- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toffe training lijkt mij. Maar waarom die curls & extensions?
Overblijfsels uit de bodybuilding era?![]()

zijn echt ruige oefeningen die je kan doen als GPP:
EliteFTS - Superior Products and Knowledge for Lifters, Athletes, Coaches, and Trainers
[Link niet meer beschikbaar]
Iemand een idee hoe ik voor heel weinig geld zo'n soort slee kan maken? En zonder dat ie idd het gras vernield? Ik ben trouwens niet handig met staal of met lassen. Zoek meer iets wat ik kan kopen bij de GAMMA ofzo..
je moet ook je antagonisten en synergisten trainen, dat weet je best Paddo![]()

)je moet ook je antagonisten en synergisten trainen, dat weet je best Paddo![]()

Toffe training lijkt mij. Maar waarom die curls & extensions?
Overblijfsels uit de bodybuilding era?![]()

Een slee zou je kunnen maken van een vlakke staalplaat van 2 a 3 mm dik staal die je aan de voorkant een beetje rondbuigt (of aluminiumplaat, die hebben ze bij de gamma wel.)
2 gaten in de omgebogen voorkant maken en daar een trekkoord aan maken.
Beladen met zandzakken, stoeptegels, schijven of wat je maar wil en trekken.
Houdt er wel rekening mee als je een slee wil maken, dat beladen met zandzakken oid niet echt een optie is denk. 300 kg kan je nog goed trekken, met zakken moet je zo al een flinke slee hebben om dat op te kunnen stapelen. Beter een 50 mm buis erop en plates stapelen, maar dan moet wel weer een hoop plates hebben.

Lijkt mij het gemakkelijkst om het met zand of stoeptegels te doen ofzo.
Oude kruiwagen een idee, gewoon de bak eraf slopen en touw eraan?
Houten pallet en dan 2 oude ski's eronder schroeven?
Op straat vind ik de versie met de personenauto wel vet. Vriend in je auto, sleepkabel eraan en de straat door trekken, daarna nog even de duwspieren door hem weer terug te duwen
Ipv curls had je ook die hand over hand pulls kunnen doen, lijken me ook marteling voor de bi's.

en met zakken heb ik m'n knieen flink naar buiten gedrukt. (op advies van Dave Tate) Gaf me een veel stabieler gevoel.