Vandaag: low volume, low intensity
Parallel Box Pistols:
3 x 5
Handclap Pushups:
5 x 3
Sandbag Shrugs:
3 x 15 x 75 kg
Skullcrushers / EZ Curls:
2 x 20 x 30 kg
Bodyweight oefeningen Ruben?

Hoe gaan die box pistols?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag: low volume, low intensity
Parallel Box Pistols:
3 x 5
Handclap Pushups:
5 x 3
Sandbag Shrugs:
3 x 15 x 75 kg
Skullcrushers / EZ Curls:
2 x 20 x 30 kg

@Paddos: Die box pistols zijn een makkie. In feite kan ik ook hele pistols maken, alleen is het evenwicht een probleem.
Same here, ik heb de macht wel, maar ontbreek het evenwicht. Zit nu aan een 36cm box na 2 weken trainen. Hoever zit jij?
Btw, als je een grotere uitdaging wilt dan clapping pushups, probeer eens depth pushups: 2 stenen, handen erop, als handen grond raken, terug op box springen.
Al aan one arm pushups gedacht?

Geinige training.
Bij die sandbag shrugs houd je dan een zak voor je of een zak in elke hand?

Zat er zomaar eens over na te denken, een 5 repper met 80 % van je 1RM is nogsteeds redelijk pittig.
Rakker,
bij de low volume dag staat in je voorzetje dat je 80% gewicht gaat gebruiken bij bijvoorbeeld 3 x 5 reps. Bedoel je dan 80% van je 1RM of van je 5RM?
Ik heb 3 zandzakken van 25 kg per stuk in een grotere 'flightbag' zitten, waar ik een dik scheepstouw omheen heb gebonden, waarmee ik de zak omhoog trek. Beetje ingewikkeld, maar hoop dat het duidelijk is.![]()
!bij de 3de rep met 80 kg voelde ik opeens een elektrische tinteling in m'n linkeronderarm. Daarna bleef ik een heel slapend gevoel houden en ben ik maar gestopt. Leek wel alsof m'n linkerbiceps in de weg zit en daardoor een onaangename druk op m'n onderarm komt te staan. Verder deed het geen pijn en heb voel er nu al niks meer van. Vreemd..

ik had gisteren ook last van biceps na de Zercher Squats, wellicht zit het hem daarin, en doen we wat fout met vasthouden....![]()
goede redenering idd zou best eens aan de zerchers kunnen liggen.
mss eens handdoek omheen doen?

nice deads hoor!! misschien dat je de sprong iets groter moet maken:
210 en dan 240