Vamdaag:
vanmiddag wat aan mn eigen houten boom (23cm diamt) geknutseld, want hij begon aan de uiteinden aardig te scheuren. Met metalen plaatjes en een paar schroeven wat verstevigd op de plek waar de scheuren zaten. Ook even opnieuw gewogen en leeg woog die precies 48kg. Ben van plan om 2 ijzeren schijfjes van 1kg p/stuk (met gaatjes erin geboord) aan de uiteinden vast te schroeven, zodat ie precies 50kg leeg weegt.
Met al dit gepruts, toch effe zin om daarna boom te doen.
Log lift
8 x 50 (met de twee 1kg schijfjes erbij)
3 x 70
3 x 80
3 x 90
2 x 100
1 x 110 mwah, ging wat stroef
1 x 115 easy, vloog omhoog
F x 120 close, fail bij lockout
F x 120 knal, werd tussen de muur en de boom geplet. Hoofd geschaafd, maar niks ernstigs..
1 x 120 PR!!! Vloog omhoog, YEAH!!!!
Heb natuurlijk 125 als all time PR, maar dat was met de IFSA size log. Met mn eigen boom nooit meer dan 118 gepakt, dus zeker een PR! Erg blij mee, want ik heb altijd moeite met dunnere bomen, omdat de ROM wat groter is. Ook lekker weer voor het zelfvertrouwen, want ik heb al heel lang niet meer degelijk op boom getraind of pushpresses gedaan! Nu effe 120 pakken is zeer mooi. Ga vanaf nu weer om de week op boom oefenen.
Skullcrushers
12 x 30
12 x 40
8 x 50
6 x 60
12 x 40
Met nieuw 50mm EZ barretje, voelde lekker.
EZ bar curls
10 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 70
- erg tevreden voor vandaag. Nog steeds niet 100% qua gezondheid en nog gare rug van yoke en stones van gisteren. Al maanden geen pushpresses gedaan en sinds de kwalificatie van Eindhoven niet meer degelijk op boom getraind, dus ben met 120 op mn eigen boom echt blij. Dit betekent dat ik niet perse veel op pushpress hoef te trainen (wat mijn knieen erg kunnen waarderen), omdat ik blijkbaar de techniek dusdanig onder controle heb. Het is slechts een kwestie van nog sterker worden op triceps en schouders. Ik zie dan ook 115 als mn setpoint op boom (iets wat ik altijd kan halen) en 120 op een goede dag. Volgend jaar voor de 130-135 boom!!!