Vandaag: Deadlift max day
Jaja, ik weet dat ik eigenlijk niet zou mogen toppen, maar het is al best een tijd terug dat ik een max pull deed en vandaag was Alex (nr.2 SM van NL) speciaal afgekomen uit Zuid-Limburg naar het mooie plaatsje Herten om bij mij in de garage te deadliften.
Deadlifts from platform als warmup:
8 x 60
5 x 100
5 x 140
2 x 190
1 x 230 zeer vlot
Deadlift:
1 x 260 zeer vlot en easy
....
toen toch maar mn pakje aangedaan, omdat ik niet zeker wist of ik RAW een pr kon zetten. Pakje is single ply en vrij los, want ik doe hemzelf aan zonder moeite. Zelfde pakje waarmee ik op de kwalificatie in Eindhoven trok.
1 x 290 BAM, SMOKED, PR!!!!
erg blij mee, ondanks dat ie suited was. Hij ging zo easy van de grond en trok hem zonder hitch tot lockout dat er waarschijnlijk nog meer in had gezeten, had ik deze niet gedaan.
F x 300 kwam effe van de grond, maar de 290 had teveel gekost.
Nu weer een tijdje met Wendler een paar weken PR's op reps maken en dan voor het nieuwe jaar de 300 attempten met pakje. Zodra ik deze heb, ga ik opwerken naar 300 RAW.
Alex maakte trouwens nog een hele mooie PR, namelijk 310 RAW!!!!
Erg knap, zeker na hem eerst suited gedaan te hebben, maar deze failde hij door gebrek aan lucht en stond met z'n voeten heel raar omdat hij niet in de goede positie kon komen.
Uphill car pull hand-over-hand:
12m x Volvo S40 (te makkelijk)
3m x Volvo S40 op handrem. Was niet te doen, want ik heb op mn wagen geen tussenklikjes dus hij zat er bijna volledig op.
12m x Volvo S40
Was een leuk gezicht op de oprit, maar had weinig zin, want zonder de handrem was ie echt te licht.
Daarna heeft Alex nog voor ons een waardige Strongman maaltijd bereid met spek, kaas en eieren. Nice kerel! Smaakte goed.