- Waardering
- 135
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rechterarm is iets kleiner, zo'n 49 a 49,5cm. Nice! Moet er wel eerlijk bijzeggen dat m'n taille ook aardig is toegenomen. Echter, armen zijn bij mij behoorlijk droog. Klote druk op het werk, dus m'n woensdag training moeten skippen deze week. Echt irritant. Moest nog werk mee naar huis nemen en de druk ligt hoog.
Na vanmorgen 2 uur grind te hebben geschept en met de kruiwagen naar de tuin te hebben gebracht, toch even events gaan trainen in de stal.
Timbers en Yoke
12m x 105kg en 12m x 180kg
12m x 105kg en 12m x 260kg
12m x 125kg en 12m x 320kg
Opzicht wel tevreden. Timbers en yoke qua lopen geen enkel probleem. Alleen het switchen tussen timbers en yoke duurt te lang. Ik durf nog niet heel snel onder het yoke te duiken en gelijk te gaan lopen.
Timbers
8m x 145kg
k*tzooi. Ging lekker, maar bleef met mijn rechterduim achter m'n broek hangen waardoor ik het niet meer kon vasthouden. Als je rechts loslaat dan gaat links uiteraard vanzelf ook los. Had wel het gevoel hier 15m mee te kunnen lopen.
Stones
105kg @1m70
120kg @1m60
140kg @1m50 fail
135kg @1m50 fail
150kg @1m40
165kg @1m30 fail
eerste twee stones no problem. Gewoon schouderen en erop. De 140 steen kreeg ik tot de rand maar de 1m50 was net een paar cm te hoog. Kreeg hem niet over de rand. Hetzelfde met de 135. Zijn trouwens verrekte krengen, want de diameter is enorm. Echt dikke stenen. 150 op 1m40 ging dan weer wel goed. En de 165 wel gelapped, maar niet goed power om de stone te laden. Blijft bij mij ook een zwak punt, zodra je de heupen naar voren moet gooien.
Al met al niet ontevreden. Gewichten weer eens gevoeld en dat gaf wel vertrouwen.
Op zich niet verkeerd getraind maar die laatste zin zie ik wel vaker Ruben als het aankomt op events.
Vandaag: UB
Bench
10 x 60
5 x 100
3 x 120
3 x 135
3 x 135
3 x 135
12 x 100
lekker en vol.
Seated DB Press
8 x 22
6 x 32
6 x 32
6 x 32
Skullcrushers
12 x 30
8 x 50
8 x 60
10 x 50
Strict EZ Curls
8 x 30
5 x 50
5 x 60
5 x 70
8 x 30
met rug tegen muur geleund, dus veel strikter kan het niet. Wel pittig zo.
Band curls
15x
15x
Armen goed vol en toch even nieuwsgierig naar de omvang. Meetlint ernaast en links eindelijk de 50cm aangetikt!!!Rechterarm is iets kleiner, zo'n 49 a 49,5cm. Nice! Moet er wel eerlijk bijzeggen dat m'n taille ook aardig is toegenomen. Echter, armen zijn bij mij behoorlijk droog.
Als je alles op een rijtje zet is het toch wel bruut hoever je naturel kan komen. Veel raw pr's gezet de afgelopen tijd zoals 300kg deadlift, 230kg squat, 105kg MP en 132,5kg loglift. En dat ook zonder amper supplementen of fancy shit. Heb al een jaar geen creatine meer aangeraakt en het enige wat ik naast m'n normale eten neem zijn zo'n 3 eiwitshakes per week. Denk dat ik nog een stuk meer uit mijn voeding zou kunnen halen, want het timen van eiwitten en koolhydraten doe ik eerlijk gezegd nooit. Achja, we bouwen gewoon lekker verder. Moet dit jaar nog 29 jaar worden, dus ik zit nog niet op mijn top qua kracht. Ik dacht dat die namelijk rond de 32 a 33 jaar lag..??

Precies. Daarom blijft het vaak onder je kunnen. Je vooruitgang in de sportschool staat niet in verhouding met je vooruitgang op events vind ik. Mss houdt je jezelf ook wel iets in omdat je elke keer denkt het is al weer even geleden. Ik zit nu binnen 3 eventtrainingen al over al mijn ouder pr's heen. Dat laat wel zien dat als je techniek er weer is je toegenomen kracht opgebouwd in de gym gewoon flinke overdracht heeft.