MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

Gaat lekker Ruben! Waarschijnlijk heb je het aleens ergens gepost, maar wat ben je van plan kwa wedstrijden dit jaar?

Sterke training Ruben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.583
  • #1.584
vanaf maandag erg druk bezig geweest met een nieuwe baan als bedrijfsjurist, dus opeens elke dag om 7.00u op en werkdagen van 8.30u tot 17.00u a 18.00 uur. Niet dat dat zo indrukwekkend is, maar het is in ieder geval even wennen als je eerder maar zo'n 20 a 30u per week werkte. Daarom een paar keer een training overgeslagen, maar vandaag begon het toch te zeer te kriebelen..

Deadlifts:
8 x 60 kg
5 x 100 kg
3 x 140 kg
2 x 180 kg
1 x 200 kg
5 x 1 x 225 kg (volume pr)

Clean and Strict Press:
2 x 5 x 60 kg
3 x 70 kg
2 x 80 kg
2 x 1 x 90 kg

Partial Floor Press: (1/3 lockout)
6 x 60 kg
6 x 100 kg
3 x 120 kg
2 x 140 kg
2 x 150 kg
2 x 160 kg PR
2 x 170 kg PR

bar aan beide kanten op zandzakken, zodat rom 1/3 is.

Zercher Deadlifts:
3 x 100 kg
2 x 120 kg
1 x 140 kg

Barbell Curls:
5 x 60 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
12 x 60 kg

zo'n 1,5u bezig geweest, lekker thuis alleen in de garage..

nice training ^^

ik vind em ook lekker

Die oh press :thumb: Wanneer komt de bw oh?
Verder vind ik die curls niet zo denderend.
;)

Succes met je nieuwe baan! Dus als ik een zakelijk probleempje heb kan ik bij jou terecht? :D

Kan idd best even wennen zijn om te gaan werken en dan ook nog te moeten trainen (ik kan het weten) maar het komt wel goed.

• #1.590
Thx all!

Succes met je nieuwe baan! Dus als ik een zakelijk probleempje heb kan ik bij jou terecht? :D

Kan idd best even wennen zijn om te gaan werken en dan ook nog te moeten trainen (ik kan het weten) maar het komt wel goed.

Thanks! ja, het zal effe wennen zijn, maar ik mag niet klagen met een kantoorbaan. Lichamelijk moet je in principe genoeg energie over hebben om toch een paar keer per week fatsoenlijk te trainen.

Thx all!

Thanks! ja, het zal effe wennen zijn, maar ik mag niet klagen met een kantoorbaan. Lichamelijk moet je in principe genoeg energie over hebben om toch een paar keer per week fatsoenlijk te trainen.

dus daarom kies je een kantoorbaantje?:P.. luilak:D
haha j/k bro;)

goede training man en succes met je new job;)

• #1.592
Vandaag: Strongman training Brunssum

met o.a. Maurice Hellenbrand, Raymond Merkx, Jules (forum), Kenneth, Maximation (forum)

Timber Medley:
80 kg, 30m
100 kg, 30m
120 kg, 30m PR

Met 120 kg verloor ik na 15m (bij draaipunt) mijn balans en moest ik ze even neerzetten. Daarna gelijk de rest van de 15m volgelopen. Mijngod, wat is dit conditioneel zwaar. Dit onderdeel had me zo leeggetrokken dat ik 20 min. ziekmisselijk ben geweest en bijna moest kotsen. Zweet brak uit en voelde me erg trillerig. Daarom besloten om de volgende medley gedeeltelijk te doen.

Medley:
160 kg Duckwalk, 20m PR
120 kg mijnwagenas laden, 10m (1m hoogte)

duckwalk ging super. Over de hele 20m geen enkel probleem en tevens nog vrij vlot. Mijnwagenasje ging ook prima.

Tire flip: (420 kg tire)
1x PR

Ongelofelijk dikke rotzak met 0,0 profiel dus totaal geen grip. Het gewicht was nog te doen, maar met 0,0 grip dan glijden de handen op begeven moment gewoon weg. Toch 1x kunnen flippen zonder hulp.

Hierna nog een keer 120 kg mijnwagenasje geladen, 10m

Yoke: (320 kg)
eerst een aantal keren alleen lockouts
daarna 3 stapjes (1m)
daarna 4 stapjes (1,5m) PR

Tig keren uitgelocked wat totaal geen probleem was, maar bij het lopen na een paar stapjes uit balans. Dit was zowiezo de eerste keer voor mij, dus het is puur een kwestie van techniek. Het gewicht was verder ook niet vervelend zwaar ofzo, nergens last van. Laatste poging met 4 stapjes was alleen met een riem om, verder niks.

daarna nog even naar de sportschool van Jules..

Barbell Curls:
5 x 60 kg
3 x 80 kg (warm up)
4 x 100 kg PR (ook filmpje van)
10 x 60 kg

Pushdowns:
5 sets, 10-15 reps, laatste set fullstack

Toch lekker getraind en ondanks m'n misselijkheid na het eerste onderdeel, toch redelijk kunnen presteren.

Zieke Curls.. geen barbell bij een Event trainings plek?

Idiote curls:D nice training

• #1.595
Lekker Ruben!

hahah geniale curls man

Een filmpje maken van de curls maar niet van de rest? :')

Terug
Naar boven