MuscleMeat

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

gaat goed monster ! Waarom maak je niet wat reps met wat minder gewicht op de deads? Bijv. 4x2x240 oid? Of wat is de reden dat je vrij laag blijft in volume met de deads?

zeflde als bij jules.. super man :thumbs:

Nice.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.745
zo laag is dat platform niet. Verder zal ik zeker een keer de 150 steen op 1m35 proberen te leggen.

Thx all!

Sterk bezig man :thumbs:

zo laag is dat platform niet. Verder zal ik zeker een keer de 150 steen op 1m35 proberen te leggen.

Thx all!

Niks proberen.... Dat lukt je gewoon.

Wat al is gezegd.. Ik zou het zelf gewoon hoger trainen omdat het op wedstrijden toch ook vaak 1.30m + is.. :)

• #1.748
Niks proberen.... Dat lukt je gewoon.

Wat al is gezegd.. Ik zou het zelf gewoon hoger trainen omdat het op wedstrijden toch ook vaak 1.30m + is.. :)

Alles tot en met 120 kg lukt me makkelijk om op +1m35 te gooien. Bij de 150 kg weet ik nog niet, ga ik dus de volgende keer proberen! ;)
De 120 kg heb ik eerder al eens op 1m50 ongeveer gegooid.

• #1.749
Vandaag: @Jules' place

we hadden maar 35 min. de tijd om te trainen dus alles op een rap tempo..

Pushpress:
5 x 60 kg
3 x 80 kg
1 x 100 kg
F x 110 kg
1 x 110 kg
6 x 90 kg PR

weken al geen pushpress meer gedaan, alleen maar boom. Komende tijd weer wat meer gaan doen, zodat ik binnenkort de 120 kan pakken..

1/4 Squats:
5 x 100 kg
3 x 150 kg
3 x 200 kg
3 x 250 kg
3 x 270 kg

nice, zat nog meer in, maar te weinig tijd..

BB Curls: (binnen 4 min. tijd)
5 x 60 kg
5 x 80 kg
3 x 100 kg
1 x 120 kg (via riem..) :D

thuis in de tuin nog even verder gegaan..

Hammer Curls:
3 sets

DB Extensions:
4 sets

Laatst bewerkt:
Toch een goede training op die korte tijd

Pffff, die curls man, damn

je vergeet je 6x 90kg pushpress :P die squats vond ik maar eng haha..gewoon brutaal gewicht dat :P

Ruben kom op man, je had met ons kunnen beesten en je gaat 3/4 squatten en curlen?

Jammer dat je er niet was, lijkt me echt tof om eens samen te trainen.

• #1.753
Ruben kom op man, je had met ons kunnen beesten en je gaat 3/4 squatten en curlen?

Jammer dat je er niet was, lijkt me echt tof om eens samen te trainen.

lijkt me ook heel tof om samen een keer te trainen kerel, maar dit was de enige optie voor mij gisteren.. en we hadden maar 35 min. de tijd.

Ik zou eigenlijk met mn broer naar Gouda reizen om daar een auto op te halen, maar dit ging op het laatste moment niet door. Anders was ik van Gouda nog snel even naar Voorschoten doorgereisd.. En om zo effe naar Voorschoten te rijden, plus minus 2 uur heen en 2 uur terug.. Maargoed, ik kom binnenkort zeker weer eens langs op een zaterdag samen met Jules ofzo..

Lijkt mij ook wel leuk om zoiets te doen. Denk dat ik ook ga overstappen naar powerliften. Het idee van nooit meer te cutten spreekt mij ook wel aan, als het vetpercentage niet overdreven wordt natuurlijk. Veel succes met jouw doelen!

Lijkt mij ook wel leuk om zoiets te doen. Denk dat ik ook ga overstappen naar powerliften. Het idee van nooit meer te cutten spreekt mij ook wel aan, als het vetpercentage niet overdreven wordt natuurlijk. Veel succes met jouw doelen!

jij bent sterk voor je leeftijd, damn

haha ja thnx... maar ik zie mij op me 52e niet 97.5 militray press 5x doen :P

Mn mond valt open telkens als ik je log bekijk...
Want op gym oefeningen zit je doorgaans een stuk achter op mij,
maar op events zit je gewoon lichtjaren voor !
Ok ik heb nog niet veel event-ervaring, maar ik blijf me daar toch over verbazen.

• #1.760
Mn mond valt open telkens als ik je log bekijk...
Want op gym oefeningen zit je doorgaans een stuk achter op mij,
maar op events zit je gewoon lichtjaren voor !
Ok ik heb nog niet veel event-ervaring, maar ik blijf me daar toch over verbazen.

Thanks.. tja, wat moet ik zeggen.. Misschien dat ik de juiste lichaamsverhoudingen heb voor Strongman.. Alhoewel, ik mag nog iets groter zijn.. :D

Terug
Naar boven