buik op 16,5% BF. Voor mezelf denk ik redelijk correct op dit moment.

Mwahja dan denk ik idd dat ik ****ed averages hebt...

Met die site zit ik nu @ 19%

Ik op 20% :(... klopt ook nog ben ik bang

Hoe kan zoiets nou nauwkeurig zijn. Verschilt toch echt per persoon. Lopen gasten bij met wespentailes maar evengoed met een hoog vet%.

Hoe kan zoiets nou nauwkeurig zijn. Verschilt toch echt per persoon. Lopen gasten bij met wespentailes maar evengoed met een hoog vet%.

Het is ook niet nauwkeurig.. alleen slechts een gemiddelde op basis van veel waardes. Eigenlijk hetzelfde systeem als bij die weegschalen ;)

• #3.006
Fullsquats:
3 x 125
3 x 145
8 x 160 PR

doel was 3x160 dus dik tevreden.

Olympic squat:
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 140
2 x 140 2 sec. paused bottom

CG Bench:
8 x 80
8 x 90
6 x 100
3 x 110 pffff heavy
8 x 80

Cheated BB Curls:
4 x 70
4 x 80
4 x 90
2 x 100
8 x 70 (vrij strikt)

Incline curls ss. Lying DB Extensions:
20 x 12 / 20 x 12

Cardio: Boxing
3 x 2 min.

Helemaal op en leeg in dit heet weer.

Nette squat Ruben. Ik denk dat jij wel wat pr's kan gaan zetten met 5/3/1 (gezien je neiging tot toppen :D)

Wat zijn jouw wedstrijdplannen voor volgend jaar? Wil je gewoon sterker komen en weer wedstrijden draaien of toch weer de bb kant op? ;)

• #3.008
Nette squat Ruben. Ik denk dat jij wel wat pr's kan gaan zetten met 5/3/1 (gezien je neiging tot toppen :D)

Wat zijn jouw wedstrijdplannen voor volgend jaar? Wil je gewoon sterker komen en weer wedstrijden draaien of toch weer de bb kant op? ;)

Thanks Matthieu!

De BB kant zal het niet worden. Dan moet ik te zeer afzien om onder de 8% bf te geraken en dat kost me waarschijnlijk ook te veel aan krachtverlies. Dat is het me zeker niet waard.

Ben idd van plan om een pak sterker te worden op Squat, Deadlift en OH en hopelijk ben ik dan voor volgend jaar klaar om een paar leuke wedstrijden te draaien. Misschien zelfs wel alle kwalificatiewedstrijden, maar dat hangt helemaal af van mn progressie de komende tijd.

Ik ben daar voor mezelf gewoon heel realistisch in. Ik wil eigenlijk pas aan een kwalificatiewedstrijd weer mee doen als ik daar ook iets kan laten zien en mee kan draaien met de top 5 zeg maar. Zoniet, dan sla ik ze over en probeer ik nog een jaartje sterker te worden. Qua onderdelen moet ik me meer gaan toeleggen op zware yoke, timbers, medleys en boom.

Doel is toch om ooit met 360 yoke 15m te kunnen lopen in een enigzins respectabele tijd (liefst zonder drops), met timbers 130kg makkelijk 40m te kunnen lopen en boom 130.

Mooie doelen en zeker realistisch Ruben.

Vette Squats. 5/3/1 gaat je heel wat PR's opleveren, denk ik!

• #3.012
Thanks, denk idd dat ik wel wat rep PR's ga maken. Werkt psychologisch ook altijd goed vind ik, veel PR's.

• #3.013
Vandaag: 5/3/1 Day 2 Week 2

MP:
3 x 60
3 x 70
8 x 75 PR

Bench:
3 x 110
3 x 120
4 x 135 PR
6 x 120

Seated neckpress:
8 x 60
5 x 70
8 x 60

Dips:
5 x bw
5 x bw+20
4 x bw+40
5 x bw+20
15 x bw

DB Preacher curls:
12 x 12
10 x 16
8 x 18

Tate presses:
12 x 18
12 x 18

Ik krijg spontaan ook weer zin in 5-3-1 als ik dit hier zo lees ;)

Zo te zien begint dat niet-toppen nu al wat vruchten af te werpen ;) Nice pr's!

• #3.016
Thanks mannen!

hehe fijne trainingen nu.

Haha...dat belooft nog wat voor komende tijd Ruben!

• #3.019

Thanks. Voel me er ook een stuk prettiger bij. Heb niet meer de drang om telkens te maxen en dan vaak teleurgesteld te zijn. Nu maak ik lekker mn programma af en scoor ik sinds tijden weer wat PRs.

Haha...dat belooft nog wat voor komende tijd Ruben!

Thanks, hoop dat de stijgende lijn erin blijft zitten. Volgende week is het 5/3/1, dan deload en dan een nieuwe cyclus.

zo te lezen ben je verstandig bezig, dit zal je veel op gaan leveren in de komende tijd!

keep it up

Terug
Naar boven