Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Netjes Ruben 4x90kg.

Nice PR!
Waarom gekozen voor 5/3/1. Specifieke reden ruben?

Je zou deze week 300 pullen. En nu zeg je deload?

Nette mp. En je farmers gewoon intapen, heb ik ook gedaan is geen schande. Die van Jarno zit ook gewoon tape op.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.264
Hehehe, jij wilde de farmers per se met gladde handvaten... ;) Sport tape zal wonderen doen voor de grip met die farmers...
Hele nette MP kerel, gaat super!
Heel veel succes met je recordpoging!

• #3.266
Thanks beest!

• #3.267
Vandaag: training met Alex Moonen in de garage bij -8 C

Platform deadlift
...
4 x 150
2 x 190
1 x 230

Deadlift
1 x 265

1 x 300 PR yippie kayee mutha****a! (suited) :banana:

eindelijk, at last. Voor het eind van het jaar de 300 toch nog gehaald! Heerlijk! Van de grond ging ie zeer vlot de lucht in, net over de knieen werd het zwaar en moest ik twee of drie hitches geven om hem te locken. Maar.. lift was bruut en het gehitch viel erg mee. Geen ellendig gevecht ofzo. Erg tevreden en nu opwerken tot een 300 raw lift.

Duckwalk deadlifts en shrugs
6 x 90
6 x 130
paar keer 170

Was meer om powerstairs na te bootsen. Dus met je knieen het gewicht omhoog wippen als je hem op de goede hoogte had. Beetje lastig uit te leggen..

Frontsquats
5 x 100
3 x 140
3 x 140
3 x 140

EZ bar curls
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 80
8 x 70

Done!

En weer iemand die 300 kg trekt... Ik kan me nog een tijd herinneren dat 200 kg bijzonder was. Gefeliciteerd man!

Damn, good stuff.

Goed gedaan man.

• #3.272
Thanks allen! voor de eerste keer 300 liften geeft je echt een kick, kreeg er gewoon extra energie van!

Nu opwerken naar een vloeiende 300 raw lift!

Super man!

Echt nice, man!

Heel nice!
Hoeveel denk je uit het suit gehaalt te hebben?

Van harte proficiat kameraad! Super gewoon! Hele jaar maxen en geen kg vooruit gaan, 3-4 maanden reps getraind met Wendler en hoppa 15kg op je PR.... Nice....

Gaat lekker Ruben!

Congrats, super dat je hem binnen hebt Ruben!

• #3.279
@All: Thank you.

Heel nice!
Hoeveel denk je uit het suit gehaalt te hebben?

Geen idee. Het is een los zittend single ply suit. Pas wanneer ik de riem omdoe komt er wat meer spanning op. Trek het pakje ook zelf met gemak aan, moet alleen de benen er een beetje inwurmen. Kan er ook prima in ademhalen en heb geen enkele moeite om te bukken om de bar vast te pakken. Denk misschien vanaf de grond hooguit zo'n 10kg wat je eruit kan halen. Niet meer denk ik.

Ben er ook van overtuigd dat ik uit een echt deadliftpak dat goed strak zit nog meer uit kan halen. Maargoed, uit een deadliftpak waarmee je conventional deadlift haal je nooit enorm veel uit. Hooguit 20kg denk ik. Het is niet te vergelijken met een goed squatsuit of sumodeadliftsuit. Daar kun je veel meer uithalen.

Van harte proficiat kameraad! Super gewoon! Hele jaar maxen en geen kg vooruit gaan, 3-4 maanden reps getraind met Wendler en hoppa 15kg op je PR.... Nice....

Thanks maat. Wendler heeft me echt goed gedaan en ben ook 100% genezen van alleen maar toppen. Nu hooguit 1x in de 2 a 3 maanden!! ;)

Ik stuur je binnenkort een uitnodiging van ons super geheim genootschap voor leden van de 300DL club.

Terug
Naar boven