- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kneewraps is gewoon iets om meer te kunnen kniebuigen... Bij een stone zit je onder en moet je de steen eruit grinden.... Met kneewraps kun je super bouncen onderin waardoor de oefening totaal zn functie verliest ten aanzien van een zwaardere steen laden... Hier ga je dus niet sneller een stone mee laden... Gewoon terug raw front squatten...Sorry Ruben dat ik niet zo positief reageer als de anderen op je front squat...
Ik weet dat jij front squat met als doel een 170kg stone te kunnen laden. Absoluut een super oefening hiervoor! Alleen doe je met stones dan ook kneewraps omKneewraps is gewoon iets om meer te kunnen kniebuigen... Bij een stone zit je onder en moet je de steen eruit grinden.... Met kneewraps kun je super bouncen onderin waardoor de oefening totaal zn functie verliest ten aanzien van een zwaardere steen laden... Hier ga je dus niet sneller een stone mee laden... Gewoon terug raw front squatten...
Sterke frontsquat.
Jules heeft wel een punt als je het doet voor stones.
Hey d*ck!
Je trainingen zien er goed uit kerel. En frontsquat 180 met of zonder wraps is super. Kan niet uitblijven op de stones!!!
Een vraagje: wat is je pr op MP? 100-105? Zo, ja dan zou ik wat meer dubbels maken met 90-95. Lijkt me prima voor die lock-outs van je.
Helaas ben ik dit weekend met de schoonfamilie weg, dus kunnen we zaterdag niet samen knallen. Moeten we dan maar een weekje later gaan!
Shampoo
En eet ze!