MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.841
Vandaag:

Bench
8 x 60
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 150 pfff, moeizaam
7 x 120
10 x 100

merk dat minder bench en meer overhead en tricepswerk geen directe carry-over hebben naar m'n bench. Best irritant, want ik wil toch eindelijk eens naar die 170 toe gaan werken. Heb alleen nog niet echt een idee hoe ik dit ga aanpakken. Ik wil namelijk niet dat mn OH eronder gaat lijden.

Bokszak
15 min. stoten

Probeer ik iets regelmatiger te gaan doen, met name omdat mn conditie momenteel belabberd is. Denk dat een 60 jarige me nog eruit loopt met traplopen.. :o

Mijn OH gaat alleen maar vooruit sinds ik meer bench dan OH doe, Tante Sossa

Vandaag:

Bench
8 x 60
3 x 100
1 x 120
1 x 140
1 x 150 pfff, moeizaam
7 x 120
10 x 100

merk dat minder bench en meer overhead en tricepswerk geen directe carry-over hebben naar m'n bench. Best irritant, want ik wil toch eindelijk eens naar die 170 toe gaan werken. Heb alleen nog niet echt een idee hoe ik dit ga aanpakken. Ik wil namelijk niet dat mn OH eronder gaat lijden.

Bokszak
15 min. stoten

Probeer ik iets regelmatiger te gaan doen, met name omdat mn conditie momenteel belabberd is. Denk dat een 60 jarige me nog eruit loopt met traplopen.. :o

dumbbell bench en floorpressen helpen bij mij in ieder geval uitstekend

"traplopen" hhhmmmmmmmmm, as zondagochtend 10.00 uur dan kun je traplopen met ons als je wilt;)

Laatst bewerkt:
Nice log! Ik ga je zeker volgen.

Gefeliciteerd met je 2de plaats sterkste limburger 2010. ;)

• #3.845
Mijn OH gaat alleen maar vooruit sinds ik meer bench dan OH doe, Tante Sossa

Thanks Oome Bob. Wellicht idd een idee om eens 2x p/w te gaan benchen..

dumbbell bench en floorpressen helpen bij mij in ieder geval uitstekend

"traplopen" hhhmmmmmmmmm, as zondagochtend 10.00 uur dan kun je traplopen met ons als je wilt;)

haha, Frans, denk niet dat ik het kan opbrengen om daar zondagochtend mn nest voor uit te moeten. Blijf ik liever tot 11.00u tukken in bedje.. :D

Nice log! Ik ga je zeker volgen.

Gefeliciteerd met je 2de plaats sterkste limburger 2010. ;)

Thanks.

• #3.847
:D

Vandaag: @Haefland

Squats, full and raw
...
3 x 110
3 x 140
3 x 160 vanaf hier met belt
3 x 170
3 x 170
3 x 170
3 x 180

squats gingen lekker, vrij easy nog.

Powercleans
1 x 70 .. 1 x 70
1 x 90 .. 1 x 90
1 x 100 .. 1 x 100
1 x 120
1 x 100 .. 1 x 100

zaten zo'n 10 a 15 sec tussen de singles.

SLDL in Smith
8 x 55
8 x 95
8 x 135
8 x 155
8 x 165

Alles zonder belt. Lekker, flink veel spanning op deze manier.

Hyperextensions
12 x bw
12 x bw +10
12 x bw +10

DB curls
8 x 22
8 x 30

Machine curls
3 x 10

Squats gingen lekker Ruben, als je deze vorm vasthoudt zul je zeker op korte termijn progressie boeken.

8x30 db curl is een beetje magertjes voor de machtige Rubiceps! Vladi strongarms heeft je titel op het moment. Je squat is dan wel weer oke.

• #3.850
8x30 db curl is een beetje magertjes voor de machtige Rubiceps! Vladi strongarms heeft je titel op het moment. Je squat is dan wel weer oke.

Haha, thanks Gijs. Ach, dumbbell curls waren dan ook niet maximaal he, gewoon effe easy wat pompen. Kan makkelijk een 8je maken met 34 of 36 dumbbells. ;)

Squats gingen lekker Ruben, als je deze vorm vasthoudt zul je zeker op korte termijn progressie boeken.

Merci Maurice!

Je zal toch beter achterom kijken Ruben ik heb ook weer een aparte biceps training ingevoerd en zet de achtervolging in.

• #3.852
Je zal toch beter achterom kijken Ruben ik heb ook weer een aparte biceps training ingevoerd en zet de achtervolging in.

:eek:

Ik zal het maar eens in de gaten gaan houden dan! Binnenkort maar weer eens wat BB curls met 100kg doen om jullie de mond te snoeren.. ;)

• #3.854
Vandaag: UB, press

MP
5 x 65
5 x 72,5
2 x 82,5
2 x 82,5
2 x 82,5
2 x 82,5 tot hier alles zonder belt
2 x 87,5 belt om

Eerste sets vielen wat zwaar, daarna steeds makkelijker.

Bench
8 x 60
5 x 100
3 x 120
3 x 130
3 x 135 heavy

Dips
5 x bw
5 x bw+10
5 x bw+20
5 x bw+30
5 x bw+40
15 x bw

erg tevreden over, na lange tijd geen dips te hebben gedaan.
Ga nu opwerken naar bw+60kg..

DB Curls
8 x 22,5
8 x 32,5
8 x 36,5
6 x 38,5 PR? who's your Daddy?!

Verder vanmiddag lekker lopen klussen in de garage. Heb voor een klein gedeelte vloerfolie en laminaat gelegd en onder en om het powerrack heen heb ik vloerfolie met multiplex platen van 12mm dik gelegd. Ziet er tof uit en ik hoef me nu ook niet zo'n zorgen te maken over de betonnen ondervloer. Nu dempt het toch wel enigszins. :)

Ook nog recent effe bij FS langs geweest en 2x 40kg schijven gehaald, een korte halterstang met extra lange schijfopname (kan zo'n 62,5kg met kleine 5kg schijfjes) en dipsteunen gekocht voor op het powerrack. Kan nu weer effe vooruit! :D

Laatst bewerkt:
haha curl monster. Ik ga morgen eerst eens rustig voor de 32ers.

Jawel maar die opmerking heeft Ruben dan wel weer gemotiveerd tot een bizarre curl sessie waardoor hij nu een extra cm erbij heeft op die guns.

• #3.858
Haha, was dat maar waar..

Zou wat zijn als dat zo werkte. En al helemaal als dat ook voor andere lichaamsdelen zou gelden.. :D ;)

Guns zijn derhalve nog steeds niet de 50cm grens voorbij.. Blijven op zo'n 49cm pumped steken..

Misschien wat meer verschillende oefeningen voor armen als je toch die 50 wilt halen. :) Of op een aparte dag een kwartiertje een armen dag inlassen.

• #3.860
Misschien wat meer verschillende oefeningen voor armen als je toch die 50 wilt halen. :) Of op een aparte dag een kwartiertje een armen dag inlassen.

Of 10kg bijkomen aan gewicht, dat zet vaak ook genoeg (vet)zoden aan de dijk. ;)

Terug
Naar boven