Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
helaas. de 160 wilde niet vandaag. Onderrug en hams op denk ik.
wtf
daar sta je toch niet echt van te kijken als je daarvoor zwaar gerepped hebt op deadlifts en nog kleppers van singles gedraaid hebt op de lockout
Wat voor assistancewerk ga je per week doen? Ik neem aan dat je assistance in week 1 en 2 anders zal zijn dan in week 6-7.
Sowieso zou ik wat meer assistance (press/rows/triceps) erbij doen ipv wat plate fly en curls.
Omdat mijn bench ook niet echt wilt vlotten met Wendler 5/3/1 ga ik na m´n 2de cycle het volgende programma volgen voor mn bench, gebaseerd op een gewenste max van 165-170.
Week 1) 5 x 5 x 115
Week 2) 4 x 4 x 120
Week 3) 4 x 3 x 130
Week 4) 2 x 3 x 140
Week 5) 3 x 2 x 145
Week 6) 4 x 1 x 150
Week 7) 3 x 1 x 155
DELOAD) 8 x 2 x 100 (speed)
Week 9) MAX
Wat zeggen jullie ervan?

eensch met Unclez!
Je wilt veel te snel vooruitgaan op alles!
Als je dat wil moet je misschien wat Androgenen proberen?
Geef shit eens een kans,van dat wisselen wordt je sowieso niet sterker!

Thanks all. @Unclez: goeie post en kritiek!
Ik wil mn bench voor deze (tweede) cyclus nog een kans geven met 5/3/1. Voor de rest van de oefeningen (SQ, DL, MP) blijf ik ook gewoon lekker bij 5/3/1. Merk gewoon in bench de minste vooruitgang van alles. Squat gaat eigenlijk het beste nu. Ook als ik bench als eerste oefening doe, haal ik niet meer de reps die ik 'vroeger' wel makkelijker haalde. Maargoed, heb pas nog 4 x 140 gebenched en dat is me nooit eerder gelukt.
Misschien moet ik ook gewoon niet zo mauwen en b**chen maar just stick to the program. Moet het eigenlijk ook gewoon een goede kans geven. Wendler zou me onder mn kont schoppen als ie dit zou lezen allemaal.
En idd, ik wil veel te snel vooruitgaan. Laat me door mezelf gek maken. Misschien heeft het wel te maken met het idee dat ik ook een jaartje ouder wordt en nog zo snel mogelijk 'sterk' wil worden. Want wees eerlijk, niemand van ons vind zich ooit sterk genoeg. We always want more.
Goed, na dit geleuter heb ik mezelf alweer weten te overtuigen dat ik toch nog effe bij Wendler blijf. Als mn bench blijft 'sucken' dan verlaag ik gewoon het uitgangsgewicht.
Thanks all en mazzel!
---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------
Daar zeg je wat. Heb je misschien wat goeiekope D-bol voor me..??
![]()