AndroidHealthClinic

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

je onderschat jezelf echt te vaak ! 250 haal je echt easy... als het moet squat je 240 volgende week al :P luie dikz*k ben je :p

hoe vond je beeg ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
haha mooi mooi :P ik verwacht nu wel onderhand een een spectaculaire site van jouw kant he :P je hebt van mij al 3 goeie gekregen ondertussen :P

• #4.064
:roflol:

Je gaat echt hard de laatste tijd, man. Goed shizzle!

dude 230 zonder wraps is nice! Staan we weer gelijk is ook mijn pr.

Sterke shit Ruben ! Very nice squat

Sterk man!
Als ik je wedstrijd zo zie, dan denk ik maar één ding: Kwalificaties!!

• #4.069
dude 230 zonder wraps is nice! Staan we weer gelijk is ook mijn pr.

Thanks Gijs. Reden voor jou om er weer hard tegenaan te gaan! ;)

Sterke shit Ruben ! Very nice squat

Thanks man.

Sterk man!
Als ik je wedstrijd zo zie, dan denk ik maar één ding: Kwalificaties!!

Mwah, dat weet ik nog net zo niet. Ik denk dat ik daar nog één jaartje mee wacht. Er moet nog veel gebeuren aan statische kracht, maar ook conditioneel.

ik ben het wel eens met ruben hoor... hij mag dan qua max effort wel redelijk bij jou in de buurt komen gijs maar wanneer het op events aankomt denk ik dat ie daar nog aan moet werken, het zit er vast wel in maar wat meer de tijd nemen om dan echt te knallen op kwalificaties lijkt me beter, maar goed rubens keuze;)

• #4.072
ik ben het wel eens met ruben hoor... hij mag dan qua max effort wel redelijk bij jou in de buurt komen gijs maar wanneer het op events aankomt denk ik dat ie daar nog aan moet werken, het zit er vast wel in maar wat meer de tijd nemen om dan echt te knallen op kwalificaties lijkt me beter, maar goed rubens keuze;)

'oké' Domie.

3 jaar terug was Ruben sterker dan ik, pas sinds 2 jaar doe ik mee in de finale. Ruben zijn max is dit jaar weer flink aan het stijgen dankzij goede trainingen en gedegen schema. Ik zie niet in waarom hij niet ook een goede kans maakt.

nice comeback ruben, als je het knopje maar weet te vinden, maar je moet wel uitkijken want hij is niet gekoppeld...

ik denk ook dat ie goede kans heeft als ie deze lijn doorzet maar het zal niet altijd zo blijven gaan, naja ik gun het je van harte maar helaas gaat het vaak niet zo

• #4.075
We shall see boys. Het zou idd wel leuk zijn om eens te kunnen kwalificeren voor de SMvNL. Zou het in ieder geval heel tof vinden. Ik zal eens kijken hoe het gaat de komende tijd.

• #4.076
Vandaag: LB @Haefland

samen met Maurice Schwanzen getraind vandaag. Ging goed en was gezellig.

Squats, raw
15 x 50
8 x 80
5 x 110
3 x 140
1 x 170
3 x 200
3 x 200
3 x 200 volume PR

diepte onder parallel. Toch erg tevreden mee na het toppen van zondag. Moet met meer rust meer inzitten. Probeer dit op te werken tot 3x5x200 en dan pas verzwaren.

Platform deadlifts
5 x 50
5 x 80
3 x 110
3 x 140 pronated grip
5 x 180 eerste rep pronated grip, daarna mixed
5 x 180 eerste rep pronated, daarna mixed
5 x 180

sow, pittig zeg met 180 pronated. Moet hier echt weer wat meer aandacht aan geven, want wil toch echt easy 200 pronated kunnen liften.

Cable rows, single handed
8x
8x
8x
8x

Close grip Pulldowns
8 x 70
8 x 80
8 x 90
11 x 100 (1 extra om Maurice te pesten)

Abs Machine
12 x 50
12 x 60
12 x 70

EZ-bar Curls
8 x 30
8 x 50
8 x 70
8 x 80

Done, nice train.

Nice Ruben. En idd 1 rep met 180 moet je harder je grip trainen!

• #4.078
yup yup, zekers. Gaan we doen!

Dat word nog wat (squat) op de sterkst man van Limburg Ruben

• #4.080
Ik hoop het Frans! Een 240 a 250 raw squat zou heel mooi zijn in elk geval!

Terug
Naar boven