Thanks Schwanzi.
Vandaag: @home
BB Shrugs, hookgrip
12x60
12x100
12x120
12x140
Bij de 140 toch even moeten doorbijten. Denk dat het een kwestie van gewenning is. Wil langzamerhand toch de hookgrip aanleren om ook straks zware deadlifts mee te doen.
BB Curls
15xbar
10x40
8x60
8x70
gaat steeds beter. Toch nog af en toe een steekje in m'n linkerbrachialis. Herstel duurt echt lang.. pfff...
Hammer Curls
15x16
15x16
Concentration Curls
8x16
8x16
Band Pusdowns
25x
25x
25x
Reverse Curls
15xbar
15xbar
15xbar
Wilde eigenlijk vandaag weer eens events trainen, echter toch maar van afgezien. Momenteel heb ik teveel kleine pijntjes in het lijf, o.a. brachialis (voor m'n gevoel zo'n 80% hersteld), Psoas Major of Iliacus (90% hersteld) en een scheurtje of iets verrekt in het midden (aanhechting denk ik) van m'n Trapezius (zo'n 60% hersteld).
Psoas Major is gekomen van het squatten (als voorbereiding voor SM van Limburg), de brachialis met een zware stone-sessie en de trapezius met 370kg yoke lopen. De trapezius zit me momenteel het meeste dwars, want met meer dan 120kg squatten heb ik er al last van, vanwege de druk. Heel irritant. Ook bovenrug trainen, zoals rows e.d. kan ik niet lekker zwaar. Kan niet wachten tot alles weer 100% is, want dan kan ik er voor mijn gevoel (ook mentaal) er weer lekker tegenaan! Tsja, alles heeft z'n tijd nodig.
Over and out.