Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Hmmz vaag dat je die sumo's zo laag pakte...ach misschien ben jij een geboren conventioneel lifter!
En ja kom op met die filmpjes!!

was brute training hoor ruben, vooral die boom:)

om maar te zwijgen over de curls:)

Netjes hoor die boom en inch DB! En insane curls :D.

Die verhouding curl - OH Press is inderdaad beetje gek voor een strongmen:p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.407
:roflol:

Thanks all!

OMG :roflol: geweldig, meer curlen als pressen, dat zie ik bij mij niet snel gebeuren :( klote biceps ook.

• #1.409
OMG :roflol: geweldig, meer curlen als pressen, dat zie ik bij mij niet snel gebeuren :( klote biceps ook.

naja, ik pushpress nog altijd 110 kg en cheatcurl 100 kg en strikt press ik 95 kg en strikt curl ik zo'n 70 kg, dus ik press nog altijd meer dan dat ik curl.. ;)

goede training man!!:)

haha 100 kg curl ! :D vet hoor

Raar mannetje ben je toch ook he met die curls!

J/K Ik blijf het ziek vinden hoor (ook al zijn ze cheated)

• #1.413
Hahaha, thx big guy!

• #1.414
Vandaag: backyard

Sled pull (als truckpull):
100 kg, 25m
150 kg, 25m

Lekker. Met 150 kg was wat lastig, omdat het gewicht (zandzakken plus 2x 20 kg schijven) niet op de band wilde blijven liggen. Ook was het terras erg nat en modderig, zodat ik af en toe weg slipte.

Sled pull; hand-over-hand:
100 kg, 12m
175 kg, 12m

Skullcrushers:
15 x 30 kg
10 x 40 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Erg last van m'n onderarmen aan de onderkant, geheel langs de ellepijp. Dus vanaf de pink tot aan je elleboog. Had ik deze week al wat meer last van en denk dat het voornamelijk komt door de extreem zware barbell curls.. :D
Komende week effe ontlasten, dus curls gaan op een laag pitje.

Hammer curls:
20 x 22 kg

Hier niet zo'n last van onderarm, dus de overbelasting komt voornamelijk door een gesupineerde greep.

Ruben kom je ook met Jules mee volgende week? Kan je is zien hoe echte mannen trainen hahahaha!!

Later maatje.

ps die pijn die je voelt in je onderarmen hebben sterkstemannen vaak last van. Ik heb het en een paar jongens waar ik mee train hebben het ook regelmatig.

lekkere tuin training :thumbup:

• #1.417
Ruben kom je ook met Jules mee volgende week? Kan je is zien hoe echte mannen trainen hahahaha!!

Later maatje.

ps die pijn die je voelt in je onderarmen hebben sterkstemannen vaak last van. Ik heb het en een paar jongens waar ik mee train hebben het ook regelmatig.

Ha big guy! Zeg maar hoe laat en wanneer. Volgende week zaterdag?

Als het allemaal doorgaat en goed komt. Komt Jules volgende week zaterdag een keertje mee trainen met ons. Hij neemt dan gelijk een boom mee die ie voor ons heeft laten maken. Zou leuk zijn als jij dan ook meekomt. Maar daar moet je Jules even over contacten denk ik.

gr,

• #1.419
Als het allemaal doorgaat en goed komt. Komt Jules volgende week zaterdag een keertje mee trainen met ons. Hij neemt dan gelijk een boom mee die ie voor ons heeft laten maken. Zou leuk zijn als jij dan ook meekomt. Maar daar moet je Jules even over contacten denk ik.

gr,

Ah kijk. Dan regel ik wel wat met Jules. Zowiezo effe kijken of volgende week zaterdag nog vrij is. Lijkt me iig supergaaf en een eer om met jullie te trainen. ;)

gr

• #1.420
Vandaag: easy gym workout

Hang clean and pushpress:
5 x 60 kg
3 x 70 kg
2 x 80 kg
1 x 90 kg
F x 100 kg (kreeg m niet gecleaned)
F x 100 kg (dit keer wel gecleaned alla Savickas way, maar niet gepressed)
1 x 100 kg (pushpress vanuit rack)
5 x 80 kg (alleen pushpresses)

alla Savickas way, bedoel ik dus eerst bar op de riem en vanaf daar cleanen. Merk dat ik gewone pushpresses met olympic bar wat verwaarloosd heb de laatste tijd, dus vanaf nu weer elke week pushpresses met bar.

Bench:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
5 x 100 kg

voelde niet lekker. voelde onprettig aan mn rechterschouder.

Bullbar Pulldowns:
10 x 80 kg
10 x 90 kg
8 x 100 kg
6 x 100 kg (gevolgd door 4 x 80 kg)

Incline Bench:
8 x 60 kg
3 x 100 kg
1 x 110 kg
1 x 120 kg
4 x 100 kg

Hammer curls:
5 x 30 kg
5 x 34 kg
5 x 40 kg
3 x 50 kg PR
5 x 36 kg

Panatta Triceps Machine:
3 x 12 x fullstack

hmm, geen geweldige training. Alleen curls waren wel oké.. :D
Tot zaterdag lekker rust, want dan wacht er naar alle waarschijnlijkheid een flink zware strongman training..

Terug
Naar boven