rock666
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb 180 pronated gedaan... maar ik zal ze idd eens doen binnenkort... even uitprobren hoever ik kom idd.. morgen ga ik zoeizo rackpullen misschien is het mooi snatchgrip dl erbij te doen dan. Thnx voor de info iig![]()
Ruben die platform deadlifts hoeveel hoger sta je dan als normaal? En waar doe je dat op? Zag wel ergens zon arobic bankje staan maar of dat stevig genoeg is als je zwaar wil deadliften..
Vergeten nog dat ik 5 setjes speed deadlifts heb gedaan!
@Barry: Daar ben ik zeker bang voor idd. Ik heb het probleem dat ik m'n rechterarm niet voor de volle 100% kan strekken, maar slecht voor 95% ofzo. Dat komt omdat de pezen iets verkort zijn. Ben zeker bang om bij +200 gewichten iets op te lopen aan mn biceps bij mixed grip. Vandaar dat ik boven de 200 meestal straps gebruik. Grip pak ik wel met farmers.

??

3x255 is netjes... maar is 300 niet wat optimistisch dan? Al wens ik je uiteraard alle succes!

Op de badkamer boven op de eerste verdieping komt bijna de spiegel van de muur af. De garage zit trouwens aan het huis vast en aan de andere kant weer vast aan de garage van de buurman. 
VWO, na 2 jaar te hebben genikst.