- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Denk wel dat Ruben de vrijer is en dat Gijs de neukerd is!
ja ik denk dat jij de shampoo bent en Ruben de conditioner.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk wel dat Ruben de vrijer is en dat Gijs de neukerd is!
), dus gauw wat voor de armen gedaan..Nice maar wat ik niet van jouw zal begrijpen is dat je bij weinig tijd toch weer voor je armen kiest ipv rows ofzo...

Nice maar wat ik niet van jouw zal begrijpen is dat je bij weinig tijd toch weer voor je armen kiest ipv rows ofzo...
Sommige tradities moet je niet verbreken George, moet je niet willen
Verder lekker van die deadlift Ruben, toevallig ook gefilmd?
Er is afgesproken in dit log dat er niet meer geklaagd mag worden over arm werk zolang deadlift en squat goed gaan. Vandaar ook een dikke chapeau naar jou met je Raw PR.

Heel nice!
Hoeveel denk je uit het suit gehaalt te hebben?
Ik heb hetzelfde met mp. Dat je aardig reps kan maken met een bepaald gewicht en je vervolgens met 10 of 15kilo meer gewoon failt. Bij mij hielp volume goed voor om hem omhoog te brengen.
Hmmz ik heb dezelfde ervaring met MP, ook niet echt in kracht toegenomen bij mij sinds 5/3/1. Wel dat ik meer reps maak met 60 en 70, maar top blijft rond de 1 a 2 x 100 hangen, zelfde als waar ik bij start 5/3/1 mee ingezet had. Ben nu aant experimenteren met meer MP als assistance, 5 setjes van 10 reps, als het niet werkt ga ik ook wat anders doen. Heb nog een schemaatje waar ik vorige keer tot 1 x 112,5 geklommen was.