Fitness Seller

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

hey Ruben, nette training maat! Mooie boom man!! Jammer dat ik er niet bij was! Had die boom ook graag weer eens gedaan!

Sterk :D

Nice loglift!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Thx all!

lekkere training man!!:D..
alleen best k*t he zo in de kou trainen.. k had t ook afgelopen zaterdag:P

sterke training Ruben..........fijn dat andere DBB-leden ook de kans krijgen tot het strongman gedeelte!
:thumbs:

ik zou zelf ook wel willen, maar ik weet dat ik met mijn BW geen schijn van kans maak, dus blijf ik maar als PL trainen!
;)

Maar bij strongman heb je het onderdeel de 'yoke'. Hierbij maak je een quarter squat en loop je met het gewicht. Dat eerste heb jij toch al aardig onder de knie of niet? Daar kun je nog wel records op gaan zetten dus.

Stop met haten, Alex.

Je overhead gaat wel goed nu trouwens, op welke boom heb je die 110 gelift?

Damn jou met je boom:p

Even stone 150 uit de losse pols. Je moet echt eens een zwaardere stone zien te versieren daar. Ik ben benieuwd wat je met 160 kan.

• #1.573
Thx all.

Damn jou met je boom:p

Even stone 150 uit de losse pols. Je moet echt eens een zwaardere stone zien te versieren daar. Ik ben benieuwd wat je met 160 kan.

nou ja, het is niet zo dat ik de 150 steen er binnen 5 seconden opleg, maar in ieder geval wel zeker binnen 15 sec. ;)

Ik ben zelf ook benieuwd wat ik met een 160 kg steen kan. Bij Henk heb ik eerder al 2 stenen van 150 na elkaar erop gelegd, maar dat zegt nog niet dat een 160 steen ook lukt. Verder hangt het er natuurlijk vanaf wat voor steen het is. Ik heb namelijk meer moeite met 'kleinere' stenen, dan 'grotere' stenen.

• #1.574
Vandaag: training in Brunssum met Jules

IFSA Boom:
3 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg
3 x 80 kg (strikt)

weer effe wennen aan een andere boom. Het is een fijne boom, grip is precies goed qua breedte, alleen is ie behoorlijk dik. Dus weer iets lastiger om op je borst te plaatsen. Zowiezo niet te zwaar gegaan, omdat ik eergisteren nog gemaxt heb op boom.

Clean and Pushpress:
5 x 60 kg
1 x 80 kg
1 x 90 kg
1 x 100 kg
vanuit rack
1 x 110 kg

110 even vanuit het rack gepakt, want voelde het erg aan m'n brachialis met al dat cleanen. Brachialis is natuurlijk nog ****ed up van dinsdag.

Shoulder Press Machine:
8 x 40 kg
8 x 60 kg
8 x 80 kg
8 x 100 kg

Bench:
10 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg
2 x 130 kg
2 x 140 kg
12 x 100 kg

T-bar Rows:
10 x 40 kg
8 x 60 kg
8 x 80 kg

BB Curls:
8 x 60 kg
8 x 70 kg

Pose Curls:
2 x 12

Pushdowns:
5 x 15

nette training, ik had jules nog gevraagd maar hij zei dat ie zelf geen tijd had en kwist niet of jij kwam dus maar gewoon in geleen getraind...

Mooie trainingen Ruben.

lekkere boom he die ifsa log;)

Nice volume. Hoelang ben je bezig geweest? 90 - 120 min?

shoulder press machine 8*100, bb-curls 8*70.....................en waarschijnlijk nog niet eens PR's?
:eek:

nice job Ruben!
:thumbs:

Terug
Naar boven