Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

haha jezus man, die curls :D

Alleen maar reacties op je curls terwijl je squats natuurlijk erg nice zijn.

Zo zie je maar hoeveel curl geile mensen het PL hok stiekem telt;)

Ik zei je toch gijs.. het zit hier vol met undercover bodybuilders.

ben ik weer de enige die moet zeiken haha!
vind de curls op zich wel meevallen!!
zker goed natuurlijk begrijp me niet verkeerd.

maar ongelooflijk??? jongens ga eens die biceps als een echte man trainen ;) kan je over een tijdje samen met ruben knallen!

ziet er verders goed uit ruben :)
ga zo door :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
Hehe, thanks all! :D

Gisteren: grip work

CoC #1:
3x
1x

CoC #2:
5 x 1 (rechts, alles close)
5 x 1 (links, op 2mm na close)

grip begint weer te komen. reps waren redelijk snel achterelkaar. Ik denk dat ik met rechts de #2 wel 3x achterelkaar had kunnen closen.

CoC #1:
25x (rechts, geen repout)
10x (links, wel repout)
12 sec. overcrush (rechts)
10 sec. overcrush (links)

netjes kerel!!:).. ik heb de 2 niet thuis:(.. kheb alleen de 2.5 en de 1.5
kan met de 1.5 net 2 setjes doen:)

• #1.367
Strongman Itteren:

Deadlifts:
6 x 100 kg
3 x 140 kg
3 x 180 kg

Boom: (dikke boom, smalle greep)
5 x 72 kg
2 x 82 kg
1 x 92 kg
1 x 102 kg PR

Meer zat er niet in met de dikke boom. Wederom begon het me bij 92 kg al zwart te worden en nadat ik 102 kg gelocked had en m weer liet zakken werd het weer helemaal zwart en stuiterde de boom op m'n borst en vervolgens op de grond. Niks geblesseerd gelukkig. Je zou denken aan een erg lage bloeddruk maar Jules had er zelf ook erg last van. Deze dikke boom van Henk is trouwens ontzettend dik. Denk dat je zo'n dikte nergens tegenkomt.

Boom: (dunne boom, brede greep)
1 x 82 kg
1 x 92 kg
1 x 102 kg
F x 112 kg

Dikke boom had me teveel energie gekost en de 112 kg kreeg ik ook niet meer fatsoenlijk gecleaned. Skippen dus.

Thomas Inch Dumbbell, 50 kg:
3 x rechts PR
1 x links
3 x rechts

Een 50 kg vaste Dumbbell met maar liefst een 6 cm doorsnee halter. Kreeg m tot mn borst omhoog getild, maar kreeg m niet gecleaned tot schouders. Dat dus met 2 handen. Daarna pushpressen boven hoofd en lockout even vasthouden.

Hand-over-hand sled pull:
300 kg, 20m PR

de sled woog zelf 75 kg, met 120 kg aan schijven en Jules erop die met kleren aan +100 weegt. De weg was nat en modderig en daardoor werd het touw ook al heel snel nat en glipperig. Verder bleven er soms wat kleine kiezeltjes onder de slee haken, dus af en toe was het echt loeizwaar. Zo’n 6 a 7 min. erover gedaan om de slee binnen te trekken.

Grip hold:
310 kg, 10,5 seconden PR

aan beiden kanten 2 timbers van 100 kg en 50 kg, vastgemaakt met kettingen die weer uiteindelijk verbonden waren met een handvat. Vanuit een kist is het in feite een korte rackpull en dan zolang mogelijk vasthouden. Alleen riem en magnesium natuurlijk. Gewicht was zo zwaar, dat ik wel los moest laten, omdat het handvat ook in mn hand begon te glijden.

Stones:
1 x 105 kg
1 x 120 kg (beiden zonder hars of magnesium)
1 x 150 kg (nu wel hars)
1 x 150 kg (binnen 2 min. )
1 x 120 kg (met iets andere techniek)
F x 150 kg (op schoot en zelf iets omhoog, maar niet genoeg, op)

Bier!

Laatst bewerkt:
Strongman Itteren:

Stones:
1 x 105 kg
1 x 120 kg (beiden zonder hars of magnesium)
1 x 150 kg (nu wel hars)
1 x 150 kg (binnen 2 min. )
1 x 120 kg (met iets andere techniek)
F x 150 kg (op schoot en zelf iets omhoog, maar niet genoeg, op)

Bier!

Hey luiwammes, haha, stones was weer goed he... zag er echt goed uit man! De dikke boom is trouwens 70 en geen 72... haha ff plagen he! Wat een klote ding he! Ongelooflijk dat Raymond met dat ding 155kg gehaald heeft, ik ging met die boom bij de 90 al bijna out.. Die andere houten vind ik wel erg fijn! Volgende keer gaat die 107 gewoon knallen, zat er gister al in maar was jammer met de balans... Sleeen zijn af, hebben ze net voor gebeld... Hoop dat de IFSA bomen volgende week klaar komen... zit er nu lang genoeg op te wachten!

• #1.369
Super kerel! Ben erg benieuwd naar die IFSA boom!

• #1.370
Vandaag:

15 min. hometrainer

plus dik 1,5u city shopping met vriendin.. (zwaar) :D

die inch dumbbell lijkt me gruwelijk

• #1.372
Die 2,3 inch DB is ook gruwelijk. Machtig gevoel om zo'n ding te liften.

oh, whehe die bedoel ik ja!

Nette training weer!

Wat is de diameter dan ongeveer van beide bomen? Dacht dat de meest gebruikelijke maat toch wel rond de 310mm zit.

Wat is de diameter dan ongeveer van beide bomen? Dacht dat de meest gebruikelijke maat toch wel rond de 310mm zit.

Volgens mij is dat idd de officiele dikte van een IFSA log (weet ik niet zeker), maar er zwerven veel dunnere logs rond, die zijn iets makkelijker omdat je niet met zo'n dik ding op je borst zit.

• #1.377
Het was deze knaap:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen idee hoe dik hij is. 40 tot 50 cm denk ik.

Haha dat is wel een monster boom idd.

Terug
Naar boven