Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Wow, heel sterke MPs. En 49.5 guns... wow

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.102
Nice training Ruben. Mooie MP's. Hoe doe je deze, voetjes tegen elkaar en strikt of benen uitelkaar en........ Niet om te zeiken maar de meeste doen hem op de laatste manier en dan is het volgens mij de overheadpress.

Thanks Frans.

Ik doe ze altijd met de voeten op schouderbreedte, dus officieel inderdaad een strikte overhead press. Ik noem ze gemakshalve altijd MP, maar theoretisch klopt dit idd niet, dus daar heb je gelijk in.

Mooie MP. Wat meten de guns koud?

Thanks. Guns zijn 47cm koud nu.

Wow, heel sterke MPs. En 49.5 guns... wow

Thanks naamgenoot.

sterke mp ruben

heb je deze versie al eens geprobeerd (voetjes tegen elkaar). Ik ondervind toch een duidelijk verschil. Het is net of dat kleine verschil het moeilijker maakt. Het woord strikt krijgt dan ook meer mening.

no offense frans maar waarom zou je dat doen? omdat iemand ooit heeft gezegd dat dat de "echte" mp is? je kan ze ook doen zitten met een rugleuning, lichaam vastgetaped aan een bankje en een suit aan zodat niks anders kan bewegens, DAS pas strict!;) onzin natuurlijk maar waarom zou je een moeilijkere versie van een lift doen zonder dat de "main target" (schouders/triceps) er beter van worden en er weinig tot geen extra carryover naar een main lift is? dit is geen aanval maar een oprechte vraag:)

Stevige MP. Wat wil je halen bij het toppen? 105-110?

Sterke MP kerel! Gaat redelijk gelijk op zo! Ben eens benieuwd met toppen, ik zeg dat je die 110 gaat halen!

Mr d*ck, well done die M.P. Wat peper in je reet en je duwt die 110kg m.p. de lucht in. Woensdag weer een epische squattraining, are you in for the kill.

Kus Schwanzen

• #4.110
jawohl, ik zal er zijn woensdag! Voor mij wordt het dan wel 'lichte' squats op reps, maargoed, dat boeit niet.

xxx

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Sterke MP kerel! Gaat redelijk gelijk op zo! Ben eens benieuwd met toppen, ik zeg dat je die 110 gaat halen!

Thanks mate, hope so.

• #4.111
Vandaag: LB, light

samen met Maurice Schwanzen getraind. Altijd goed voor de motivatie.

Squats, raw
8 x 50
5 x 80
5 x 110
6 x 155
6 x 155
6 x 155
12 x 155 volume PR

lekker. Squats gaan steeds beter. Over een tijdje doe ik gewoon mn lichte squatsetjes met 170! :)

Deadlifts, speed
...
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200
1 x 200

alles no belt en mixed grip. Nog goede speed met 200.

Bullbar pulldowns
8 x 80
8 x 90
8 x 100
8 x 110

Machine curls
12 x 40
12 x 50
12 x 60

Done!

Squats gingen vandaag goed Mr Sossa, ondanks 12 reps met 150kg nog niet echt all out, to easy.

Ben blij dat je bij de deadlift de stang vasthield anders had Jules een gat in het dak gehad.

Zal volgende week op niet op maandag mijn biceps trainen, maar gezellig met jou op woensdag, laat ik je eens zien wat echte dikke armen zijn:D

• #4.113
Haha, houd ik je aan maat! Tot volgende week!

Prima squats, wat is nu de intentie van de woensdag? Je hebt 1 dag ME en 1 dag RE?

• #4.115
Prima squats, wat is nu de intentie van de woensdag? Je hebt 1 dag ME en 1 dag RE?

Woensdag week 1: RE Squat, DE Deadlift
Woensdag week 2: DE Squat, ME Deadlift
Woensdag week 3: ME Squat, RE Deadlift

vice versa.

UB:

Zaterdag week 1: ME MP, assistance
Zaterdag week 2: RE MP, assistance
Zaterdag week 3: DE MP, assistance

af en toe events op zondag erbij.

Ik train dus slechts 2x per week maar ga sinds tijden weer flink vooruit. Erg nice dus.

Je moet doen waar je goed op reageert, jij hebt blijkbaar veel rust nodig.

Damn, maar 2x trainen in de week. Daar zou ik gek van worden. :D

2x, ha das niks voor zo’n jonge vent als jij bent en met biceps van bijna 50 cm. Daar kunnen nog zeker twee dagen in de week bij jongeman. Maarja ligt er natuurlijk aan wat jou intenties en doel zijn in deze sport. Wil je meedoen met de grote jongens zal je meer moeten gaan trainen. Maar goed, dat weet je zelf ook wel. Denk dat het werk van jou het meer trainingen behoorlijk in de weg zit. Das ook goed zo. Je kunt beter een goede carrière opbouwen Ruben, daar heb je meer aan als biceps van 60 cm.

• #4.119
Haha, thanks Frans.

Mijn werk slokt inderdaad wel veel energie op, maar ik denk dat dat voor anderen ook wel geldt. Feit is dat ik gewoonweg ook nog een ander leven heb naast het trainen. En dat is ook 's avonds thuis zijn met mijn vriendin. Als ik 4x per week zou trainen, dan moet dat toch grotendeels door de weeks gebeuren en dat is op dit moment een keuze die ik niet wil maken.

Wat voor een keuze Ruben, je werk en vriendin gaan voor de hobby, Basta. Laat het ook een hobby en waak ervoor dat het geen obsessie wordt, zoals bij vele. Dadelijk komen de kindjes en dan trek je weer een heel ander levensblikje open, het trainen wordt komt dan al op de vierde plaats.
Ja, vele jaren later als je zo'n ouwe lul bent als ikke en de kindjes bijna volwassen zijn, dan pas heb je de tijd en mogelijkheid om iedere dag te trainen. Tot dan zal je met jou spouse concessies moeten maken.

Take care,

Terug
Naar boven