MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

goede training bro!!:D

Crap, die hammers ook :eek:

Spaar je krachten maar......:D

Mooie PR op die hammers!

Hier ga ik je natuurlijk geen veren voor in je reet steken.

Alleen een goede curl, zaterdag zal er het een en ander recht gezet moeten worden.

vette hammercurl, proficiat met je PR!

IT'S HAMMERRRR-TIME!!
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.428
Hier ga ik je natuurlijk geen veren voor in je reet steken.

Alleen een goede curl, zaterdag zal er het een en ander recht gezet moeten worden.

Haha, dat hoeft ook niet vriend. Ik zal proberen het zaterdag goed te maken.. ;) :D

Goeie training dude :D! Zalige curls

• #1.430
Gisteren: Strongman in Burcht Beresteyn (Voorschoten)

Met Jules zaterdagmiddag naar Voorschoten gekacheld om daar een brute marteling te ondergaan met JP, Jacco, Richard vd Linden, Kees e.a.

Conan's Wheel:
rondje met wheel zelf
100 kg, 360 gr
150 kg, 360 gr
200 kg, 360 gr
230 kg, 360 gr
270 kg, 180 gr (bruut zwaar)
310 kg, only lockout

Opzicht een gave oefening om te zien, maar allerminst leuk om te doen. Conditioneel erg zwaar en van die rondjes lopen wordt je ook niet vrolijk van. Jules liet hier goed werk zien, hij liep zo'n 2/3 rondje met 310 kg.

Timbers:
60 kg, 40m
80 kg, 5m
100 kg, 40m
110 kg, 40m PR

Waren de timbers van Landsmeer. Lagen erg lekker in de hand.

Axle clean and press:
3 x 70 kg
1 x 100 kg
only clean
1 x 120 kg PR
1 x 110 kg

Stones:
1 x 100 kg
1 x 120 kg
F x 140 kg

Stones gingen klote. Ik was eigenlijk de enige die met stones bezig was, dus ik had ook totaal geen motivatie of drive meer. De 120 kg ging super easy, maar de 140 steen kreeg ik bijna niet op m'n schoot gelegd, omdat het vrij kleine stenen zijn. De grip die ik dan heb is alleen met mn handen en een klein stukje van mn onderarmen. Uiteindelijk heb ik de 140 nog in mn schoot gelift, maar toen had ik geen zin meer om moeite te doen.. :D
Zo zie je maar, dat bij Strongman onderdelen cijfers weinig zeggen, omdat het heel erg kan verschillen.

Verder wel een super training gehad. Zowiezo had ik Conan's Wheel nog nooit eerder gedaan. @JP, Jacco, Richard, Kees e.a. Bedankt voor de gastvrijheid en voor de extra motivatie!! @Jules: bedankt kerel dat ik met jou altijd kan meerijden en dat ik gratis proteine bar's mag vreten.. :D ;)

Laatst bewerkt:
Sterke training weer! Het is trouwens "hij liep" i.p.v. "hij loopte". :p

Graag gedaan Ruben. Jullie moeten toch nog een keer terugkomen voor de boom dus dan plakken we er gewoon weer een training aan vast.

• #1.434
goede training kerel!!:D

Netjes en idd als jullie weer gaan spreken we gewoon af!!
Sportieve Revanche.

Sterke training, waar ik strongman doe zijn het vrij dikke/grote farmers en ik heb er echt veel moeite mee :p Je gaat hard man :thumb:

Lekker bezig kerel! Mooie locatie in Voorschoten he?!

Ik heb de filmpjes niet kunnen uploaden op you tube (hij deed raar) en ze waren te groot om te mailen dus ik moet iets anders verzinnen.

Terug
Naar boven