XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.902
Vet filmpje Max, maar als trouw betaler en deelnemer van de vergaderingen van SMTL eis ik wel een rectificatie!!!!

Nu sta ik samen met DomieJanssen als Special Guest.. Dat kan dus niet he! :mad:

Ooooh my god.:eek: rectificatie nu!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Haha, ik beloof dat ik het aanpas Ruben !

• #3.905
Goedzo Maxi, braaf!

• #3.907

Dat is het hem juist. Ik kom bijna nooit, ik betaal wel en dan wordt ik alsnog gedoemd om in het DomieJanssen-hoekje te gaan staan.. :(

Hehe, just kidding natuurlijk. Maar alleen jij kan (en moet) weer zo'n opmerking maken. Ik had ook niks anders verwacht. :spaz:

Laatst bewerkt:
Dat is het hem juist. Ik kom bijna nooit, ik betaal wel en dan wordt ik alsnog gedoemd om in het DomieJanssen-hoekje te gaan staan.. :(

Hehe, just kidding natuurlijk. Maar alleen jij kan (en moet) weer zo'n opmerking maken. Ik had ook niks anders verwacht. :spaz:

:fluit:

Mr. Biceps,

Binnenkort nog maar eens bij jou langs komen, dan kunnen we je vriendin weer bang maken in de badkamer;)

Ben bang dat er geen toppertje in zit maar misschien wel iets op volume. Zolang we maar stuk gaan!!

Kus shampoo

Hij als we aan het werk gaan met de vriendin van Ruben dan wil ik ook komen, stelletje buitensluiters !!!! en anders blijf je mooi staan naast Domie, Ruben :D

Ik zou niet durven, computer is momenteel gecrasht, zodra die het weer doet verander ik het filmpje, moet nog wat kleine dingetjes aanpassen dus.

• #3.911
Mr. Biceps,

Binnenkort nog maar eens bij jou langs komen, dan kunnen we je vriendin weer bang maken in de badkamer;)

Ben bang dat er geen toppertje in zit maar misschien wel iets op volume. Zolang we maar stuk gaan!!

Kus shampoo

Goed beest, in december lijkt me een mooie tijd. Dan kun je nog effe trainen en ik ook.

Kusje

Hij als we aan het werk gaan met de vriendin van Ruben dan wil ik ook komen, stelletje buitensluiters !!!! en anders blijf je mooi staan naast Domie, Ruben :D

Ik zou niet durven, computer is momenteel gecrasht, zodra die het weer doet verander ik het filmpje, moet nog wat kleine dingetjes aanpassen dus.

Haha, ik zal m'n vriendin informeren. Ik denk dat je met haar het huis wel mag poetsen of stofzuigen, dan ga ik met Alex trainen. ;)

ik vind het prima Ruben :P Van het een komt het ander he :p

Vet filmpje Max, maar als trouw betaler en deelnemer van de vergaderingen van SMTL eis ik wel een rectificatie!!!!

Nu sta ik samen met DomieJanssen als Special Guest.. Dat kan dus niet he! :mad:

Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien natuurlijk maar ik doe het lekker toch. Ik vind het opvallend dat een zekere persoon vaak gekleineerd wordt. Ik snap niet helemaal waarom, mensen komen in allerlei vormen en maten. De sociale handigheid varieert ook per persoon. Het lijkt mij geen reden om iemand zo te behandelen. Ga uit van iemand zijn goede wil.

Verder zal ik er nooit meer iets over zeggen anders schaadt dat mijn relatie met team Limburg maar kom op jongens denk er eens over na

Je hebt gelijk G, maar ik denk dat Domie er wel tegen kan :P Besides, we zeiken elkaar allemaal af alleen Domie net iets vaker :P

• #3.915
Ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien natuurlijk maar ik doe het lekker toch. Ik vind het opvallend dat een zekere persoon vaak gekleineerd wordt. Ik snap niet helemaal waarom, mensen komen in allerlei vormen en maten. De sociale handigheid varieert ook per persoon. Het lijkt mij geen reden om iemand zo te behandelen. Ga uit van iemand zijn goede wil.

Verder zal ik er nooit meer iets over zeggen anders schaadt dat mijn relatie met team Limburg maar kom op jongens denk er eens over na

Ik snap helemaal wat je bedoelt Gijs en er zit ook zeker een waarheid in wat je zegt. Je mag sowieso alles zeggen wat je denkt, ook in mijn log. Vrijheid van meningsuiting zeg ik maar.

Daarentegen wil ik wel even opmerken dat mijn opmerkingen naar Domie plagerig bedoeld zijn en dat weet hijzelf ook. Zelf vind hij het ook erg leuk om te 'teasen' hier op het forum en dat mag best.

Mocht het zo zijn dat ik iemand kwets met mijn reacties, dan hoor ik het graag. Dan bied ik mijn oprechte excuses aan.

Zo, nu ga ik trainen want dat is toch hetgene waarvoor we het allemaal doen!

Daarentegen wil ik wel even opmerken dat mijn opmerkingen naar Domie plagerig bedoeld zijn en dat weet hijzelf ook. Zelf vind hij het ook erg leuk om te 'teasen' hier op het forum en dat mag best.

Waarom kan ik nooit zo'n mooie zinnen maken?

• #3.917
Omdat jij nog jong bent en nog veel moet leren. Zoals nette zinconstructies e.d. Dat leer je nog wel als je straks een serieuze baan krijgt Maximiliaan. :aai:

nu kwets je me ;)

• #3.919
Mijn oprechte excuses.

Kus.

• #3.920
Vandaag: @homegym

MP, no belt
... x bar
5 x 60
3 x 70
3 x 82,5
3 x 82,5
3 x 82,5

CG Bench against lightband
8 x 60
8 x 80
8 x 90
6 x 100 pfff, zwaar
8 x 80

damn, dat is effe andere koek. Lekker zwaar op de triceps. Voelt heel erg goed. Heb nu nog maar één lightband dus in het midden van de bar omheen gedaan en dan erin gaan liggen zodat de band achter m'n rug zit. Gaat prima zo en voelt niet vervelend. Volgens mij is het zo wel zwaarder.

Plate raises, 10kg
5x front, 5x side, 5x bentover, 3 sets

Leuke manier zo. Elke week 1 rep erbij totdat ik op 12 reps zit. Dan pas verzwaren.

Dips
12 x bw
12 x bw
12 x bw

Average band pushdowns
15x
15x
15x

Done!

Morgen LB met bovenrug en biceps.

oh ja, en nog 10min. cardio gedaan op de crosstrainer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven