- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi Ruben als het lukt is het motivatie. Mooi van Alex ook, moest ook wel eigenlijk toch 310. Zal nog wel vrij snel stijgen naar rond de 325-330 verwacht ik.
Smoking hot PR ruben, good work, ook flink sterk van Alex zeg

ahhh weer iemand die bijna 300 kg pulled... ik weet de tijd nog wel in de PL-hok hier dat je ruig was als je meer dan 200 kg deadlifte... nu is 300 kg de grens geworden
Gefeliciteerd Ruben !

Thanks all!
@Ivo: thanks, maar ben nog niet zo sterk op deadlifts als jou. Jij trekt 290 RAW en dan ook nog heel smooth. Dat moet ik nog eerst doen!
Moet wel toegeven dat de reps op 220,230,240, 250 en 260 zeker helpen. Heb ik veel van geleerd tot nu toe.
@Frenk: haha, ja klopt, dat kan ik me ook nog herinneren. De 300+ deadliftgroep wordt steeds groter. Meen dat er nu al zo'n 13 personen zijn hier die dat liften.
Ik had toch wel verwacht dat alex ondertussen meer zou pakken... maar zoals je al zegt zal dat zeer snel wel komen ( als die zich op de deadlift focust )
ontopic :
heel nice ruben !
dat was ik even vergeten iddik zeg ook niet dat het niet goed is ofzo want het is gewoon bruut wat hij doet
maar ik had meer verwacht
![]()

het is ook een ziek gewicht waar ik voorlopig alleen maar over kan dromenmaar ik heb altijd hoge verwachtingen van lex
Ik denk dat ie tijdens zijn judocarriere ook wel aardig aan de gewichten heeft gezeten. Maar het is zoiezo ziek dat een "nieuwkomer" bijna eerste wordt op sm van nl.