Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Thx Locust! We proberen er het beste van te maken!

Het zijn wel hele korte trainingen de laatste tijd Ruben, what's up?
Natuurlijk wel weer lekker aan de gang met je sled.

• #1.083
Vandaag: Events bij Henk

Deadlifts:
6 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 140 kg
3 x 180 kg
1 x 200 kg
1 x 220 kg
3 x 220 kg PR easy lift

Zo, een lekkere warmup..

Boom:
8 x 52 kg
5 x 62 kg
3 x 72 kg
3 x 82 kg
1 x 92 kg
1 x 102 kg
F x 107 kg net niet
F x 107 kg damn..

Lukte me net niet om onder die 107 te duiken. Jammer..

Husafell Stone:
200 kg, 15m PR

jawel, de beruchte 200 kg maaskei stond op het menu. Een gewicht, zwaarder dan de meeste wedstrijden op wereldniveau. De steen was zo misselijk, dat ie in feite je hele lijf in elkaar drukt. Ademhalen is dan ook bijna onmogelijk. Toch 15m mee kunnen lopen, dus ben er wel tevreden over.

Timber medley:
85 kg, 15m
100 kg, 15m
115 kg, 15m

Dit alles in geloof ik 56 seconden. Tussendoor moest je natuurlijk de timber's neerzetten om ze te laten volladen.

Stones:
105 kg - 120 kg - 150 kg

Alle drie achterelkaar op tijd. Allen erop gekregen, dus de 150 kg zit nu zeker in de pocket. Tijd was wel iets meer dan een minuut ofzo, dus daar moet aan gewerkt worden. Probleem was natuurlijk de 150 kg steen, die ik nu nog niet razendsnel erop krijg gegooid.

Heerlijke training weer, en wederom hard getraind en daarna tijd voor wat gezelligheid onder het genot van een biertje! :D

Goeie training !!! Vooral die maaskei is indrukwekkend :D

• #1.085
Thx!

Hier nog 2 foto's van het onding:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sterke events training, vooral de stones en maaskei, best impressive.

Husafell en Atlas steentjes zijn zeer bruut!! Boom... tsja :p

Gaat heel goed Ruben, je hebt het "trainingshart" dat nodig is in deze sport. Volgens mij ga jij dr wel komen man.

goede training man!!doe zo verder!

goede training Bro!!!:D

• #1.091
Sterke events training, vooral de stones en maaskei, best impressive.

Husafell en Atlas steentjes zijn zeer bruut!! Boom... tsja :p

Thx! Beide stenen waren dan ook behoorlijk zwaar..

Gaat heel goed Ruben, je hebt het "trainingshart" dat nodig is in deze sport. Volgens mij ga jij dr wel komen man.

Thx mate! Ik heb er idd altijd ontzettend veel zin in om op events te trainen. Ik verheug me altijd om nieuwe, nog zwaardere dingen uit te proberen. Zo kon ik het dus ook niet laten, om het voorstel te doen om met de 200 kg steen te gaan lopen.. :D
Ik zie je volgend jaar zowiezo op een B-wedstrijd! (om daarna gruwelijk vernederd te worden, maargoed..) ;)

goede training man!!doe zo verder!

Thx hoor!

Indrukwekkend ! :)

• #1.093
Thx Stah!

• #1.094
Vandaag: lazy ass workout..

Omdat ik de effecten van maandag nog behoorlijk voelde (niet gek als je met een 200 kg steen hebt gewandeld), heb ik het vandaag maar heel rustig gehouden. Zowiezo voelde ik overal nog wat stijf aan..

Bench:
20 x bar
12 x 60 kg
5 x 100 kg
2 x 3 x 120 kg
1 x 2 x 130 kg (pfff, zat niet meer in)
1 x 6 x 110 kg
1 x 7 x 100 kg

Borst was waarschijnlijk nog vermoeid van de stones van maandag..

Hammergrip Pullups:
10x
8x
8x (regular pullups)

Incline DB Press:
10 x 26 kg
8 x 28 kg
8 x 32 kg
6 x 36 kg
4 x 40 kg

ook zwaar. Normaal kan dit een stuk zwaarder.

Skullcrushers:
12 x 30 kg
8 x 50 kg
4 x 60 kg
10 x 40 kg

Hammercurls:
6 x 28 kg
6 x 32 kg
6 x 36 kg
6 x 40 kg (cheated)

-pffff, wat een duffe training. Zowiezo was ik te brak om fatsoenlijk te squatten, daarom maar wat lazy ass upperbody stuff. Toch wat aan beweging gedaan vandaag.. Nu flink wat eten en goed slapen om alles lekker te laten herstellen. :D

Vreemd dat je nog steeds last hebt van een stukje wandelen met zo'n kiezel......:D

Misschien helpt zo'n lichte training als vanavond wel voor je herstel omdat alles even lekker doorbloed raakt.

• #1.096
Vreemd dat je nog steeds last hebt van een stukje wandelen met zo'n kiezel......:D

Misschien helpt zo'n lichte training als vanavond wel voor je herstel omdat alles even lekker doorbloed raakt.

Tja, zo'n onnozel kiezeltje idd. Ik snap er ook niks van.. ;)

De bedoeling was ook idd een soort herstel training om gewoon effe bezig te zijn!

Super events training Ruben. Alles eigenlijk gewoon goed. Ook nice deads. Die maaskei ziet er insane uit.

Gaat lekker hé, je bent precies goed in lompe gewichten sjouwen :D

• #1.100
Super events training Ruben. Alles eigenlijk gewoon goed. Ook nice deads. Die maaskei ziet er insane uit.

Gaat lekker hé, je bent precies goed in lompe gewichten sjouwen :D

Thx bro's! Het sjouwen gaat me idd altijd wel goed af. Misschien dat ik toch ook een klein voordeel heb op de rest met bv. Husafell Stone, omdat ik deze thuis vaker train. Hoewel 100 kg thuis natuurlijk een stuk lichter is, leer je er wel mee lopen en hoe je de steen het beste vast kan pakken.

:) pff, zo'n jonge vent als jij.................;)

:o

Terug
Naar boven