XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Je bent een beescht Ruben. Ff wat door je topic zitten skippen en die progressie is echt mooi om te zien :)

3 maal is scheep(er)srecht.. super mate ! op naar de 150 nu !

Biest!

Super rubiceps!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.366
Vandaag: @Haefland

Lex, thanks voor het filmpje en thanx mannen.

Pushpress/jerk
8 x 40
5 x 60
1 x 90
1 x 100
1 x 120
1 x 130 heavy en niet soepel
1 x 140 PR erg easy en vlot
F x 145
F x 145
1 x 145 PR! en op film

naja, wel tevreden hiermee met meer dan een jaar geen pushpress/jerk te hebben gedaan. Overigens vind ik mijn lifts meer een pushpress met dipje, omdat ik de bar niet echt opvang. Enfin, dat mogen jullie beslissen na het zien van het filmpje. NB: armsleeves waren van Alex geleend en waren maatje XXXL. Dus mocht iemand menen dat ik daar veel uit kan halen, NEE.

Squats
8 x 70
5 x 100
8 x 140
8 x 140
10 x 140

steeds minder last van Psoas, dus binnenkort weer vollebak zwaar. Alle sets erg easy.

Deadlifts vs. bands, speed
5 x 70
3 x 100
2 x 140
1 x 170 (+20 a 30kg topspanning)
1 x 170
1 x 170
1 x 170
1 x 170
1 x 170
1 x 170
1 x 170

lekker altijd, speed pulls.

Chinups
10 x bw

Pose curls
20x

Done, weinig tijd op het laatst dus even moeten afraffelen.

Laatst bewerkt:
sterk man

• #4.368
thx domie.

Erg sterke trainn, en sleeves houwen shit wat meer bijelkaar meer niet..wie denkt dat je daar wat kan uithalen is een ezel...doe je da ook wel es vanaf een clean, bij mij ist dan hele andere afdeling..als je dit lukt ook met een clean ist uiteraard nog harder

• #4.370
Thx Mo, als ik dit moet cleanen dan zou ik een continental clean moeten doen. Weet niet of dit dan nog lukt qua ademhaling en lucht, maar ik vind vooraf cleanen meestal wel fijner dan rechtstreeks uit de steunen. Met cleanen ben ik namelijk al meer voorbereid op de zwaarte van het gewicht.

Het maakt niet zoveel uit hoe je het noemt je moet trainen om zo goed mogelijk een gewicht boven je kop te krijgen. Als je wil jerken omdat je denkt dat je meer boven je hoofd kan krijgen moet je aan de techniek werken. 145 is een sterke prestatie Ruben.

sterke press/jerk !

bazen oh!

• #4.375
thx boys.

• #4.376
Vandaag: @home

Bench
8 x 60
8 x 60
5 x 100
2 x 120
5 x 140 rep PR
4 x 140 (5de rep fail, out of groove)
4 x 140
8 x 120

Nice, bench wordt steeds sterker. Wel jammer van de 2de en 3de set, had gehoopt op 3x5 vandaag. Maargoed, bench gaat elke keer steeds iets beter. Ben aan het experimenteren met speed days, rep days en heavy days. Binnenkort ook even de slingshot aanschaffen. Was trouwens een heel gedoe met benchen, want onze kat is verhuisd naar de garage en ze vond alles erg interessant. Probeerde tijdens het benchen ook continu op mn buik te springen om vervolgens lekker te gaan liggen. Maf beest.

CG Bench met Fatgripz
8 x 80
8 x 90
8 x 100

Seated DB Extensions
10 x 12
8 x 22
7 x 24 PR
7 x 24

lekker.

Hammer curls
20 x 12
20 x 12

Band pushdowns
20x
20x
20x

Reverse EZ-curls
20 x bar
20 x bar

veel lichte reps om goed te doorbloeden. Heb wat last van linkerbrachialis, dus even oppassen.

Je gaat zeker lekker Ruben, nog steeds 2 x in de week?

• #4.378
Thanks Barry, yup 2x in de week. Probeer nu wel nog 2x per week cardio erbij te doen.

• #4.379
Cardio; crosstrainer
20 min. op medium intensity

Plank holds
40 sec
40 sec

Side plank holds
30 sec
30 sec

Supine bridge
40 sec
30 sec linkerbeen omhoog
30 sec rechterbeen omhoog
40 sec

Plank holds
45 sec

Nice, stabilisatie ga ik erin houden.

• #4.380
Vanaf vandaag ga ik wat experimenteren met een aangepast eetpatroon en ga ik alle snelle suikers en een hoop koolhydraten schrappen.

Kortom, ik wil mn voeding baseren op de volgende producten:

vlees, vis, eieren, whey eiwit, groenten, fruit, noten, granen en melk.

Vlees en vis vanalles wat lekker is. Zelfde voor groenten, fruit en noten. Qua granen probeer ik alleen nog maar havermout te vreten, kortom complexe koolhydraten.

Brood, aardappelen, rijst en pasta gaan van het menu.

Melk beperkt, niet meer dan 1L per dag halfvolle. Voor de rest veel water. Verder 1 flinke cheatdag per week.

Dit is enigszins gebaseerd op het Paleo dieet, kortom het Neanderthaler-dieet.

Iemand die al zo eet en hier ervaring mee?

Wat zeggen de guru's hier? Frenk?

Terug
Naar boven