Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Ben trots op je mn knuffelbeer! ;)

**** wat een mijlpaal ruben! 300kg!

Ruben ik ben trots op je! Biceps nog gemeten na de training?

hahaha, gaat sterk man !

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.166
Rubi super jongen, je hebt er hard voor getraind. Weer een mooie mijlpaal bereikt kerel.

• #4.168
thanks maat! Woensdag weer LB trainen?

Ruben jongen ik ben blij te zien dat je sterker bent dan ooit tevoren. De 300 raw is toch speciaal!

Thanks beertje. Haha, nee, maar heb wel wat anders gemeten... :eyebrow:

Lex, wil je Sebas vragen of hij het filmpje van de deadlift hier in mn log kan zetten? Alvast bedankt. x

Streep in je onderbroek?

Sep kijkt nooit op dit forum en betwijfel of die weet hoe het met youtube gaat. daarnaast is ie niet de snelste. Maar ik ga het voor je regelen, kan natuurlijk niet ontbreken die mijlpaal. BTW, als je met dezelfde mindstate 310 suited had getrokken was ie gegaan. Nogmaals ik heb nog nooit zo een nette lift van je gezien! Echt goed gedaan

BTW die legging van falco zandstra stond je echt goed:D

Falco had gewild dat ie zulke dikke poten had.

• #4.173
Ruben jongen ik ben blij te zien dat je sterker bent dan ooit tevoren. De 300 raw is toch speciaal!

Thanks man. Gaat echt super de laatste tijd. Hoop dat ik het zo kan blijven voortzetten.

Streep in je onderbroek?

Sep kijkt nooit op dit forum en betwijfel of die weet hoe het met youtube gaat. daarnaast is ie niet de snelste. Maar ik ga het voor je regelen, kan natuurlijk niet ontbreken die mijlpaal. BTW, als je met dezelfde mindstate 310 suited had getrokken was ie gegaan. Nogmaals ik heb nog nooit zo een nette lift van je gezien! Echt goed gedaan

BTW die legging van falco zandstra stond je echt goed:D

In dat opzicht was het eigenlijk ook daarvoor een PR, want ik had een volledige schone broek na het liften. :)

Wat Sep betreft: Dan pak je z'n camera of telefoon maar af en dan zet jij het er even voor me op.. :D Thanks maat! ;)

Falco had gewild dat ie zulke dikke poten had.

Hehe. :D

Thanks kerel.

Goeie dag vandaag Ruben. Belangrijke Pr's. Deads en loglift, beter kan niet! Zag er nog smooth uit die log. Lekker blijven bouwen.

• #4.175
Thanks Robbert, zal ik zeker doen!

Vandaag: Meet bij Haefland-Sport!

Lekker na sluitingstijd een meet met Limburgse beesten, was geweldig!

Deadlift
5 x 70
5 x 70
3 x 120
3 x 160
1 x 200
1 x 250
1 x 300 raw PR!!!

erg blij mee. Lift ging zeer smooth en alleen op het laatste stukje een klein zetje met de heupen moeten maken. Schema van 2x per week van Robbert blijft z'n vruchten afwerpen! haha, super. Filmpje volgt nog.

F x 305 suited

over de knieen, maar motivatie was weg om te gaan grinden. Boeit ook niet. Ging voor mn raw PR. Ook hier filmpje van.

Log lift IFSA
5 x 80
5 x 80
1 x 90
1 x 100
1 x 110
1 x 120
F x 132,5
1 x 132,5 PR!!!

haha, nice man. Voor de Limburger zeker 135.

Was goed zo. Heb gedaan waarvoor ik was gekomen. Daarna nog met een stuk appeltaart naar Alex's 320kg en 330kg deadlift gekeken. Prachtig!

proficiat en very nice Ruben, op naar de 310/135

F* nice Ruben, chapeau. En dat met 2 x in de week.

denk dat we die video maar eens naar zijn baas moeten doorsturen. Die ruben is een kwade jongen, neemt geen blad voor de mond ;)

Terug
Naar boven