- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet filmpje Max, maar als trouw betaler en deelnemer van de vergaderingen van SMTL eis ik wel een rectificatie!!!!
Nu sta ik samen met DomieJanssen als Special Guest.. Dat kan dus niet he!![]()

Dat is het hem juist. Ik kom bijna nooit, ik betaal wel en dan wordt ik alsnog gedoemd om in het DomieJanssen-hoekje te gaan staan..
Hehe, just kidding natuurlijk. Maar alleen jij kan (en moet) weer zo'n opmerking maken. Ik had ook niks anders verwacht.![]()

Mr. Biceps,
Binnenkort nog maar eens bij jou langs komen, dan kunnen we je vriendin weer bang maken in de badkamer
Ben bang dat er geen toppertje in zit maar misschien wel iets op volume. Zolang we maar stuk gaan!!
Kus shampoo
Hij als we aan het werk gaan met de vriendin van Ruben dan wil ik ook komen, stelletje buitensluiters !!!! en anders blijf je mooi staan naast Domie, Ruben
Ik zou niet durven, computer is momenteel gecrasht, zodra die het weer doet verander ik het filmpje, moet nog wat kleine dingetjes aanpassen dus.

Vet filmpje Max, maar als trouw betaler en deelnemer van de vergaderingen van SMTL eis ik wel een rectificatie!!!!
Nu sta ik samen met DomieJanssen als Special Guest.. Dat kan dus niet he!![]()
Dat is het hem juist. Ik kom bijna nooit, ik betaal wel en dan wordt ik alsnog gedoemd om in het DomieJanssen-hoekje te gaan staan..
Hehe, just kidding natuurlijk. Maar alleen jij kan (en moet) weer zo'n opmerking maken. Ik had ook niks anders verwacht.![]()
Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien natuurlijk maar ik doe het lekker toch. Ik vind het opvallend dat een zekere persoon vaak gekleineerd wordt. Ik snap niet helemaal waarom, mensen komen in allerlei vormen en maten. De sociale handigheid varieert ook per persoon. Het lijkt mij geen reden om iemand zo te behandelen. Ga uit van iemand zijn goede wil.
Verder zal ik er nooit meer iets over zeggen anders schaadt dat mijn relatie met team Limburg maar kom op jongens denk er eens over na
Daarentegen wil ik wel even opmerken dat mijn opmerkingen naar Domie plagerig bedoeld zijn en dat weet hijzelf ook. Zelf vind hij het ook erg leuk om te 'teasen' hier op het forum en dat mag best.