chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat gaat lekker Ruben. Wissel je steeds af met type squat als hoofd oefening?

Waarom doe je eigenlijk altijd eerst Platform DL's? Zodat je goed let op je heupen gebruiken?
Vind je toch een beetje raar!
een 1rm zetten in je deload week,dan is het principe deload dus al overboord!
En daarna een schema,waarbij je gewoon progressief lineair wil laden,je verandert niets aan je reps en of sets je hoopt gewoon elke week 5kg zwaarder te kunnen,dat lijkt mij vrij onbegonnen werk gezien je huidige niveau.
Zo'n manier van trainen kan imo alleen als je beginner bent of juiced?!
Eens met Iron. Acher dat schema zit gewoon geen gedachte. Elke week 5kilo verzwaren gaat de 1e 3 weken makkelijk omdat dat gewoon opwarmertjes zijn. Na week 4 ga je gewoon falen.Ik bench maar 1x per week en straks als ik mn max wil testen in mn deload doe ik hem in het einde van de week. Dan heb ik bijna 2 weken ertussen zitten na mn laatste zware benchsessie.
Verder vind ik die 4x4 helemaal niet raar. Bedenk wel dat ik bij 120 begin en dat is voor mij goed te doen. Vanaf 135 a 140 zal het zwaar beginnen te worden. Effe kijken hoe ik dat dan aanpak. Altijd nog de mogelijkheid om dan over te gaan naar 3x3.