XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

goed zo kerel!!:D

Hele mooie Zercher :eek: lijkt me een erg nuttige oefening voor SM, ziet het toch weining ???
en Deads ook:eek: :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
  • #1.187
Vandaag: gym

minimaal 9 uur slaap, een dag vrij en goed eten is een super training..

Front squats:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 155 kg PR!

Zercher deadlifts:
5 x 60 kg
3 x 100 kg
1 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 140 kg
1 x 150 kg
1 x 160 kg

alles pr eigenlijk. Brute oefening. Onmisbaar voor iemand die serieus aan strongman doet. De oefening is in feite fullbody, met name natuurlijk posterior chain. Is trouwens ook een prima assistance oefening voor Stones. De beweging komt heel erg met elkaar overeen. Alle lifts verder raw, zelfs geen belt. Die zit dan alleen maar in de weg, net als met stones.

OH press (strikt):
5 x 60 kg
3 x 70 kg
2 x 80 kg
2 x 85 kg PR
1 x 90 kg
1 x 95 kg PR!!!

DB Flyes:
12 x 18 kg
10 x 24 kg

Barbell curls:
5 x 40 kg
5 x 60 kg
3 x 2 x 70 kg
2 x 5 x 60 kg
20 x 40 kg

strikt ass hell..

DB Extension:
20 x 24 kg
16 x 32 kg pr?

Kortom, geweldige training en vol energie.

Laatst bewerkt:
Nice overhead! zercher dl's zijn idd erg tof om te doen, ook deze week mee begonnen.

Bad-ass, kga ook es die zerchers proberen, je wordt er ook wel wat harder van me dunkt. Die bar die in je onderarmen / elleboogplooi ligt te drukken. Goeie mental toughness training voor conan's wheel ook :D

zo, die oh press is pittig man!

edit: front looks good 2

Lekker volume!

• #1.193
@All: Thanks!

Nice overhead! zercher dl's zijn idd erg tof om te doen, ook deze week mee begonnen.

Thx! Die zercher dl's zijn idd echt bruut! Ik zag ze idd ook al in jou log staan, vandaar het idee! ;)

Bad-ass, kga ook es die zerchers proberen, je wordt er ook wel wat harder van me dunkt. Die bar die in je onderarmen / elleboogplooi ligt te drukken. Goeie mental toughness training voor conan's wheel ook :D

Thx! Die zercher dl's zijn een absolute aanrader voor strongman. Het is echt een variatie op de Stones, omdat je met Stones ook zo diep moet bukken, met bolle rug moet liften en het gewicht uiteindelijk omhoog moet krijgen. De 160 kg drukt idd behoorlijk in je vlees, maargoed, dat boeit niet. De 160 kg was trouwens nog niet m'n top, dus volgende week eens 170 proberen en dan opbouwen naar 200. Omdat velen van ons niet elke week op Stones kunnen trainen, lijkt me deze oefening een perfecte aanvulling!

Damn Ruben!

Die 100 OH strict komt nu wel heel dichtbij.

• #1.195
:yes: :D

Thx! Die zercher dl's zijn een absolute aanrader voor strongman. Het is echt een variatie op de Stones, omdat je met Stones ook zo diep moet bukken, met bolle rug moet liften en het gewicht uiteindelijk omhoog moet krijgen. De 160 kg drukt idd behoorlijk in je vlees, maargoed, dat boeit niet. De 160 kg was trouwens nog niet m'n top, dus volgende week eens 170 proberen en dan opbouwen naar 200. Omdat velen van ons niet elke week op Stones kunnen trainen, lijkt me deze oefening een perfecte aanvulling!

Sounds like a plan, ga ze volgende week ook eens proberen denkek :D

Waren die fontsquats full?

Goede OH.

Sterke FSQ!

Terug
Naar boven