AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
8x230 = very nice !! Je gaat Gijs achterna ruben :D

Nouja, thanks voor het compliment, maar Gijs is toch nog wel effe een niveautje hoger.. ;)

Aah mooi man dan is mijn max 336 raw nu volgens Wendler, met pakje zal er dan wel 350 inzitten niet?

Ik zou zeggen staar je niet blind en doe gewoon je ding. Die 300 haal je snel genoeg.

Snap ik Gijs. Gebruik de calculator ook niet als leidraad, maar is wel soms leuk om eens te kijken. 290 ging de vorige keer vrij easy in pak en sindsdien heb ik weer goed doorgetraind. Denk dat 300 er serieus moet inzitten, maar ik zie het wel. Ik heb alle tijd en mocht het dit jaar niet lukken, dan lukt het me zeker volgend jaar!

Hoppa, gaat lekker man.

Met bench bedoelde ik inderdaad dat je niet precies het template volgt, dus weet niet of het dan terecht is om te zeggen dat het niet werkt.

Succes met die 300 man, zit er echt in binnenkort...

• #3.203
Thanks Barry, 300 zou een mooi kerstkadootje zijn!

met alle respect voor je prestaties hoor, maar jou echte rep outs zijn meestal met aardig wat reps hitch, als je die eraf trekt dan zal de calculator van wendler een stuk meer in de buurt komen, wat niet wil zeggen dat het altijd klopt maar toch

jah Gijs!

Maare als hij nou zn max rm ook erg hitched en zijn repouts ook,dan is het probleem weer opgelost toch?

ohw jah,aangezien mensen mijn posts wel es verkeerd opvatten DIT WAS EEN GEINTJE!

Mooie DL

• #3.206
Thanks.

• #3.207
Vandaag: 5/3/1 DAY 3

Military press
...
5 x 60
5 x 70
7 x 80

Log lift
5 x 50
3 x 70
3 x 90
2 x 100
1 x 110
F x 115
F x 115 arghh!!!!
1 x 115 hehe, eindelijk
1 x 120 haha, yeah buddy!

wel vreemd. Eerste 2 attempts met 115 waren zwaar en shit. Dan de 3de keer wel en dan ook nog de 120.. Vreemd. Log lift blijft een oefening waar veel techniek bij komt kijken. Clean, ademhaling, knee dip, alles moet goed gaan wil een zware lift lukken.

Vandaag niet verder gegaan dan 120, want ik voelde me daarna behoorlijk leeg met al dat geclean en die mislukte attempts op 115. Volgende keer als ik wat frisser ben de 125 aanvallen op mn eigen boom en dan langzaam naar 130!

Skullcrushers
15 x 30
10 x 40
10 x 50
6 x 60 pfff, heavy
15 x 40

EZ-Bar Curls
5 x 50
5 x 70
5 x 80
5 x 90 met wat bodymotion
8 x 70

Lekkere training weer!

jah Gijs!

Maare als hij nou zn max rm ook erg hitched en zijn repouts ook,dan is het probleem weer opgelost toch?

ohw jah,aangezien mensen mijn posts wel es verkeerd opvatten DIT WAS EEN GEINTJE!

Maakt niet uit hoor ik train speciaal speedhitches en hitches from hang om maar aan die calculator te voldoen;)

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

En Ruben ik ken het ja op die log. Techniek en vertrouwen. Als je het vaak doet dan zit het vertrouwen ook beter waardoor je bv vloeiender lift. Je durft een snelle dip en eronder te duiken.

• #3.209
Maakt niet uit hoor ik train speciaal speedhitches en hitches from hang om maar aan die calculator te voldoen;)

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

En Ruben ik ken het ja op die log. Techniek en vertrouwen. Als je het vaak doet dan zit het vertrouwen ook beter waardoor je bv vloeiender lift. Je durft een snelle dip en eronder te duiken.

Klopt Gijs. Vertrouwen is idd ook heel belangrijk bij boom. Vooral het dipje en eronder duiken. Als je alleen traint is dit vaak nog ´moeilijker´ om je daarvoor op voor te bereiden..

Klopt Gijs. Vertrouwen is idd ook heel belangrijk bij boom. Vooral het dipje en eronder duiken. Als je alleen traint is dit vaak nog ´moeilijker´ om je daarvoor op voor te bereiden..

Blijf de boom gewoon wekelijks aanvallen, dan komt het vetrouwen zeker en zul je die 130kg ook meester zijn. Kracht heb je genoeg in je fl**ker.

• #3.211
Blijf de boom gewoon wekelijks aanvallen, dan komt het vetrouwen zeker en zul je die 130kg ook meester zijn. Kracht heb je genoeg in je fl**ker.

Thanks Maurice.

Vandaag: 5/3/1 WEEK 2 DAY 1

Fullsquats
...
3 x 135
3 x 155
7 x 175 PR

low bar, medium stance, belt only

Frontsquats
5 x 100
2 x 120
2 x 130
2 x 140
2 x 140
2 x 140

Toen avondeten en daarna:

Bench
...
3 x 110
3 x 125
4 x 142.5 PR
5 x 120
5 x 100 close grip
5 x 100 close grip

Incline Logpress
5 x 50
5 x 70
5 x 90
5 x 100
10 x 70

lekkere oefening.

Incline hammercurls
4 x 8 x 22

Fijne training en mooie pr's. Heb ik je gemotiveerd met incline log?

• #3.213
Fijne training en mooie pr's. Heb ik je gemotiveerd met incline log?

Thanks Gijs.

Ja, toch wel. Moest idd ook even aan dat filmpje van jou denken met die dikke log van je. 5 x 100 ging eigenlijk nog heel goed, dus denk zeker dat er wel meer in zit. Volgende keer wat triples maken en kijken hoever ik kom.

Nette squat en bench pr's!

waarom doe je geen barbell rows (of log rows if u like) of whatever als laatste oefening ipv die curls? nu doe je eigk alles behalve de pulls

• #3.216
Behalve de pulls?

Ik deadlift, row en pullup elke zaterdag, dus snap niet echt wat je bedoelt.

Verder volg ik 5/3/1 van Wendler, waarbij ik een deadlift dag heb met assistance, een squat/bench dag met assistance en een mp dag met assistance.

BB rows of db rows doe ik altijd op mijn deadlift dag.

nee idd, was vergeten dat curls echt wonderen doen voor je bench:blush:

• #3.218
nee idd, was vergeten dat curls echt wonderen doen voor je bench:blush:

Je hebt gelijk. Dikke BB Rows zullen zeker meer doen voor mijn bench dan curls. But I don´t give a ****. Oftewel, ik wil graag 50+ armen. Ligt er maar aan waar je eigen prioriteiten liggen.

Mag ik nu blijven curlen?

• Like
Waarderingen: 046
Als ik 1 ding geleerd heb dan is het dat je dat maar moet accepteren bij Ruben. Het is het aard van het beestje laten we maar zeggen. Zolang je trouwens weer vooruitgaat op DL en SQ is het ook een stuk legitiemer om te curlen tot je erbij neervalt.

50cm+ voor de win!

• #3.220
:banana:

ps. haha, je hebt helemaal gelijk Gijs!

Terug
Naar boven