XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

WWWWWWWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Wie is hier een lekker beestje! Mooi aan dit soort foto's is dat mensen zich zo focussen op de spierballen dat ze vergeten hoe ze kijken!

Kan me tgrouwens niet voorstellen dat het vrouwtje deze foto gemaakt heeft! Toch?

Shampoo

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
WWWWWWWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

Wie is hier een lekker beestje! Mooi aan dit soort foto's is dat mensen zich zo focussen op de spierballen dat ze vergeten hoe ze kijken!

Kan me tgrouwens niet voorstellen dat het vrouwtje deze foto gemaakt heeft! Toch?

Shampoo

:o :roflol:

Vrouwtje weet nergens van. Die zou me idd voor gek verklaren. Maar ik doe het natuurlijk voor de fans maat! ;) :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Je moet oppassen voor Jopthelis die is al half scheel van het rukken.

49 cm respect Ruben. Verdorie ik denk dat jij die 50 net even eerder gaat aantikken maar ik ga mijn best doen.

hehehe, Nelis gaat helemaal lossssss nu !

Je gaat weer goed Ruben..!

• #3.306
Je moet oppassen voor Jopthelis die is al half scheel van het rukken.

49 cm respect Ruben. Verdorie ik denk dat jij die 50 net even eerder gaat aantikken maar ik ga mijn best doen.

Mwah, weet niet Gijs. Zit al een jaar op 49 cm pumped. Lijkt we of ´God´ me die 50cm niet gunt ofzo.. :D

hehehe, Nelis gaat helemaal lossssss nu !

Je gaat weer goed Ruben..!

Hehe, thanks Frenkie.

Thanks man. And have fun zou ik zeggen! :eyebrow:

• #3.307
Vandaag: toppen op squat

Squat (low bar medium stance)
8 x 60
8 x 60
4 x 100
2 x 140
2 x 160
1 x 180
1 x 190
1 x 200 easy, t/m hier belt only
1 x 225 PR (kniebandjes)

Meer zat er vandaag niet in. De 225 was in het middenstuk erg zwaar. Maargoed, toch gehaald en 5kg op mn oude pr. Niet slecht. Alles was ruim onder parallel.

Chinups ss. with Dips
8 x bw - 12 x bw
8 x bw - 12 x bw
8 x bw - 12 x bw

EZbar curls ss. with One arm DB Extensions
8 x 50 - 12 x 14
8 x 70 - 12 x 14
8 x 80 - 10 x 17

bwehh, misselijk en duizelig nu. gevoel van :kots:

Sweet, man. Op naar de 250 Squat in 2010!

en alweer een PR! Je begint G-men stats te krijgen baas !

• #3.310
Thanks mannen!

Mwah, dat duurt toch nog wel effe Frenk. En sowieso, Gijs haal ik toch niet meer in. Die blijft altijd vooruitlopen! :D

en alweer een PR! Je begint G-men stats te krijgen baas !

Thanks mannen!

Mwah, dat duurt toch nog wel effe Frenk. En sowieso, Gijs haal ik toch niet meer in. Die blijft altijd vooruitlopen! :D

Ruben man zolang wij op dit forum zitten hebben wij al een vriendelijke competitie. Toen ik overschakelde op meer PL training ben ik gaan voorlopen op je maar we zitten nog steeds extreem dicht bij elkaar.

Mijn squat pr 230 jij 225
Mijn dl suited 320 jij 300
Mijn bench 170 jij 165.
Mijn boom 130 jij 125

Scheelt dus zo goed al niks tussen ons.
ps, curl heb ik er natuurlijk express niet bijgezet:D

Blijft een leuke vriendschappelijke competitie zo.

Ruben man zolang wij op dit forum zitten hebben wij al een vriendelijke competitie. Toen ik overschakelde op meer PL training ben ik gaan voorlopen op je maar we zitten nog steeds extreem dicht bij elkaar.

Mijn bench 170 jij 165.
Mijn boom 130 jij 125

Hoop mensen gaan hier samen op is erg leuk :)

Mooie squat man

• #3.314
Hahahaha, thanks mannen.

@Gijs: Ja, oké, dat is ook wel zo. Maar deadlift lig je toch nog behoorlijk een streepje voor. Niet alleen max, maar ook op reps. Zo ben ik er nog lang niet aan toe om 6 reps met 280 te maken!!

Maar.. Blijft wel een leuke, vriendschappelijke competitie idd. Dus ook naar jou toe: Train hard dit komend jaar en blijf gezond!!

• #3.315
Vandaag:

Bankdrukken
20x bar
8 x 60
8 x 60
5 x 100
3 x 120
2 x 130
1 x 140
1 x 155
F x 170 arghh!!! erg close :mad:
4 x 140 geen concentratie meer en geen zin meer..

mwah, zat er niet helemaal lekker in vandaag. Merkte al dat ik soms niet lekker in de groove drukte. De 140 ging erg easy, maar de 155 weer wat uit de groove. Toch die 170 aangevallen en verdorie, hij kwam bij 2/3 tot stilstand en miste echt net dat beetje om hem uit te duwen. Ik dacht nog tijdens het duwen yep die is binnen.. niet dus. Verloor de concentratie en moest hem droppen. Echt ****ing close. Irritant zoiets. Toch weet ik zeker dat hij erin zit en ik rust niet totdat ik hem heb!!!

Hierna trouwens opgehouden, want had echt geen zin meer.. Sorry, dit gebeurd niet snel bij mij maar had er echt geen zin meer in. Morgen deadliften denk ik.

Laatst bewerkt:

Mijn bench 170 jij 165.
Mijn boom 130 jij 125

Denk wel dat Ruben de vrijer is en dat Gijs de neukerd is!

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Vandaag:

Bankdrukken
20x bar
8 x 60
8 x 60
5 x 100
3 x 120
2 x 130
1 x 140
1 x 155

mwah, zat er niet helemaal lekker in vandaag. Merkte al dat ik soms niet lekker in de groove drukte. De 140 ging erg easy, maar de 155 weer wat uit de groove. Toch die 170 aangevallen en verdorie, hij kwam bij 2/3 tot stilstand en miste echt net dat beetje om hem uit te duwen. Ik dacht nog tijdens het duwen yep die is binnen.. niet dus. Verloor de concentratie en moest hem droppen. Echt ****ing close. Irritant zoiets. Toch weet ik zeker dat hij erin zit en ik rust niet totdat ik hem heb!!!

Hierna trouwens opgehouden, want had echt geen zin meer.. Sorry, dit gebeurd niet snel bij mij maar had er echt geen zin meer in. Morgen deadliften denk ik.

Morgenvroeg weer? Ik heb stimulatie nodig;)

Vandaag:

Bankdrukken
20x bar
8 x 60
8 x 60
5 x 100
3 x 120
2 x 130
1 x 140
1 x 155

Jammer next time better!

• #3.318
@Alex: Hahaha! Jazeker, ik ben echt wel de vrijer! Houd ook van lekker knuffelen. Of over mn bolletje geaaid worden. heerlijk!

Morgen is wat erg vroeg beest, heb toevallig morgen vrij maar heb al teveel op het programma staan om langs te komen! Next time! ;)

Was ook een post met een vette knipoog!

In january gaan we die garage van jouw weers eens op de kop zetten! Oke?

Terug
Naar boven