AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
sauna is altijd lekker natuurlijk! Deload gaan we zeker doen!

• #3.382
Vandaag

Bankdrukken
10 x 60
5 x 100
4 x 125
4 x 125
4 x 125
4 x 125
4 x 125

Schedelkrakers
12 x 30
10 x 40
8 x 50
8 x 60 PR
10 x 50
15 x 30

Fatbar curls
10 x 22
10 x 42
8 x 62
8 x 72
10 x 42

als fatbar een stuk stijgerpijp van 50mm gebruikt. Lastiger dan een gelagerde bar, omdat er geen sleeves zijn die meedraaien.

Done.

Donderdag nog wat lichte squats en lichte romanian deadlifts om alles wat op spanning te zetten en dan zaterdag max effort op deadlift.

Ik heb niet eens een gelagerde fat bar/axle. Heeft Jules die wel?

• #3.384
Volgens mij is die niet gelagerd Gijs, maar wel fijne spekgladde sleeves, zodat de schijven toch redelijk mee kunnen bewegen. Nu had ik een stijgerpijp die ook niet 100% rond was. Schijven draaiden nauwelijks mee. Voelde gewoon nog lastiger.

Al zin in zaterdag?

Op zich wel. Hoop echt volledig uitgerust te zijn. Ben nu nog doodmoe.

• #3.386
Ik ben ook niet topfit op dit moment, ben echt snotverkouden. Maargoed, we kijken zaterdag wel wat we er van bakken.

Ik heb eigenlijk nog nooit een axle gezien (of fatbar) met gelagerde sleeves, is dat ook niet het hele idee, daarom cleanen die dingen ook rotter.

• #3.388
Ik heb eigenlijk nog nooit een axle gezien (of fatbar) met gelagerde sleeves, is dat ook niet het hele idee, daarom cleanen die dingen ook rotter.

Barry, je hebt idd de echte oldscool axles waarbij de wielen volledig vastzitten aan de treinas.

Daarnaast heb je de gym axles wat gewoon in feite een 50mm bar is met vaste uiteinden. Echter, het curlen met zo´n 50mm bar is gewoon nog wat makkelijker dan een 50mm stijgerpijp die hier en daar gedeukt is en ook geen knurling heeft.

who gives a **** ook? je curlt nu minder, boeboe

who gives a **** ook? je curlt nu minder, boeboe

Hoho:finger: in dit log zijn speciale regels!

Er mag alleen gehaat worden op curls als de squat en de deadlift er onder lijden. Maar dat is nu niet zo dus mag je ook niet haten.

046 is het kengetal / netnummer van de omgeving Sittard! Lijkt erop dat een fellow Limbo je af kraakt maat! MOET JE MAAR EENS EEN KEER JE BICEPS AANSPANNEN VOOR ZIJN NEUS:p

ik weet wie het is... voor 50 euro vertel ik het :roflol:

Hehehe, ik weet ook wie het is en ik verklap het gratis: Die achterlijke Dominique Janssen heeft weer een kloontje gemaakt!

Lekker Jules :roflol:

wow jules:P dat je daar van alleen bent achtergekomen, of heb ik je dat verteld ofsow:P verder denk ik dat het nutteloos is om hier verder rubens log over te vervuilen, was ook meer als grap bedoeld over ruben ze biceps dan "gebash" want hij is natuurlijk 10x sterker dan ik

• #3.398
Hahaha, mooi mooi. Bedankt voor jullie zoekwerk oh eervolle mede ijzervreters!

Zal de heer Janssen de volgende keer eens een Double Biceps Pose verkopen. Kijken of ie daar van terug heeft! :eek:

Ahh, diezelfde jongen die achter mijn rug om liep te verkopen dat ik met judo 3e op de WK was geworden om dat ik zo groot, lomp en vet was. Dat verklaard dit soort humor in je log!

:roflol: wat een bullshit dat heb heb ik nooit gezegd, alleen dat het k*t was dat je niet door ging met judo

edit: laten we hier niet rubens log voor gebruiken, dat jullie mij niet mogen weet ik allang, dit was nie achter rubens rug om, maak er nooit geen geheim van wie ik ben en het was niet eens gebash

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven