XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Dat is een aardig lompe boom! :D

Haha Ruben dat is een bizarre log man.

Hele nette training weer, is daar ook een 160 stone en denk je dat je dat zou kunnen?

Zo dat is idd een flinke! 450mm is ie zeker wel! Maar dat kan alleen maar in je voordeel werken, toch? Betere ademhaling en makkelijker cleanen lijkt me als je een dunnere log krijgt bij een wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Haha Ruben dat is een bizarre log man.

Hele nette training weer, is daar ook een 160 stone en denk je dat je dat zou kunnen?

Ja, die gekken van Itteren weten er wel wat van te maken. Thanks verder bro. Ze hebben daar helaas geen 160 kg stone. Ze dachten eerst van wel, omdat ze een 135 kg steen, eentje van 150, eentje van 160, en een 180 kg steen hadden laten maken, maar uiteindelijk bleken deze allemaal 150 kg te wegen, dus Henk heeft er vier van 150 kg. Maar aangezien ik de 150 steen 2x achterelkaar erop krijg, denk ik wel dat ik een steen van 160 kan liften. Maar die 10 kg kan een aardig verschil zijn bij een onderdeel als stones.

Zo dat is idd een flinke! 450mm is ie zeker wel! Maar dat kan alleen maar in je voordeel werken, toch? Betere ademhaling en makkelijker cleanen lijkt me als je een dunnere log krijgt bij een wedstrijd.

Dat kan idd alleen maar een voordeel zijn, want in een wedstrijd kom je zo'n monster niet snel tegen. Een dunnere log is absoluut makkelijker.

Met mijn beperkte ervaring met logs kan ik er niet veel overzeggen, maar heb die dingen van Wout in 's Gravendeel even vastgehad en die metalen (dikkere) vond ik wel veel fijner dan dat houte misbaksel...Vooral bij het cleanen...
Heb alleen geen idee in welke verhouding tot grote ze staan met de door jullie gebruikte logs...

Pff alleen dat laatste in je training lukt me ook wel vaak op herhalingen wel te verstaan

• #1.387
Vandaag: gym training met Simon, Robert en de rest

Squats:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
2 x 140 kg
5 x 160 kg
3 x 190 kg pr?

Squats waren niet full, maar wel ruim parallel.

Deadlifts:"
3 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 180 kg
1 x 200 kg
1 x 230 kg vlot)
F x 260 kg :(

De 260 begon explosief, kreeg m ruim 30 cm van de grond, maar bleef onder de knieen hangen. Geen mogelijkheid om de bar eroverheen te trekken.. Nog 2 maandjes en dan gaat ie..

Bench:
15 x 60 kg
8 x 100 kg
6 x 120 kg
2 x 140 kg (2de rep beetje hulp)

hmmm, bench viel tegen. Zowiezo een k*toefening.

Barbell Curls:
8 x 40 kg
8 x 60 kg
8 x 80 kg (nog vrij netjes)
6 x 90 kg PR :D (cheated as hell)

Curls met olympic bar natuurlijk en zonder riem. Alleen wat magnesium. Nu begint natuurlijk iedereen te mauwen dat ik meer 'curl' dan strikt 'ohpress', but who cares.. :D

Kappen nou met die zieke curls! Ga eens wat nuttigs doen.......OHP ofzo :D

Sterke training weer Ruben!

nice squats bicepboy

ach, de mensen in je gym vinden curls toch wat more impressive dan een oh press ;)

mooie training ruben

• #1.391
:D Thx!

Hier is maar 1 reactie mogelijk:

Oh brother:rolleyes:

whahahaha zieke curls:D

• #1.393
:roflol:

Damned man, ik blij met mn 1x90 cheated curl en daarna paar dagen last van pols gehad, kom jij aan met 6 reps.... dat vraagt om vergelding! haha nice training verder!

Haha 6x90 curls, sick :D.

@Ruben: ...............BEEST!!
;)

• #1.399
Vandaag: at Jules'

Sumo deadlifts:
.. x 60 kg
.. x 100 kg
3 x 120 kg
3 x 140 kg
2 x 160 kg
2 x 180 kg
1 x 200 kg (ging nog super)
F x 220 kg

eerste keer eens sumo dl's geprobeerd. De 200 vloog in feite nog omhoog en de 220 voelde als beton voor mij. Kreeg m een stuk van de grond, maar dat was het. Voelde opzicht wel oké sumo, misschien vaker doen als afwisseling.

Boom:
6 x 52 kg
5 x 72 kg (gewoon strikt)
3 x 82 kg
1 x 92 kg (vlot)
1 x 102 kg dit keer met degelijke lockout
1 x 110 kg via het hoofd, dus afgekeurd op wedstrijd
1 x 103 kg PR :D

Erg tevreden over boom vandaag, vooral omdat het de boom van Jules was, die vrij dik is en een erg smalle greep heeft. Dit keer ook niet 'out' gegaan, zoals vorige keer. Ik weet nu ook wat ik fout deed. Na het cleanen legde ik de boom altijd tezeer in m'n hals, waardoor ik m'n luchtpijp dus volledig afsloot. Nu probeerde ik de boom iets lager te krijgen, meer op de borst, terwijl ik met mn triceps er genoeg druk op hield, zodat niet al het gewicht op je borst rust. Een heel verschil moet ik zeggen. Geen zwart voor de ogen dit keer! :) Duurt niet lang meer voor ik de 110 kg volledig netjes uitdruk.

Boom cleans:
2 x 117 kg pr?
1 x 120 kg

50 kg Thomas Inch DB:
4x rechts PR
0x links
2x links
3x rechts

blijft een zwaar en lomp klote ding.

Barbell curls:
warm up
2 x 80 kg
2 x 90 kg
1 x 100 kg PR :D
8 x 80 kg

De 100 kg was natuurlijk cheated as can be, maar dat boeit niet. Heb er ook een filmpje van op mn mobiel en ook een filmpje van de 8x80. Zal eens kijken of ik de komende dagen tijd heb om het hier te plaatsen.

Pushdowns:
2 x 20

Helaas konden we niet nog meer oefeningen doen, door tijdgebrek. Maargoed, toch leuk en lekker getraind.

Terug
Naar boven